så bra da, kanskje hun holder på å få matlysta tilbakeTenkte å kjøpe meg noe etter vi har passert sikkerhetskontrollenJeg fikk faktisk i snuppa litt grøt nå, det er enda godt, så har hun litt i magen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så bra da, kanskje hun holder på å få matlysta tilbakeTenkte å kjøpe meg noe etter vi har passert sikkerhetskontrollenJeg fikk faktisk i snuppa litt grøt nå, det er enda godt, så har hun litt i magen.
Jeg sa det jodu skulle jo advart meg daVelvel, får muligens bruke mer av den grovbakstblandingen, selv om jeg er litt skeptisk til å gi magen hennes noe grovt å jobbe med...menmen, prøver på nytt!
Stilig kar som er byklar, tøffe solbriller han har fått![]()
er det fiberhusken som forhindrer at det blir porøst da ?Jeg sa det jo![]()
så flott at det gikk bra! Er jo veldig ekkelt at hun plutselig stivner til sånn, håper ikke det er en form for epilepsi altså!Her skinner sola, vesla ligger på gulvet og er forhekset av Knutsen og Ludvigsen, kaffen er intatt, og vi har det ganske greit asså..
OPPDATERING;
I går var vi jo på sykehuset og det gikk SÅ bra! Vi fikk en herlig lege som tok oss på alvor. Først var vi på legesjekk og det ble utelukket at hun har "stiv nakke", slik som den forrige legen diagnostiserte. (Hah!! Jeg visste at det var feil!) Så blei det kartlegging av videre undersøkelser (cerebral ul, EEG nr.2, evt.MR med narkose) og til slutt fikk vi tatt EEG på henne før vi dro. Rart å se den lille kroppen med alle elektrodene festa på hodet, men hun sov mens de blei satt på, så det gikk glatt..
Så fikk hun mme og mat på glass,som hun fikk mageknip av en time senere, men bortsett fra det så gikk det utrolig fint. Og det er mammaen veldig glad for.♡
Innen en ukes tid får vi svaret på EEG,og den cerebrale ultralyden må tas snart, før fontanellen lukker seg helt. Så da er vi i gang.
Litt slitne i dag, og det verker i kroppen kjenner jeg, så i dag skal vi ikke stresse med noe som helst og bare kose oss.
Denne legen mente at det hørtes ut som epilepsi, så nå er vi spent på EEG-svarene. Forventer ikke at de har alle svarene etter den unsersøkelsen da, men.. Hun har ikke like reflekser, og det var et tegn på at det skurra litt nevrologisk sa legen.så flott at det gikk bra! Er jo veldig ekkelt at hun plutselig stivner til sånn, håper ikke det er en form for epilepsi altså!![]()
Huffda, mageknip er IKKE greit det hellerHvilken mat fikk hun da?
![]()
huff, det høres jo ikke bra ut daDenne legen mente at det hørtes ut som epilepsi, så nå er vi spent på EEG-svarene. Forventer ikke at de har alle svarene etter den unsersøkelsen da, men.. Hun har ikke like reflekser, og det var et tegn på at det skurra litt nevrologisk sa legen.
Hun fikk mat på glass for første gang (kalkungryte med grønnsaker) som mannen hadde kjøpt. Såg i ettertid at det var litt løk oppi, så det spørst om det var den som var årsaken.
Vet ikke, men jeg skrev at annet mel kunne oppføre seg anderledes. Jeg har dårlig erfaring med å bare bytte ut til så forskjellig mel og har alltid brukt oppskrifter som er ment for det melet jeg har brukter det fiberhusken som forhindrer at det blir porøst da ?
sto jo i oppskrifta at man kan bytte ut med hvilket som helst melVet ikke, men jeg skrev at annet mel kunne oppføre seg anderledes. Jeg har dårlig erfaring med å bare bytte ut til så forskjellig mel og har alltid brukt oppskrifter som er ment for det melet jeg har brukt![]()
Her skinner sola, vesla ligger på gulvet og er forhekset av Knutsen og Ludvigsen, kaffen er intatt, og vi har det ganske greit asså..
OPPDATERING;
I går var vi jo på sykehuset og det gikk SÅ bra! Vi fikk en herlig lege som tok oss på alvor. Først var vi på legesjekk og det ble utelukket at hun har "stiv nakke", slik som den forrige legen diagnostiserte. (Hah!! Jeg visste at det var feil!) Så blei det kartlegging av videre undersøkelser (cerebral ul, EEG nr.2, evt.MR med narkose) og til slutt fikk vi tatt EEG på henne før vi dro. Rart å se den lille kroppen med alle elektrodene festa på hodet, men hun sov mens de blei satt på, så det gikk glatt..
Så fikk hun mme og mat på glass,som hun fikk mageknip av en time senere, men bortsett fra det så gikk det utrolig fint. Og det er mammaen veldig glad for.♡
Innen en ukes tid får vi svaret på EEG,og den cerebrale ultralyden må tas snart, før fontanellen lukker seg helt. Så da er vi i gang.
Litt slitne i dag, og det verker i kroppen kjenner jeg, så i dag skal vi ikke stresse med noe som helst og bare kose oss.
Nam!Mmm de grove kanelbollene ble nyyydelige! Må passe på å gjemme noen til barseltreffet i morra
Vis vedlegget 8336
Kokt kylling og sei har gått bra når det har vært hjemmelaga iallfall..huff, det høres jo ikke bra ut da
Er hun vant med kjøtt o.l. da ?
Nommin!Flyet er forsinka, Nasse sover heldigvisVis vedlegget 8338
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Ja, den bekymra mammaen blei ikke avfeid denne gangen og det var godt. Var innom på Moa også, så set blei en lang dag. Har prøvd å slappa av litt i dag ja. Må til det også.Det høres ut som de undersøker skikkelig, og det er bra! Det er veldig kjekt å bli tatt på alvor for man blir så bekymra når man ikke vet hva som foregår! Håper dere har fått slappe litt av i dag og ladet batteriene litt![]()
så TYPISKFlyet er forsinka, Nasse sover heldigvisVis vedlegget 8338
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Det er jo bra!Kokt kylling og sei har gått bra når det har vært hjemmelaga iallfall..
Godt mulig at det er noe oppi der som ikke står oppført. Veldig greit å.lage maten selv, så vet man hva man serverer. I tillegg syns jeg det smaker mye bedre med hjemmelaget mat..Det er jo bra!Kanskje det bare var den typen kjøtt som var i ferdigmaten som blei for hardt for magen
ELLER at det var noe med gluten i den??? Har oppdaga at det jo er melk i masse av ferdigmaten
![]()
De glassene smaker virkelig ikke godt!Godt mulig at det er noe oppi der som ikke står oppført. Veldig greit å.lage maten selv, så vet man hva man serverer. I tillegg syns jeg det smaker mye bedre med hjemmelaget mat..