Torsdagskravlings!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God formiddag!
Hva står på tapetet hos dere idag?
Virker som om nettene begynner å gå seg til her, ENDELIG! Har amma endel ganger, og siste gang sovna vi begge av så jeg våkna to timer senere med snuppa sovende med nesa trykt inn i puppen :rolleyes:

Idag skal jeg bake brød, og grove boller til barseltreff i morra :) Og så må jeg bake gnagekjeksene på nytt for de blei porøse og falt fra hverandre da jeg bakte de på mais og rismel :eek: Kanskje jeg kan putte litt potetmel i for at de skal binde seg? :confused:

Det ante meg med den bakingen :) du før prøvd igjen.
Vi er klare til bytur med søs
ImageUploadedByBV Forum1363250417.265134.jpg
Skal innom et treffsted som erstatter åpen Bhg her! Det blir spennende.

Kanskje potetmel kan gjøre susen ja:-)

Vi har hatt nok en våken natt, ble fire timer totalt på meg eller noe, ringte helsesøster i morrest og spurte om hun synes det var riktig av meg å dra. Hun mente det skulle gå bra. Så da drar vi om drøye to timer. Det verste av alt er at jeg er litt i ulage selv, dårlig i magen :smiley-angry016

Ingen planer i dag. Er knallvær, hadde tenkt til å gå en tur også slikke litt sol, men migrenen er på vei kjenner jeg :( Prøve å få snuppa til å sove nå sånn at jeg får sovi litt også.

God formiddag!
Hva står på tapetet hos dere idag?
Virker som om nettene begynner å gå seg til her, ENDELIG! Har amma endel ganger, og siste gang sovna vi begge av så jeg våkna to timer senere med snuppa sovende med nesa trykt inn i puppen :rolleyes:

Idag skal jeg bake brød, og grove boller til barseltreff i morra :) Og så må jeg bake gnagekjeksene på nytt for de blei porøse og falt fra hverandre da jeg bakte de på mais og rismel :eek: Kanskje jeg kan putte litt potetmel i for at de skal binde seg? :confused:
Kan du ikke gi meg oppskriften hvis de blir bra??:)

Kanskje potetmel kan gjøre susen ja:-)

Vi har hatt nok en våken natt, ble fire timer totalt på meg eller noe, ringte helsesøster i morrest og spurte om hun synes det var riktig av meg å dra. Hun mente det skulle gå bra. Så da drar vi om drøye to timer. Det verste av alt er at jeg er litt i ulage selv, dårlig i magen :smiley-angry016
Håper magen går seg til og at dere får en knallfin tur nedover!:)

Kanskje potetmel kan gjøre susen ja:)

hehe, den dårlige magen er garantert reisemage ;) :P Har jeg selv hver gang jeg skal ut å reise alene med snuppa, og det gir seg som regel alltid etter at jeg har passert sikkerhetskontrollen, eller når jeg har satt meg ned på flyet ;) Går nok aldeles strålende! Gooood tur, og lykke til! ;)

Det ante meg med den bakingen :) du før prøvd igjen.
Vi er klare til bytur med søs
Vis vedlegget 8298
Skal innom et treffsted som erstatter åpen Bhg her! Det blir spennende.
du skulle jo advart meg da :p Velvel, får muligens bruke mer av den grovbakstblandingen, selv om jeg er litt skeptisk til å gi magen hennes noe grovt å jobbe med...menmen, prøver på nytt!
Stilig kar som er byklar, tøffe solbriller han har fått :)

Ingen planer i dag. Er knallvær, hadde tenkt til å gå en tur også slikke litt sol, men migrenen er på vei kjenner jeg :( Prøve å få snuppa til å sove nå sånn at jeg får sovi litt også.
ååå, migrene er det verste! Spesielt når man har baby hjemme å ta seg av :(
Håper medisinen tar det da, god bedring!

Her skinner sola, vesla ligger på gulvet og er forhekset av Knutsen og Ludvigsen, kaffen er intatt, og vi har det ganske greit asså..:)
OPPDATERING;
I går var vi jo på sykehuset og det gikk SÅ bra! Vi fikk en herlig lege som tok oss på alvor. Først var vi på legesjekk og det ble utelukket at hun har "stiv nakke", slik som den forrige legen diagnostiserte. (Hah!! Jeg visste at det var feil!) Så blei det kartlegging av videre undersøkelser (cerebral ul, EEG nr.2, evt.MR med narkose) og til slutt fikk vi tatt EEG på henne før vi dro. Rart å se den lille kroppen med alle elektrodene festa på hodet, men hun sov mens de blei satt på, så det gikk glatt..
Så fikk hun mme og mat på glass,som hun fikk mageknip av en time senere, men bortsett fra det så gikk det utrolig fint. Og det er mammaen veldig glad for.♡
Innen en ukes tid får vi svaret på EEG,og den cerebrale ultralyden må tas snart, før fontanellen lukker seg helt. Så da er vi i gang.:)
Litt slitne i dag, og det verker i kroppen kjenner jeg, så i dag skal vi ikke stresse med noe som helst og bare kose oss.

hehe, den dårlige magen er garantert reisemage ;) :p Har jeg selv hver gang jeg skal ut å reise alene med snuppa, og det gir seg som regel alltid etter at jeg har passert sikkerhetskontrollen, eller når jeg har satt meg ned på flyet ;) Går nok aldeles strålende! Gooood tur, og lykke til! ;)
¨
Det er vel sikkert noe i det ja :cat Takk, satser på at alt går på skinner :smiley-bounce015

Vi har ingen planer for i dag. Jeg vil rydde og vaske litt da vi får besøk av en kamerat fra Hamar i helgen. Ellers venter jeg med spenning på posten og håper sjalet mitt kommer snart :D

Må ha glutenfritt jeg også skjønner du, men har ikke mel for hånd, så jeg må få kjøpt meg noe.
ah, skjønner! Trodde lille tulla di tålte all mat jeg ;) :oops: :) Skal teste en annen melmix nå i formiddag, men må bake brød og boller først for de tyggekjeksene må stå så himla lenge i ovnen å tørke ;)

¨
Det er vel sikkert noe i det ja :cat Takk, satser på at alt går på skinner :smiley-bounce015
Gjør det nok helt sikkert! Jeg smurte meg matpakke første gang jeg reiste alene med snuppa, så hadde jeg mat for hånda når jeg plutselig ble bedre i magen og sulten ;) :P

Gjør det nok helt sikkert! Jeg smurte meg matpakke første gang jeg reiste alene med snuppa, så hadde jeg mat for hånda når jeg plutselig ble bedre i magen og sulten ;) :p

Tenkte å kjøpe meg noe etter vi har passert sikkerhetskontrollen:-) Jeg fikk faktisk i snuppa litt grøt nå, det er enda godt, så har hun litt i magen.

Back
Topp