Trøndertråd

• Trådstarter Trådstarter Koffert
  • Opprettet Opprettet
kan jo hende det er rett denne gang! Haha.. min sier jente.. tørr ikke håpe.. jeg er nok en guttemamma.. :)
Hihi! Æ e nok jentemamma æ å. Men d e heelt greit om d e jente også. Litt tabu å si, men hadd æ hatt 2 gutta hadd helt sikkert savnet etter ei jente vært stort! Trur alle mødre ønske sæ ei jente å dulle med. MEN, man bli like glad uansett ka d e!! :D

Sitt i soffan å kjenne på at lillefrø e aktiv♥
Har også kjent 3 små spark og en mulig hodekråke i dag. Magisk! 13+6. Rimelig sikker på at d va spark å ikke tarma ;)
Selv om d e veeldig tidlig da.. Men d e nr.3 å kjentes akkurat ut som små spark <3

Har vært lite mulighet for å kjenne etter bevegelser i dag.. Søndager er alltid slitsomt i huset her. Digger at svigemor var innom og hjalp meg å støvsuge i hele huset. :D

Kjennje det vær kveld ætter kveldsmat når æ lægg mæ på soffan å presse ei hand på:)

Utrolig koselig ikke sant? Gleder meg til det er litt mer tydelige bevegelser :)

Når ca kan mannen kjenne det? Regner jeg kjenner det innvendig først, før det kjennes utenpå :)

Når ca kan mannen kjenne det? Regner jeg kjenner det innvendig først, før det kjennes utenpå :)

De er jo ikke så store inne i magen enda.. aner ikke helt når de kan kjenne det.. husker ikke..

Her kjente far det i uke 19 første gang, og 17 andre gang :) veldig ulikt for alle tror jeg.

Fryser litt i dag jeg :(

Fryser litt i dag jeg :(
Huff! Det er så fælt å fryse..
Jeg fryser fra september til mai. Og etter jeg ble gravid har det blitt verre!! Frøs på meg migrene flere ganger i januar :P
Venter på sommeren så vi kan klage over hovne vonde bein og varmen som tar livet av oss :D

Er fra trondheim her :-) Er det laget noen facebook gruppe for trøndere som skal føde i August? Liker ikke denne, klarer liksom ikke å bli kjent innpå her, så rotete! :P

Huff! Det er så fælt å fryse..
Jeg fryser fra september til mai. Og etter jeg ble gravid har det blitt verre!! Frøs på meg migrene flere ganger i januar :p
Venter på sommeren så vi kan klage over hovne vonde bein og varmen som tar livet av oss :D

Det verste er at jeg blir så kvalm når jeg fryser.. :( La meg i karet og fikk varmet opp kroppen. Deilig! :)

Er fra trondheim her :) Er det laget noen facebook gruppe for trøndere som skal føde i August? Liker ikke denne, klarer liksom ikke å bli kjent innpå her, så rotete! :p

Jeg vet ikke om det er laget en sånn gruppe :)

Back
Topp