Torsdag

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
06.10 syntes jeg at jeg hører et barn som vil opp.... Ligger to minutter til,og håper jeg drømmer eller at det ikke er noen av mine barn...selvom jeg vet det ikke er så lytt inn til naboen og barnet der... Joda.. storebror... Masse regn idag...ikke noe nytt i dette landet.. hva er planen deres idag? :-D
.... Helt party :rolleyes:

♥♥♥♥

Godmorgen, jeg har vært oppe en stund, venter på buss nr to på vei til jobb:)
Mann og barn sover enda.
Nest siste dag før ferien, Jippi:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Det blir nok herlig med ferie. Jobber du i 8 timer? God jobbvakt:)

Lilla87 ; her har du to bilder av meg. 2 måneder siden.. Har farget håret lyst siden dette:-)

♥♥♥♥

Vedlegg

• 1372308429076.jpg
    1372308429076.jpg
    173,7 KB · Visninger: 52
  • 1372308440332.jpg
    1372308440332.jpg
    157,2 KB · Visninger: 51

Lilla87 ; her har du to bilder av meg. 2 måneder siden.. Har farget håret lyst siden dette:-)

♥♥♥♥
Så fint bilde av dere:)
Jeg har ammefri så jobber kun fem timer:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

♥♥♥♥
Ahaaa!! :D
Så tøffe bilder av dere! Går ut i fra at kjekkasen er mannen din?:)

God morgen! :-)

Har sovet lenge i natt fra 10.30-07.00. Likevel er jeg trøttere enn på lenge! Så nå har jeg laga en latte og snuppa har fått litt cheerios og rosiner mens hun ser litt tv. Skal snart ta en dusj og sminke meg, og så får vi lekebesøk til snuppa og tytebesøk til meg ;-)

Lurer på å kjøpe vår/høstdress til hun. Hun har en softshelljakke og bukse og en tykk vinterdress, men kunne tenke meg en tynn utedress nå når hun krabber. Ser ludostore har billige. Noen som har handla der? Tenker at kvalitet og slikt ikke er så nøye for den varer nok ikke så lenge nå når hun vokser så fort, så vil finne en billig og bra en :-)

God morgen til dere! :)
Vi står opp med vesla anna hver dag, og i dag var det min tur. Jenny var eksemplarisk ved legging i går; la seg kl.20, sovna uten protester, laga én klynkelyd i 22-tida, og våkna kl. 07. Mama is pleased! :p

I dag skal vi prøve å få klipt plena og sådd litt gress der det mangler, mens det ennå er oppholdsvær. Begynte også å rense platten i går, og det angrer jeg litt på kjenner jeg.. :p

♥♥♥♥

Fine bilder :-)

God morgen fine damer! ;)

Kjempe fint bilde av et fint par!:D

Jeg ble vekket kl 9 av snuppa mi Emira.
Liana valgte å våkne kl 5, men sov og våkna om hverandre til kl var 6, så pappan sto opp nesten halv 7;) kjedelig når hun skal våkne så tidlig!:P

Planene for idag er ikke så store, skal straks stelle meg og Emira, og få levert hun i bgh, så er det hjem å spise frokost og gjøre litt vanlig husarbeid;)

Ønsker dere alle en fin dag på jobb ;):)
*sender fra pipe-gjøken*

God morgen! :-)

Har sovet lenge i natt fra 10.30-07.00. Likevel er jeg trøttere enn på lenge! Så nå har jeg laga en latte og snuppa har fått litt cheerios og rosiner mens hun ser litt tv. Skal snart ta en dusj og sminke meg, og så får vi lekebesøk til snuppa og tytebesøk til meg ;-)

Lurer på å kjøpe vår/høstdress til hun. Hun har en softshelljakke og bukse og en tykk vinterdress, men kunne tenke meg en tynn utedress nå når hun krabber. Ser ludostore har billige. Noen som har handla der? Tenker at kvalitet og slikt ikke er så nøye for den varer nok ikke så lenge nå når hun vokser så fort, så vil finne en billig og bra en :-)
Skummelt med for mye søvn! ;)
Beundrer styrken til å legge seg tidlig.. Jeg greier det bare ikke! Burde absolutt, men..:p

