Torsdag

Hei, damer!
Her i Notodden flyr tida av gårde, og i morra er siste samlingsdag. Det blir godt å komme hjem igjen, men heldigvis har det gått som en drøm med dem hjemme.:)
Nå sitter jeg utafor hotellet og koser meg i sola, og skal møte medstudentene mine til en fellesmiddag etter hvert. Det blir koselig.

God bedring til dere som er syke og i dårlig form, gratulerer til Nasse med 11-mnd dagen, og en klem til dere alle sammen. (Da føler ingen seg utelatt her?) ;)
Er det en sosial gjeng?
Vi var ikke så sosiale samlingshelgen, men jeg har fått gruppe hvor alle bor her i byen, håper å få litt bedre kontakt med dem :-)

Er det en sosial gjeng?
Vi var ikke så sosiale samlingshelgen, men jeg har fått gruppe hvor alle bor her i byen, håper å få litt bedre kontakt med dem :-)
Ja, her er det utrolig mange flotte mennesker. Vi er et stort kull på 66studenter, så det er mange jeg ikke har fått snakka med.. Vi har blitt oppdelt i grupper, og i tillegg er vi delt etter hovedfag (norsk/matte), så det er flere jeg ikke har vært i kontakt med. Heldigvis er vi mange som bor på hotellet her da, så det er her det skjer på kveldene.;) Er overraska over hvor lite studentliv det er her ellers. Trodde aldri jeg skulle si det, men til og med i Molde er det mer liv i oppstartsuka.:p

Vel, jeg og pappan tolker uroen hennes på natta litt ulikt...hans respons på all lyd er å gi flaske :p men nå har han fått beskjed at enten får hun 240ml EN gang eller 120 to ganger ;)

Vi skal sette urna ned ute på hytta:)

Er bare 8 grader her idag :eek:

Åååh, så fint og begrave han der:rolleyes: Der har han sikkert kost seg mye gjennom årene:)

Hehe, ofte tolker vi jo de små forskjellig;) Ja, kanskje greit og dele det på 2 flasker om hu våkner en del og er tørst:) Wow, det var jaggu meg kaldt:eek::eek:

Så utrolig trist å høre at formen har blir verre!:oops::( hvor lenge har dere vært syke nå? Bare ta ting med ro, hvertfall så mye som mulig ;) god bedring til alle sammen!

★Sender fra pipe-gjøken★

Emmeth har vært dårlig i 10 dager, jeg 9 og sambo 8 dager:( Går vel over etterhvert:)Ja, tar det mest mulig med ro:) Tusen takk:)

Jeg koser meg på jobb!
Får servert kaffe og skal en tur til byen i sola. Kanskje kjøpe is ;)
Love my job!!!
:-D
Høres ut som en helt grei dag på jobben kan man si! :)

Åååh, så fint og begrave han der:rolleyes: Der har han sikkert kost seg mye gjennom årene:)

Hehe, ofte tolker vi jo de små forskjellig;) Ja, kanskje greit og dele det på 2 flasker om hu våkner en del og er tørst:) Wow, det var jaggu meg kaldt:eek::eek:
I grunnen er det ikke nødvendig å gi melk mer enn på morraskvisten...mener jeg...men pappan er ikke enig :p Han endra for øvrig mening når han oppdaga hvor dårlig matlyst hun har til frokost OG lunsj når hun drikker så mye mme på natta ;)

Ja, her er det utrolig mange flotte mennesker. Vi er et stort kull på 66studenter, så det er mange jeg ikke har fått snakka med.. Vi har blitt oppdelt i grupper, og i tillegg er vi delt etter hovedfag (norsk/matte), så det er flere jeg ikke har vært i kontakt med. Heldigvis er vi mange som bor på hotellet her da, så det er her det skjer på kveldene.;) Er overraska over hvor lite studentliv det er her ellers. Trodde aldri jeg skulle si det, men til og med i Molde er det mer liv i oppstartsuka.:p
Hehe, vi er bare 11 på vårt kull...og likevel orker jeg ikke å være videre sosial :p ;)

Emmeth har vært dårlig i 10 dager, jeg 9 og sambo 8 dager:( Går vel over etterhvert:)Ja, tar det mest mulig med ro:) Tusen takk:)

