Torsdagskravlings!

Nommin! :D
Bra hun sover da!
Håper resten av turen går kjempebra!! Lenge forsinket?
Tre kvarter ble det, sitter på flybussen inn til oslo nå, sliten mor og Nasse, hun sover igjen. Håper de roper opp holdeplassen

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Tre kvarter ble det, sitter på flybussen inn til oslo nå, sliten mor og Nasse, hun sover igjen. Håper de roper opp holdeplassen

Det gjør de vel sikkert =)
Kose dere masse!

So far so good? Anbefaler flytoget tilbake til gardermoen da, er veldig kjapt og lettvint ;)
Hvordan gikk flyturen?

Vi har kost oss på treff
Utrolig bra tiltak. Det skal være åpent to dager i uken og er for foreldre med barn fra 0-5 år!
Fantastisk forberedelse på barnehage og å få møtt andre foreldre!
Vi kommer nok til å bruke dette endel!
Nå venter vi på buss hjem.
Jeg gleder meg masse til film med søstrene i kveld :)
Så flott da! Her har den åpne barnehagen babydag på torsdager, så det er kun 0-1år :) Men har vært så himla fult i vinter at jeg ikke har orka å dra dit for det ble så mye ståk og støy så Hermine ble bare fryktelig sliten og utilpass! o_O

Har du forresten forsøk buddhastilling i ringslynga???
http://tettinntil.creocommunico.com/pages/ringslyngebuddha.php
Tenker at den må være kjekk når jeg lager mat og Hermine vil se, for på hofta vrir hun seg bare utover og forover så blir vanskelig å få gjort noe med venstrehånda (den hofta jeg har henne på) ;)

Så flott da! Her har den åpne barnehagen babydag på torsdager, så det er kun 0-1år :) Men har vært så himla fult i vinter at jeg ikke har orka å dra dit for det ble så mye ståk og støy så Hermine ble bare fryktelig sliten og utilpass! o_O

Har du forresten forsøk buddhastilling i ringslynga???
http://tettinntil.creocommunico.com/pages/ringslyngebuddha.php
Tenker at den må være kjekk når jeg lager mat og Hermine vil se, for på hofta vrir hun seg bare utover og forover så blir vanskelig å få gjort noe med venstrehånda (den hofta jeg har henne på) ;)

Nei jeg har ikke prøvd, men skal jammen meg prøve :D
Vet ikke om jeg tør slik bæring ved håndtering av varm mat, men...

Bruker du ringslynga ute?
Jeg fikk ei brukt ei nemlig og skal se om vesla trives bedre i den enn ergoselen.

Bruker du ringslynga ute?
Jeg fikk ei brukt ei nemlig og skal se om vesla trives bedre i den enn ergoselen.
Man kan fint bruke den ute :) har bare prøvd inn og ut av butikken enda. Men for lengre bæring blir det tungt med all vekt på en skulder.

oh, nei, absolutt ikke! Men når jeg skal skjære salat, bake, rydde litt o.l. tror jeg hun vil være veldig fornøyd med å sitte sånn! Prøv du først, og gi rapport om resultater ;)

oh, nei, absolutt ikke! Men når jeg skal skjære salat, bake, rydde litt o.l. tror jeg hun vil være veldig fornøyd med å sitte sånn! Prøv du først, og gi rapport om resultater ;)
Jeg først? Hehe!
Jaja, kan jo prøve da :D

Hehe. Det må testes nærmere!
Jeg synes det var vanskelig å få han i en stilling som virket behagelig. Ikke at han klaget, men.
Fikk følelsen av at bena hans på presset opp mot halsen, liksom...

Hehe. Det må testes nærmere!
Jeg synes det var vanskelig å få han i en stilling som virket behagelig. Ikke at han klaget, men.
Fikk følelsen av at bena hans på presset opp mot halsen, liksom...
i buddha tenker du?

JA. Testet så vidt nå. Men han er trøtt, så vi får prøve mer senere =)
ja, de blir jo bretta sammen så ser nok litt ubehagelig vil jeg tro. Sto jo at man ikke skal bære de for lenge slik da ;)

ja, de blir jo bretta sammen så ser nok litt ubehagelig vil jeg tro. Sto jo at man ikke skal bære de for lenge slik da ;)
Det har nok også å gjøre med at det blir tungt for bæreren, da ungen er omsluttet dårligere/ på en annen måte enn ellers.
Jeg anbefaler deg forresten å prøve å bære på japansk vis!
Skal finne link når Lille har sovnet!

så lurt! Den skal jeg teste, er sikkert veldig kjekt inn og ut av butikken e.l. :)
Ja, også får man på en måte et halvt kryss, istedet for å få ungen godt nok ned i den lomma man ellers bruker =)

Ja, også får man på en måte et halvt kryss, istedet for å få ungen godt nok ned i den lomma man ellers bruker =)
Tror ikke jeg har fått det til riktig enda, for syntes det ble så tungt over skuldra :eek: o_O

Back
Topp