Torsdagspraten

LORD, det kan da jaggu meg ikke være lov at den står på så lenge hver dag? Det er da til stor sjenanse for dere :violent001 Dere bor der, så høre på dere må de da gjøre?! Har du ringt til firmaet som jobber der og sagt ifra?

Nei er faktisk regler for dette med støy! Samboer har kontaktet styreformann 2 gangen, men hun gidder ikle gjøre noe med det..så vi tenkte på å kontakte firmaet..men de gjør vel igjen som styret her vil:confused: kan hende de snart er ferdig med sandblåsinga, og håper at det ikke kommer noe ny maskin som bråker etter det:P hadde barebde andre beboerne vært enig med oss, så MÅTTE de ha gjort noe med det, men ser ut som om ingen andre bryr seg:confused:

★Sender fra pipe-gjøken★

Så fine mål Liana hadde:) Helt lik som Emmeth omtrent jo;) Emmeth veide 9995 gram og var 77 cm lang for 14 dager siden;)Emmeth hadde lagt på seg 500 gram og vokst 3 cm på 3 mnder:) Hahah, ja, er veldig rart;) De små vokser helt sykt fort:O;):p

Hehe ja da er de ganske like :D barna ser lissom så store ut på bilder, men de er nok små hele gjengen her :P (som Liana'n min):rolleyes::)
Ja de vokser hvertfall fort det første året:eek::p:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Heia.Har en stille stund i sofaen etter en lang dag!Lillemor skrek panisk fra 10.30-02.30 i natt...vi trøstet,bysset,prøvde varm melk,tok henne i vår seng (ble helt krakilsk da)og gav paracet-ingenting hjalp!!Hun har hatt sånne "anfall" fra hun var 6 mnd,så vi er vant til mye,men i natt var det bare helt vilt!Hun hyperventilerte og kavet som en gal...Så det var tungt å gå på jobb i dag.
Mulig det er en reaksjon på vaksinen hun fikk på tirsdag...hun hadde feber tirsdag kveld og onsdag formiddag,og har vært klein i magen,men hun var veldig i form i går ettermiddag..Har holdt henne hjemme fra bhg i to dager nå.
Ellers var målene 10,6 kg og 78 cm lang.Følger kurven sin kjempefint:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Uff da:( stakkars liten (og deg)! Må nok ha noe vondt ja, siden hun har holdt på sånn..synd paracet ikke hjelper for alt..
Kjempe fine mål:D nesten likt som snuppa mi;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Heia.Har en stille stund i sofaen etter en lang dag!Lillemor skrek panisk fra 10.30-02.30 i natt...vi trøstet,bysset,prøvde varm melk,tok henne i vår seng (ble helt krakilsk da)og gav paracet-ingenting hjalp!!Hun har hatt sånne "anfall" fra hun var 6 mnd,så vi er vant til mye,men i natt var det bare helt vilt!Hun hyperventilerte og kavet som en gal...Så det var tungt å gå på jobb i dag.
Mulig det er en reaksjon på vaksinen hun fikk på tirsdag...hun hadde feber tirsdag kveld og onsdag formiddag,og har vært klein i magen,men hun var veldig i form i går ettermiddag..Har holdt henne hjemme fra bhg i to dager nå.
Ellers var målene 10,6 kg og 78 cm lang.Følger kurven sin kjempefint:-)

Kan hun ha en slags nattskrekk? Virker hun helt våken når hun holder på slik?
Uansett grunn, slitsomt og vanskelig for både henne og dere.

Dagen idag har vært rolig egentlig.. Emira ble hentet i barnehagen av sin bestemor, og Liana har vært hjemme med meg:) hun har vært super fornøyd..

Helsesøster måtte le av hun idag, for hun skravla som bare det:rolleyes: fikk nesten ikke kommet til ordet:P haha jeg sa det er sånn her fra morgen til kveld, bare at hun også har en like skravlete søster:P
Vaksinene gikk også bra, tok dem i armen denne gangen, og hun gråt egentlig mest fordi jeg holdt hun fast! Hun hater det:P sluttet å gråte så fort jeg slapp taket..haha.. men stikket gjorde nok litt vondt med engang;)

Istad fikk jeg kjøpt 4 lengder med barnegardiner til 200kr tilsammen! (koster egentlig 150kr pr lengde), og et sengesett til lillebror som var satt ned fra 230kr til 30kr:eek::D
Nå sitter jeg i sofan med sjokolade, og er klar for å se hotel cæsar og etterpå Ylvis:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Vi har fått pakke fra Iherb idag :D
Disse Happy Puffsene var VIRKELIG populære altså!!! Hermine spiste MASSE, oldemor digga de også så hun måtte få en egen boks av Hermine :p :D ;)

Er puffet fullkornsris tilsatt jern, kalsium, vitaminer og fruktsmak :)

...har rabattkode på 5$ om noen flere vil bestille ;)

Hm,tror jeg må inn på den sida og titte litt;-)

Forresten, ser du ikke har tilgang til hemmelig forumet. Er det noe du vil ha? :)

Ja,jeg har tenkt flere ganger at jeg skulle spørre om det forumet,men var litt usikker på om jeg var "aktiv" nok;-)
Men jeg joiner gjerne!Hva må jeg gjøre?

Karve-te med sukker brukte vi og mye da hun var baby.Kanskje vi skal prøve det igjen!

Kan hun ha en slags nattskrekk? Virker hun helt våken når hun holder på slik?
Uansett grunn, slitsomt og vanskelig for både henne og dere.

Har lurt på det,men hun er helt våken.Men tidvis panisk,noe som er utrolig vondt å se på!Så rart at det heller ikke hjelper å ta henne inn til oss heller.Vi har prøvd det flere ganger,men da blir hun altså HELT spinnvill!Virker som hun bare ikke skal ligge nede...

Uff da:( stakkars liten (og deg)! Må nok ha noe vondt ja, siden hun har holdt på sånn..synd paracet ikke hjelper for alt..
Kjempe fine mål:D nesten likt som snuppa mi;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Takk for det!Ja,det er slitsomt,men det går nå:-)Får bare så utrolig vondt av henne!
Veldig fornøyd med målene,ja.De vokser jo som bønneskudd for tida,hehe:-)

Ja,jeg har tenkt flere ganger at jeg skulle spørre om det forumet,men var litt usikker på om jeg var "aktiv" nok;-)
Men jeg joiner gjerne!Hva må jeg gjøre?

Karve-te med sukker brukte vi og mye da hun var baby.Kanskje vi skal prøve det igjen!

Du har jo vært med oss siden svangerskapet, så du er aktiv nok i masservis ;)

Så bra:) Hva gjør jeg for å bli med,da?

Gå inn via nettleser (ikke app) og trykk på Forumansvarlig Janet, der vil det poppe opp ei rute hvor du skal kunne be om forespørsel til lukket rom (eventuelt send henne en pm). Så godkjenner jeg deg etterpå på VIP ;)

Gå inn via nettleser (ikke app) og trykk på Forumansvarlig Janet, der vil det poppe opp ei rute hvor du skal kunne be om forespørsel til lukket rom (eventuelt send henne en pm). Så godkjenner jeg deg etterpå på VIP ;)

Ok.Will do very soon:-)

Takk for det!Ja,det er slitsomt,men det går nå:-)Får bare så utrolig vondt av henne!
Veldig fornøyd med målene,ja.De vokser jo som bønneskudd for tida,hehe:-)

Ja er ikke noe godt når man ser at noe plager dem så mye!:( håper det går seg til for dere ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Vet du hva?Du er kjempeflink som står på og som ordner henvisning og igangsetting av sak på eget initiativ!!!
Det er så altfor mange foreldre som er livredde for at barna skal bli diagnostisert eller "satt i bås" om de får hjelp fra feks. Ppt.De velger heller å la barna streve og slite seg ut enn å få dem henvist...Det er utrolig trist å se,så all ros til deg som gjør dette for jenta di!!!

