Torsdag

Hvis det er jern mangel eller liten blodprosent, så kan man jo bli trøtt.. og dem finner jo det ut via blodprøve.. jeg må ta blodprøver ofte når jeg er gravid pga blodtypen min, og da sjekker dem sånt i tillegg :p

Hurra for fine nasse-mor! :D:D:D:D:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Regner med at det kanskje trengs mer jern ja, men så sover jeg dårlig på grunn av hånda også, så det påvirker nok:-)

Jeg tror nok heller du er veldig gravid, og blir mer utmattet denne gangen enn sist fordi du nå har en baby i tillegg å ta deg av ;)

Hurra for Anette som er 11 måneder :D

Snuppa blir ett år om 5 dager :eek:

Helt sikkert, håper han øker sykemeldingen min, tror jeg trenger det nå.

Regner med at det kanskje trengs mer jern ja, men så sover jeg dårlig på grunn av hånda også, så det påvirker nok:-)

Ja det gjør det nok.. kan også være bare det + hormoner ;) jeg var veeeldig trøtt når jeg gikk med Liana, men har alltid hatt bra jernlager ;) og det gikk jo over av seg selv etter noen uker

★Sender fra pipe-gjøken★

God ettermiddag, folkens! Formen min er ikke blitt bedre, men verre! Så har måtte melde avbud til bryllup:( Utrolig leit, men når jeg er i den formen som jeg er i nå er det liten vits i og gå i bryllup. Har avtalt og møtes til uka for og gi gave og se på flotte bilder fra bryllupet<3 Emmeth kastet opp den første flaska med melk som han fikk idag tidlig, men ikke kastet opp noe etter det. Han er ikke så snørrete lenger, men fortsatt ikke helt i hundre og veldig slapp! Så vi tar dagene med ro og gjør ikke så mye. Mannen er fortsatt dårlig også! Håper dere alle får en fiiin dag:)<3

Er dere ikke oppe å hopper jenter? ;-)

Vært våken siden kvart over 6. Får besøk av kusinen min idag. Ha en flott dag:)

Sent from my GT-I9300

Så koselig med besøk<3:)
Vi sto opp 5 idag:O *kremt* Neline våkner så tidlig stort sett hver dag, Emmeth sover til rundt 8:)

Så koselig med besøk :)

Vi er oppe, og har vært på butikken. Mine foreldre kommer i dag, og skal passe Simone i helga mens vi drar i bryllup, så jeg holder på å rydde litt og skal re opp på gjesterommet :)

Når butikkene åpner så drar vi på shopping og spiser middag med mamma og pappa på kafe.

Ha en super duper dag alle sammen! :)

Så koselig med en barnefri helg:) Håper der får en trivelig helg og en flott dag i bryllup:D:)

Hehe, joda, vi har vært våken i en hel time allerede :p

Hermine har fått så mye mme av pappan i natt at hun ikke orker frokost, så nå fikk han beskjed om at hun kun får 240 ml mme tilsammen på natta! :p Hun dytter nå inn noen havrecheerios og en bit banan...
Siden skal vi på LIN-studien som vi er med på og etter det må vi hente mme på apoteket, hente urna til hunden på veterinæren og kjøpe flere kurvstativer til det nye garderobeskapet :)

Er kaldt og vått her idag, så nå går sommervoksiposen tilbake i vogna :eek:pps: :confused:

Oi da, er hu mye tørst på natta? Godt med Cherios;) Det digger Emmeth:p Han spiser svært lite om dagen, men drikker greit, det er det viktigste:) Skal dere begrave urna hjemme i hagen eller skal dere ha den stående på en hylle inne, kanskje?<3 Brrr, hørtes ut som skikkelig høstvær. Her er den 20 grader og sol, men har hatt noen regntunge dager ila uka og da var det surt og kaldt med kun 13 grader!

Vært oppe siden før 6 vi og :) Nå sover han. Vi begynte å pusse opp kjøkkenet igår sånn plutselig. Skal male tak, skap og vegger og legge gulv. Så jeg skal fortsette med det nå mens han sover.

Moro med nyopppussa kjøkken;)
Rart hvor mye forskjell litt maling og nytt gulv kan gjøre;)

Her har vi også vært våkne siden 6:p lot jentene spise frokost hjemme, så leverte jeg dem i bhgen kl 10, men Liana likte ikke at jeg reiste:( hun er ikke redd eller noe, og strekker seg frivillig bort til de ansatte i bhgen når de skal overta hun..men vil vel helst at jeg skal bli med inn å leke:p håper det blir bedre snart!

Jeg har styra på med bilder av familie som jeg skal printe ut og gi til bhgen :) de henger det opp på plakat til enhver unge, så de kan se på bildene å sånt:)
Ellers ser jeg på "ops, jeg er gravid", og kan virkelig ikke forstå at noen kan gå gjennom et helt svskap uten å merke et enenste symptom på at dem er gravid:eek:

★Sender fra pipe-gjøken★

Koselig de har bilder av de nære i familien i bhgen:) Så alle kan se de<3 De har det samma i Neline sin bhge, bare at vi limer de inn i en bok de får:D
Er nok fordi hu er så veldig glad i mammaen sin og at hu hjerne vil ha deg der, heelt normalt;) Går seg nok til etterhvert:) Nei, skjønner virkelig ikke at de ikke forstår de er gravide. Helt rart, men tydeligvis mange som opplever det;)

Oi da, er hu mye tørst på natta? Godt med Cherios;) Det digger Emmeth:p Han spiser svært lite om dagen, men drikker greit, det er det viktigste:) Skal dere begrave urna hjemme i hagen eller skal dere ha den stående på en hylle inne, kanskje?<3 Brrr, hørtes ut som skikkelig høstvær. Her er den 20 grader og sol, men har hatt noen regntunge dager ila uka og da var det surt og kaldt med kun 13 grader!
Vel, jeg og pappan tolker uroen hennes på natta litt ulikt...hans respons på all lyd er å gi flaske :p men nå har han fått beskjed at enten får hun 240ml EN gang eller 120 to ganger ;)

Vi skal sette urna ned ute på hytta:)

Er bare 8 grader her idag :eek:

Hei, damer!
Her i Notodden flyr tida av gårde, og i morra er siste samlingsdag. Det blir godt å komme hjem igjen, men heldigvis har det gått som en drøm med dem hjemme.:)
Nå sitter jeg utafor hotellet og koser meg i sola, og skal møte medstudentene mine til en fellesmiddag etter hvert. Det blir koselig.

God bedring til dere som er syke og i dårlig form, gratulerer til Nasse med 11-mnd dagen, og en klem til dere alle sammen. (Da føler ingen seg utelatt her?) ;)

God ettermiddag, folkens! Formen min er ikke blitt bedre, men verre! Så har måtte melde avbud til bryllup:( Utrolig leit, men når jeg er i den formen som jeg er i nå er det liten vits i og gå i bryllup. Har avtalt og møtes til uka for og gi gave og se på flotte bilder fra bryllupet<3 Emmeth kastet opp den første flaska med melk som han fikk idag tidlig, men ikke kastet opp noe etter det. Han er ikke så snørrete lenger, men fortsatt ikke helt i hundre og veldig slapp! Så vi tar dagene med ro og gjør ikke så mye. Mannen er fortsatt dårlig også! Håper dere alle får en fiiin dag:)<3

Så utrolig trist å høre at formen har blir verre!:oops::( hvor lenge har dere vært syke nå? Bare ta ting med ro, hvertfall så mye som mulig ;) god bedring til alle sammen!

★Sender fra pipe-gjøken★

Huff stakkars dere, håper inderlig formen blir bedre over helgen. Synd med bryllupet, det er jo så moro :(

Koselig de har bilder av de nære i familien i bhgen:) Så alle kan se de<3 De har det samma i Neline sin bhge, bare at vi limer de inn i en bok de får:D
Er nok fordi hu er så veldig glad i mammaen sin og at hu hjerne vil ha deg der, heelt normalt;) Går seg nok til etterhvert:) Nei, skjønner virkelig ikke at de ikke forstår de er gravide. Helt rart, men tydeligvis mange som opplever det;)

Ja det er jo kjempe koselig at de har bilder av familien i bhgen:D er visst veldig populært blandt disse små barna også.. plakatene henger på veggen i en høyde så barna kan stå, se og ta på de :)
Ja er ganske normal reaksjon, men ikke noe godt å gå fra hun sånn, og verre blir det om jeg står å trøster hun lenge :P

Ja tenk på at de ikke kjenner noen spark å sånt da?:eek: hele magen min beveger seg jo :P hahah umulig å ikke merke det hos meg hvertfall:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Vel, jeg og pappan tolker uroen hennes på natta litt ulikt...hans respons på all lyd er å gi flaske :p men nå har han fått beskjed at enten får hun 240ml EN gang eller 120 to ganger ;)

Vi skal sette urna ned ute på hytta:)

Er bare 8 grader her idag :eek:

Haha typisk menn! Her var all slags lyder, klaging (ifølge pappan) hahah

★Sender fra pipe-gjøken★

Har du vært hos legen?

Jeg koser meg på jobb!
Får servert kaffe og skal en tur til byen i sola. Kanskje kjøpe is ;)
Love my job!!!
:-D

Back
Topp