Det er ganske lenge :( dere må jo være utslitt! Hadde hvertfall jeg vært..nå må kroppene deres være flinke og bekjempe disse onskapene :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Vi var jo for øvrig i møte i den studien der vi er med idag, hvor de testa Hermines kognitive evner. Helsesøstra som utførte testene blei paff da hun talte mer enn 8 ulike ord (fra Hermine) på under 15 minutter...og at hun kunne kombinere ord i toordssetninger :rolleyes: *skryteskryte* :p ;)

Vi var jo for øvrig i møte i den studien der vi er med idag, hvor de testa Hermines kognitive evner. Helsesøstra som utførte testene blei paff da hun talte mer enn 8 ulike ord (fra Hermine) på under 15 minutter...og at hun kunne kombinere ord i toordssetninger :rolleyes: *skryteskryte* :p ;)

Hun er jo kjempe flink:D syns hun har vært raskt ute med veldig mye :) som å åle/krabbe, reise seg osv! Kjempe flink! Også så gøy for mamma:rolleyes::D:p

Liana har også plutselig fått flere ord :D har hvertfall hørt 7 ord, og 1 toordssetning som er "se der" :) også er det jo lyder som betyr visse ting da..

★Sender fra pipe-gjøken★

Så gøy:-) Er lov å skryte,vet du!Hun er jo kjempeflink:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hun er jo kjempe flink:D syns hun har vært raskt ute med veldig mye :) som å åle/krabbe, reise seg osv! Kjempe flink! Også så gøy for mamma:rolleyes::D:p

Liana har også plutselig fått flere ord :D har hvertfall hørt 7 ord, og 1 toordssetning som er "se der" :) også er det jo lyder som betyr visse ting da..

★Sender fra pipe-gjøken★
Motorisk sett er hun nok akkurat på normalen ;) kognitivt er hun kanskje noen få måneder forran :) :p

Flinke Liana også da, som kan så mange ord :D

Hermine etteraper og hermer, så kan fint høre meg selv på repeat nede fra gulvet :eek: :p

I går sa hun "æ ball" og viste meg ballen sin :) morro!

Huff, så kjipt! Kan det være en type matforgiftning???

Tror det er en typisk influensa, de kan sitte i opptil 2-3 uker:O
Jeg kaster ikke opp, bare sår og øm i hele kroppen, hoster og har masse slim i bringa, feber, vondt i hodet, bihulebetennelse og generelt ikke i form. Emmeth har ikke kasta opp noe mer, heldigvis:) Og ikke feber lenger, men mye snørr og slapp!

Det er ganske lenge :( dere må jo være utslitt! Hadde hvertfall jeg vært..nå må kroppene deres være flinke og bekjempe disse onskapene :p

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, kjenner det tar på mer enn vanlig! Igår la vi oss 21.30, jeg fikk ikke sove før halv 2, men fikk da slappet av i det minste:p Og sto ikke opp før kvart på 7:D

Så flink hu er:D Synes hu har vært tidlig ute med både krabbing, stå og å gå:) Og skjønner godt du er veldig stolt av henne:)<3 Hu er sååå skjønn<3<3<3 Emmeth sier kun mamma og pappa, men babler masse annet;) Men han forstår betydningen av ord:) Hvis jeg spørr"hvor er ballen?" Så henter han den:D

Motorisk sett er hun nok akkurat på normalen ;) kognitivt er hun kanskje noen få måneder forran :) :p

Flinke Liana også da, som kan så mange ord :D

Hermine etteraper og hermer, så kan fint høre meg selv på repeat nede fra gulvet :eek: :p

I går sa hun "æ ball" og viste meg ballen sin :) morro!

Haha ja da må dere vel passe litt ekstra på hva dere sier:P haha er så gøy når de begynner å herme etter ord :D gleder meg til det skjer her! :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, kjenner det tar på mer enn vanlig! Igår la vi oss 21.30, jeg fikk ikke sove før halv 2, men fikk da slappet av i det minste:p Og sto ikke opp før kvart på 7:D

Oj, lå du såå lenge våken:eek::( kjedelig.. men godt du i det minste fikk slappet litt av der du lå ;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp