Trøtt, trøttere, trøttest

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Altså, er det mulig å være så trøtt? Det kom som kasta over meg og jeg stuper snart! Så trøtt og sliten som dette kan jeg aldri huske å ha hvert, så hvordan jeg skal overleve dette forstår ikke jeg :hilarious: Flere som kunne sovna opp ned ut inn?
 
Hei.
Skrev om det samme likt som deg ser jeg.
JA! Er så trøtt hele tiden! Sover og sover, blir jo vare trøttere for hver dag som går.
 
Hei.
Skrev om det samme likt som deg ser jeg.
JA! Er så trøtt hele tiden! Sover og sover, blir jo vare trøttere for hver dag som går.
Dere var veldig samkjørte ja!
Jeg var helt utslitt hele dagen og sovnet sammen med 2åringen. Tror ikke jeg var så trøtt før på slutten sist.
 

Vedlegg

  • IMG_20190519_203508.png
    IMG_20190519_203508.png
    223 KB · Visninger: 28
Trøtt ja..
Mye trøttere enn sist.
Da hadde jeg ingen baby som ammer tre ganger pr. natt..
 
Samme her, kunne virkelig sovna over alt!!! Er helt ferdig fra jeg ståe opp til jeg går å legger meg... :sleep002:sleep011
 
Jeg har vært kjempesliten i dag og foreslo faktisk for treåringen (som egentlig ikke skal sove lur lengre ...) at vi skulle sove lur sammen i senga. :D
 
Jeg stod opp kl 09. Og måtte legge meg kl 11 og sove en time.
 
Jeg er heeelt lik! Holder på å dø for føler at jeg ikke får nok søvn. Jeg våkner ikke før 7.30/8 på morgenen og legger meg rundt 20.30/21 på kvelden igjen. Sover mellom 1-3 timer lur på dagen (det går skikkelig ut over masterskrivingen min!)
 
Er definitivt trøttere denne gangen, men det har nok noe å gjøre med at lillemann har funnet ut at han kan stå opp kl 05:facepalm:
Samboer kommer ikke hjem fra jobb før tidligst 15:45, men han jobber gjerne overtid til 18-19. Lillemann legger seg kl 20ish igjen, så da har liksom hele dagen gått:dead: "sov når du kan" er det teiteste jeg har lest:hilarious: det går jo ikke, annet enn på natta:laughing021
 
Godt å høre vi er flere! Misunner virkelig dere som kan ta dere en lur når det måtte passe, det er heeelt umulig her med en 3åring som er høyt og lavt hele dagen :hilarious: Nå er han levert i bhg og jeg har faktisk lagt meg i senga igjen, skal heldigvis jobbe kveld i kveld :hilarious:
 
Jeg har akkurat kommet hjem. Avspaserer 2 timer for å sove sånn at jeg orker det som skal skje i kveld.
 
Er definitivt trøttere denne gangen, men det har nok noe å gjøre med at lillemann har funnet ut at han kan stå opp kl 05:facepalm:
Samboer kommer ikke hjem fra jobb før tidligst 15:45, men han jobber gjerne overtid til 18-19. Lillemann legger seg kl 20ish igjen, så da har liksom hele dagen gått:dead: "sov når du kan" er det teiteste jeg har lest:hilarious: det går jo ikke, annet enn på natta:laughing021


Wææ! Samme her om dagen. Lillegutt på 9 mnd har bestemt seg for å våkne 05 hver morgen!:dead:
 
Treåringen her starter også dagen kl. 5.15. :arghh:
 
Forferdelig trøtt på ettermiddagen. Men har fått det med at jeg våkner uthvilt kl 05.00 hver morgen :nailbiting: Det er aaaalt for tidlig for min del altså..
 
Helt forferdelig !! Jeg var mye trøtt før , men nå er det ille. Og i tillegg jobber jeg 100% fra morgen til ettermiddag :hilarious::arghh:
 
Jeg er så trøtt. Vurderte å la ungene sove og bli litt forsinket i dag. Men kjente at det var så ork. Lurer på om jeg går hjem litt tidlig i dag.
 
Back
Topp