Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis det er jern mangel eller liten blodprosent, så kan man jo bli trøtt.. og dem finner jo det ut via blodprøve.. jeg må ta blodprøver ofte når jeg er gravid pga blodtypen min, og da sjekker dem sånt i tillegg
Hurra for fine nasse-mor!
★Sender fra pipe-gjøken★
Jeg tror nok heller du er veldig gravid, og blir mer utmattet denne gangen enn sist fordi du nå har en baby i tillegg å ta deg av
Hurra for Anette som er 11 måneder
Snuppa blir ett år om 5 dager![]()
Regner med at det kanskje trengs mer jern ja, men så sover jeg dårlig på grunn av hånda også, så det påvirker nok![]()
Er dere ikke oppe å hopper jenter? ;-)
Vært våken siden kvart over 6. Får besøk av kusinen min idag. Ha en flott dag
Sent from my GT-I9300
Så koselig med besøk
Vi er oppe, og har vært på butikken. Mine foreldre kommer i dag, og skal passe Simone i helga mens vi drar i bryllup, så jeg holder på å rydde litt og skal re opp på gjesterommet
Når butikkene åpner så drar vi på shopping og spiser middag med mamma og pappa på kafe.
Ha en super duper dag alle sammen!![]()
Hehe, joda, vi har vært våken i en hel time allerede
Hermine har fått så mye mme av pappan i natt at hun ikke orker frokost, så nå fikk han beskjed om at hun kun får 240 ml mme tilsammen på natta!Hun dytter nå inn noen havrecheerios og en bit banan...
Siden skal vi på LIN-studien som vi er med på og etter det må vi hente mme på apoteket, hente urna til hunden på veterinæren og kjøpe flere kurvstativer til det nye garderobeskapet
Er kaldt og vått her idag, så nå går sommervoksiposen tilbake i vognapps:
![]()
Vært oppe siden før 6 vi ogNå sover han. Vi begynte å pusse opp kjøkkenet igår sånn plutselig. Skal male tak, skap og vegger og legge gulv. Så jeg skal fortsette med det nå mens han sover.
Her har vi også vært våkne siden 6lot jentene spise frokost hjemme, så leverte jeg dem i bhgen kl 10, men Liana likte ikke at jeg reiste
hun er ikke redd eller noe, og strekker seg frivillig bort til de ansatte i bhgen når de skal overta hun..men vil vel helst at jeg skal bli med inn å leke
håper det blir bedre snart!
Jeg har styra på med bilder av familie som jeg skal printe ut og gi til bhgende henger det opp på plakat til enhver unge, så de kan se på bildene å sånt
Ellers ser jeg på "ops, jeg er gravid", og kan virkelig ikke forstå at noen kan gå gjennom et helt svskap uten å merke et enenste symptom på at dem er gravid
★Sender fra pipe-gjøken★
Vel, jeg og pappan tolker uroen hennes på natta litt ulikt...hans respons på all lyd er å gi flaskeOi da, er hu mye tørst på natta? Godt med CheriosDet digger Emmeth
Han spiser svært lite om dagen, men drikker greit, det er det viktigste
Skal dere begrave urna hjemme i hagen eller skal dere ha den stående på en hylle inne, kanskje?<3 Brrr, hørtes ut som skikkelig høstvær. Her er den 20 grader og sol, men har hatt noen regntunge dager ila uka og da var det surt og kaldt med kun 13 grader!
God ettermiddag, folkens! Formen min er ikke blitt bedre, men verre! Så har måtte melde avbud til bryllupUtrolig leit, men når jeg er i den formen som jeg er i nå er det liten vits i og gå i bryllup. Har avtalt og møtes til uka for og gi gave og se på flotte bilder fra bryllupet<3 Emmeth kastet opp den første flaska med melk som han fikk idag tidlig, men ikke kastet opp noe etter det. Han er ikke så snørrete lenger, men fortsatt ikke helt i hundre og veldig slapp! Så vi tar dagene med ro og gjør ikke så mye. Mannen er fortsatt dårlig også! Håper dere alle får en fiiin dag
<3
God ettermiddag, folkens! Formen min er ikke blitt bedre, men verre! Så har måtte melde avbud til bryllupUtrolig leit, men når jeg er i den formen som jeg er i nå er det liten vits i og gå i bryllup. Har avtalt og møtes til uka for og gi gave og se på flotte bilder fra bryllupet<3 Emmeth kastet opp den første flaska med melk som han fikk idag tidlig, men ikke kastet opp noe etter det. Han er ikke så snørrete lenger, men fortsatt ikke helt i hundre og veldig slapp! Så vi tar dagene med ro og gjør ikke så mye. Mannen er fortsatt dårlig også! Håper dere alle får en fiiin dag
<3
Koselig de har bilder av de nære i familien i bhgenSå alle kan se de<3 De har det samma i Neline sin bhge, bare at vi limer de inn i en bok de får
![]()
Er nok fordi hu er så veldig glad i mammaen sin og at hu hjerne vil ha deg der, heelt normaltGår seg nok til etterhvert
Nei, skjønner virkelig ikke at de ikke forstår de er gravide. Helt rart, men tydeligvis mange som opplever det
![]()
Vel, jeg og pappan tolker uroen hennes på natta litt ulikt...hans respons på all lyd er å gi flaskemen nå har han fått beskjed at enten får hun 240ml EN gang eller 120 to ganger
Vi skal sette urna ned ute på hytta![]()
Er bare 8 grader her idag![]()
Har du vært hos legen?God ettermiddag, folkens! Formen min er ikke blitt bedre, men verre! Så har måtte melde avbud til bryllupUtrolig leit, men når jeg er i den formen som jeg er i nå er det liten vits i og gå i bryllup. Har avtalt og møtes til uka for og gi gave og se på flotte bilder fra bryllupet<3 Emmeth kastet opp den første flaska med melk som han fikk idag tidlig, men ikke kastet opp noe etter det. Han er ikke så snørrete lenger, men fortsatt ikke helt i hundre og veldig slapp! Så vi tar dagene med ro og gjør ikke så mye. Mannen er fortsatt dårlig også! Håper dere alle får en fiiin dag
<3