Tråd for oss over 40 :)

Det hadde vært hyggelig. Føler seg jo ofte litt alene når man er såpass oppi åra og fortsatt ønsker små. Jeg er 41 og prøver på nummer 5. var egentlig ferdig etter 4, men så ble jeg uplanlagt gravid og mistet i uke 9. Det gjorde at jeg ikke klarer å slippe tanken på at vi skulle hatt en til. Men føler tiden renner litt fra oss nå. Mannen blir 48 år i år…
Ellers er er jeg 7dpo i dag og har begynt teste kjøret.. syns selvfølgelig jeg så en stek, men det gjør jeg jo alltid.
(Finner ingen emojier som passer her, så derfor bruker jeg ikke det)
 
Det hadde vært hyggelig. Føler seg jo ofte litt alene når man er såpass oppi åra og fortsatt ønsker små. Jeg er 41 og prøver på nummer 5. var egentlig ferdig etter 4, men så ble jeg uplanlagt gravid og mistet i uke 9. Det gjorde at jeg ikke klarer å slippe tanken på at vi skulle hatt en til. Men føler tiden renner litt fra oss nå. Mannen blir 48 år i år…
Ellers er er jeg 7dpo i dag og har begynt teste kjøret.. syns selvfølgelig jeg så en stek, men det gjør jeg jo alltid.
(Finner ingen emojier som passer her, så derfor bruker jeg ikke det)
Jeg er også 41, og føler også at tiden begynner å renne ut…. Men mange blir jo gravide i noen år til, så jeg håper vi har tid :)
Jeg har tre barn fra før, ble også planlagt gravid i januar i år, men det gikk ikke helt som det skulle. Da ble jeg gravid med ny kjæreste etter tre uker sammen, men nå blir jeg tydeligvis ikke like raskt gravid igjen..
 
Hei hei :Heartred
Er 42 og gravid med nr 5. (15+0)

Ble gravid på første forsøk denne gangen. For å bli gravide med forrige barn, brukte vi 3 år, og 3 IVF forsøk:nailbiting:
Så, at det satt på første forsøk i sommer var mildt sagt årets overraskelse! :woot:
 
Ja! Denne var fin :) 40år her også, var gravid i våres, fram til sommer'n. Tok abort pga baby hadde trisomi 21. Første graviditet som skjedde veldig fort og naturlig i februar etter uttak av p stav i september.. Så håper at det er sjans for å klare det igjen. :Heartbigred
 
Hei, for en herlig tråd :happy:

Jeg blir 41 år i november. Har 3 barn, gutt på 19, jente 13 og gutt på 15 mnd.
Ble uplanlagt gravid i mai, men mistet i uke 8. så nå prøver vi på vår siste baby nr 4 :Heartred
 
Back
Topp