Nårh, det var søtt sagt:) Og mange takk for det:) At foreldre heller unnlater og se at barna har problemer, det kan ikke jeg i det hele tatt begripe!? Som foreldre MÅ man alltid tenke på barnets beste! Er da bedre at barnet får hjelp, enn at barnet går og sliter i hverdagen. Herregud, synd at alt skal virke så perfekt støtt og stadig, noe det for de fleste ikke er!

Kjære deg, skjønner godt du blir sliten når lillejenta er sur og tverr men du er da absolutt ikke en dårlig mamma! Det er kun en oppegående og kjærlig mor som står sånn på for barnet sitt sitt beste ;) *klemmepå*
Og når det kommer til humøret til Neline så kommer det nok av en kombinasjon av problemer hun har vettu, med både språk, høyt aktivitetsnivå og at hun har vært mye syk! Er helt normalt at sånne små blir misfornøyd når man hele tiden blir misforstått og ikke får til ;) Du har jo to rolige og smørblide barn, og ei lita urokråke som holder deg bissi ;)
Bare å sende pm om du vil prate noe mer ;)

Jeg føler meg som en dårlig mamma på det grunnlaget at jeg har en datter som jeg tydeligvis ikke får hjulpet selv. Føler jeg har prøvd alt i grunn. Og det at Neline har krevd så mye med tanke på sykdom, lite søvn og det at hu ikke greier og kommunisere ordentlig, føler jeg igjen at Mathea har blitt satt litt til side. Prøver så godt jeg kan så alle får sin egen lille alene mammatid, men er ikke alltid det går opp! Jeg er veldig heldig som har 3 friske barn, så har mye og være takknemlig for<3 Og det er jeg<3 Blir bare litt oppgitt, redd og ikke vet hva jeg skal gjøre til tider mht Neline! Tusen takk for klemmen, den hjalp:) Skal ikke se bort ifra en PM heller;)

Ja du har helt rett i det du skriver, og får jo også håpe at du har rett ;):) noe jeg tror på at du har! For hørselen/ørene kan ha mye å si på veldig mye..
Jeg kjenner noen som fikk en for tidlig født datter, hun hadde vokst altfor lite inni magen, så måtte tas med ks 2 måneder før termin..og legene trudde det var noe galt i hjernen pga dette, men viste seg at det bare var hørselen og at hun var døv, hadde bare 5% hørsel på det ene øret, så fikk operasjon som 2 åring tror jeg..og legene sa at hun kom til å henge laaaangt etter med språket, og ikke kunne snakke ordentlig når hun skulle begynne å skolen..meeen som 4 åring snakker hun som sine jevnaldrende;):D

Oj da, hva med din far da? Hvor var han? du er virkelig en utrolig og sterk kvinne!;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Uff, stakkars liten, skummelt og være for tidlig født! :(
Så godt hu fikk operasjon og at hu nå kan høre og har kommet seg så bra som hu har gjort:)<3 Sånne saker gjør meg såååå glad<3 Nei, han har alltid jobba i ett annet land og slitt med alkohol selv, så den eneste stabile familien jeg har hatt er farmor og farfar<3 Takk for det, hører de sier det, men føler meg ikke som det;)

Nei er faktisk regler for dette med støy! Samboer har kontaktet styreformann 2 gangen, men hun gidder ikle gjøre noe med det..så vi tenkte på å kontakte firmaet..men de gjør vel igjen som styret her vil:confused: kan hende de snart er ferdig med sandblåsinga, og håper at det ikke kommer noe ny maskin som bråker etter det:p hadde barebde andre beboerne vært enig med oss, så MÅTTE de ha gjort noe med det, men ser ut som om ingen andre bryr seg:confused:

★Sender fra pipe-gjøken★

Det der er ikke lov, de skal ta hensyn til beboerne, også hvis det kun er noen som mener det er plagsomt som dere i dette tilfelle, så er de pliktige til og finne en bedre løsning. Hadde kontakta firmaet tvert jeg og klaga!

Back
Topp