Trøtt, trøttere, trøttest

Jeg har tre kveldsvakter på rad denne uka og har den siste idag. Mannen jobber dag, men begynner så tidlig at han ikke kan levere i bhg, så herrefred! Å slepe seg ut av senga når øynene kolver bak i hodet og kroppen veier et tonn er helt grusomt. Putt en klarerselv 3åring oppå der igjen så har du oppskriften på suksess.. Idag har jeg sovet fra 10-13 på sofaen, sovna fra frokost og alt :hilarious: Hvordan i all verden skal jeg overleve dette her?
 
Jeg er også kjempetrøtt! Hvis det skal fortsette slik, så vet ikke jeg. Jobbet senvakt i går, til 23.15, og fra 21.00 var jeg egentlig helt ferdig. Sleit med å gjøre arbeidsoppgavene mine korrekt de siste timene. Må ha en dupp eller flere på morgen/formiddag. Lurer på hvordan det skal gå med 10-timersdag i morgen Godt å høre at det er flere da. Jeg var virkelig usikker på om det var vanlig å være SÅ trøtt så tidlig i svangerskapet
 
Vet at min søster som har jobbet tre delt turnus på sykehuset sier at trettheten ble verre i svangerskapet fordi hun slet med å klare å omstille kroppen etter når på døgnet hun skulle jobbe. Men er uheldigvis ikke noe som sier at gravide ikke bør jobbe slik i begynnelsen på svangerskapet så vidt jeg vet.
 
Jeg er 5 + 6 i dag og merker at jeg blir mer trøtt dag for dag. Sovnet på bussen på vei hjem og gjesper meg gjennom møter (føler meg SÅ uhøflig!).
 
Når går egentlig trettheten over?
 
Jeg er også fryktelig trøtt om dagen. Kan sove hele tiden. Er også veldig slapp. Bare det å reise seg opp er slitsomt. Er 8 uker på vei nå. Forrige svangerskap var jeg slik et par uker før det ble bedre.
 
Godt vi er fler som er trøtte! Sliter med å holde meg våken hver dag. Blir fort en liten dupp etter jobb. Håper det går over snart :) er 9 uker i dag
 
Kjempe trøtt jeg også. Kommer i bølgedaler. Tungt med en liten på 2 år hjemme :D
 
9+5 i dag, jeg tar ikke lenger en lur HVER dag etter jobb, men de fleste. Så velger å tro at noe av energien er på vei tilbake. Men trening og andre ting er det bare å glemme, orket det frem til uke 5... gleder meg til å føle meg som meg selv igjen ☺️
 
Er 7 + 3 i dag og sover tolv timer om natta pluss to lurer på et par-tre timer på dagen. Gjør omtrent ikke noe annet enn å sove eller døse. Resten av tiden er jeg ekstremt kvalm, det er som et fengsel, så det er egentlig helt ok å sove så mye ...
 
Blir veldig fort sliten, og føler at jeg ikke får nok søvn til å ha fult med energi til en dag..
 
Går det noen gang over? :hilarious: 11+0 idag og jeg er fortsatt zombie..
 
Back
Topp