Torsdagsblabla

Nydelige hortensiaen!!:D
Så leit at mannen ble dårlig da.. Ekstra slitsomt med syke menn. Iallfall her i huset! :p

Heldiggris som har sola!! Her er det mest skyer foreløpig, men håper jo det skal klarne opp da.. Syns sommere kan komme!!
Fint i Vestfold ja :) når på kvelden er det show?

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Gratulerer med negativt testresultat! :D Tenker du letna noen kg der.:) ;)
Er det tenner på gang hos Emmeth siden han er oppe nattestid?

Takker:D:p;)
Han er blitt sjuk. Hat feber og snørrete til tusen. Så helt tett, stakkars. Først nå sover han første lur og han sto opp 8:eek: håper han sover ei stund nå.

Aaaalt for sent for storebror her!

Ja her og :-p det er vel egentlig altfor sent for alle barn!
Men ha sovner lett i bil, Så vi lar han sove en stund etter dagbesøk i parken.
Så åpner parken for kvelden kl 20 og da kan man være der litt før showet :)

Jeg måtte en tur på kafé! :)
Ja, hu er blid og fornøyd! Vi har vært heldige med den ungen der altså. Har god erfaring med ellas fra storebror, så ser frem til at hun kan holde den selv.. Foreløpig får hun den med skje, funker der også :)
Deilig å være tilbake på jobb ja! Bare slitsomt å begynne akkurat nå ned mye ferievikarer og sånn.. Går seg nok til over sommeren :) du har vel laaaang ferie du nå?

Vibdunderbarn rett og slett!! Ei tøff lita ei.:)
Ja, jeg har ordna meg bra og har ferie frem til 19.august. Slapper av hjemme frem til 15.juli, da braker det løs med bilferie. :)

Har henta klespakka til Jenny i dag, og det skal sies at klærne ikke er for små iallfall! Kjøpte jakke og dress i str.80, men den regndressen så bare svær ut! Har ikke prøvd den på enda, så det kan hende det ikke er så ille.. :p Ellers har jeg kjøpt bursdagsgave til søstra mi og levert gifteringen til utviding. Post-svangerskaps pølsefingre? Very much so!!!

Da har jeg bestilt masse klær til jentene mine på ellos:eek::D gleder meg til å få det i posten :D

Har henta klespakka til Jenny i dag, og det skal sies at klærne ikke er for små iallfall! Kjøpte jakke og dress i str.80, men den regndressen så bare svær ut! Har ikke prøvd den på enda, så det kan hende det ikke er så ille.. :p Ellers har jeg kjøpt bursdagsgave til søstra mi og levert gifteringen til utviding. Post-svangerskaps pølsefingre? Very much so!!!
Dressen er sikkert ikke så stor på. Og tynne dresser kan gjerne være litt store. Det er værre med tykke vinterdresser :-p

Heihei!
Sitter inne og venter på sommervær her i Byske :confused::eek::(:p:cool:
Måtte til lege med Hermine idag for hun har vært så allergisk. Fikk skrevet ut flytende allergimedisin og skal ta henne med til fastlege når vi kommer hjem for oppfølging!
Fikk for øvrig veid henne idag, hun var blitt hele 9.1kg :eek::D gått opp 1kg på 2 måneder! :D

*Surfer mobilt*

Heihei!
Måtte til lege med Hermine idag for hun har vært så allergisk. Fikk skrevet ut flytende allergimedisin og skal ta henne med til fastlege når vi kommer hjem for oppfølging!
Fikk for øvrig veid henne idag, hun var blitt hele 9.1kg :eek::D gått opp 1kg på 2 måneder! :D

*Surfer mobilt*

:eek: stakkars liten! vet dere hva hun har reagert på eller?
så godt at hun har lagt på seg såå mye :D da blir nok mamma glad tenker jeg ;):)

Heihei!

*Surfer mobilt*
Uff stakkars. Vet dere hva hun reagerer på da?
Så flott vektoppgang hun har hatt :)

Oj da, hva feiler det han da?

Godt du passer på å pynte litt her inne å:rolleyes::p
Kos dere på tur:D

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ja, måtte pynte litt:-)

Nydelige hortensiaen!!:D
Så leit at mannen ble dårlig da.. Ekstra slitsomt med syke menn. Iallfall her i huset! :p

Heldiggris som har sola!! Her er det mest skyer foreløpig, men håper jo det skal klarne opp da.. Syns sommere kan komme!!

Menn er litt ekstra slitsomme ja:-)

Jenta mi idag :) go'klumpen!

1372955909997.jpg1372955925938.jpg1372955942193.jpg

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp