Trøbbel etter svangerskapsforgiftning?

Så fin kommentar :) Veldig godt med sånn optimisme på forumet :) Har jo fått med meg historien din og skjønt at det var heftige saker! Krysser fingrene for at du får et fint svangerskap i fremtiden dersom du vil ha en til! Sykehuset her er helt fantastiske i alle fall :) og du bør være sikret ekstremt god oppfølging med din historie :)
Man trenger litt optimisme generelt tenker jeg :) Ja, det vil jeg tro. I mellomtiden nyter jeg ho lille jeg har ♡ Kan jeg spørre hvilket Sykehus du hører til? Jeg er utrolig fornøyd med sykehuset her også. Vi tilhører Kalnes, og de hadde enormt god kompetanse på området, noe jeg er glad for :) De har allerede sendt beskjed til legen min om at sykehuset skal ha beskjed om jeg blir gravid i fremtiden, og hvilke medisiner jeg skal på. Alt i alt; ikke så redd lengre :)
 
Hadde ikke alvorlig SF, moderat. Men har fortsatt litt høyt BT, men ikke medisiner. Føler meg litt slækk fortsatt, men grei form. Venter på at BT skal bli bra :) Ønsker et søsken til barnet mitt etterhvert ;)
Du skal se det blir søsken på begge våre etterhvert ;-)
 
Man trenger litt optimisme generelt tenker jeg :) Ja, det vil jeg tro. I mellomtiden nyter jeg ho lille jeg har ♡ Kan jeg spørre hvilket Sykehus du hører til? Jeg er utrolig fornøyd med sykehuset her også. Vi tilhører Kalnes, og de hadde enormt god kompetanse på området, noe jeg er glad for :) De har allerede sendt beskjed til legen min om at sykehuset skal ha beskjed om jeg blir gravid i fremtiden, og hvilke medisiner jeg skal på. Alt i alt; ikke så redd lengre :)

Svarer i PM :D
 
Du skal se det blir søsken på begge våre etterhvert ;-)

Det må vi krysse fingrene for :Heartred

Du er snill og herlig :) vet at det jeg hadde var bagateller i forhold til deg, men likevel tar du tid til å høre på og diskutere bagatellene mine :D
 
Det må vi krysse fingrene for :Heartred

Du er snill og herlig :) vet at det jeg hadde var bagateller i forhold til deg, men likevel tar du tid til å høre på og diskutere bagatellene mine :D
Du er søt da :) Jeg tenker mer slik at det er ikke så viktig om noen har vært verre enn andre, eller liknende. Din situasjon var vanskelig for deg (vil jeg anta), og min var vanskelig for meg. Derav tenker jeg at ingenting er en bagatell. Det er personens egen opplevelse som forteller om det er en bagatell eller ei :)
 
Back
Topp