Jeg også er på utkikk etter yttertøy. Regndress og tynn allværsjakke
Fant en del fint på smartkids.no, og tror jeg vil kjøpe denne til lillemor;
1372319920873.jpg

Beundrer styrken til å legge seg tidlig.. Jeg greier det bare ikke! Burde absolutt, men..:p

Vis vedlegget 20196
Så fin!!! :)
Tror vi har det vi trenger av utetøy, bortsett fra at jeg må strikke og tove noen sett med votter :)

Vis vedlegget 20196

Den var fin :-) må sjekke ut siden :-)

Jeg bruker å legge meg senere enn det som er lurt..klokka blir ofte halv to-to før jeg sovner ;-p så av og til tar jeg en lengre natt..funker like dårlig hver gang, og tror regelmessig søvn med god lengde er å anbefale, men det er utrolig så mye som blir ekstra spennende når jeg burde sove ;-p

Hehe..det er trist å måtte kjøpe dress når det er sommer! Burde ikke hatt behov for det synst jeg! :-)

Vi vet ikke helt hva som plager Lillebror om nettene, men noe er det...
Heldigvis stod mannen opp i dag, enda han hadde nok sovet mindre enn meg :-o
9 månederskontroll i dag. Den er "forbeholdt far", så jeg får holde meg unna :-p
Rusle i byen i mens så tar vi lunsj etterpå :)

Så fin!!! :)
Tror vi har det vi trenger av utetøy, bortsett fra at jeg må strikke og tove noen sett med votter :)
Ja, den der likte jeg.. Fant ei turkis vinn-og vanntett jakke fra Reima på tilbud også. Ka-tching!!!:)
Har ikke vanntette utapåklær faktisk, så nå kjøper vi salgsvarer i 80-86str til høstbruk (og sommer!)

Noen som vet hvordan Reima er i str forresten? ?

Ja, den der likte jeg.. Fant ei turkis vinn-og vanntett jakke fra Reima på tilbud også. Ka-tching!!!:)
Har ikke vanntette utapåklær faktisk, så nå kjøper vi salgsvarer i 80-86str til høstbruk (og sommer!)

Noen som vet hvordan Reima er i str forresten? ?
Reima er hvertfall ikke små i størrelsen
Da jeg gikk gravid karret jeg til meg en vinterdress i størrelse 80, og den bør passe hele vinteren enda Lillebror ikke er av de minste. Babystørrelsene er ganske romslige synes jeg, brede modeller som sitter godt på de små. Og vinterdressene har ekstra pute i rompa for isolasjon ;)
Så bra du fant mye på tilbud! Usikker på om vi trenger noe jeg, det blir ikke barnehage. Vi har regntøy, parkdress, vindjakke, vinterdress, ulldress in the making, stonz..

Den var fin :-) må sjekke ut siden :-)

Jeg bruker å legge meg senere enn det som er lurt..klokka blir ofte halv to-to før jeg sovner ;-p så av og til tar jeg en lengre natt..funker like dårlig hver gang, og tror regelmessig søvn med god lengde er å anbefale, men det er utrolig så mye som blir ekstra spennende når jeg burde sove ;-p

Hehe..det er trist å måtte kjøpe dress når det er sommer! Burde ikke hatt behov for det synst jeg! :-)
Hehe.. Samme her! Ser ofte på serier på kveldstid og da måååå jeg alltid bare se en episode til..:p
Blir trøtt om jeg sover for mye også, så det blir aldri bra uansett hvordan jeg snur og vender på det.:p
Skal kjøpe meg syrtec i dag for å se om det hjelper på "forkjølelsen", og trøtthet er en bivirkning av de tablettene, så kanskje blir det tidlig kveld her - for en gangs skyld. Bare kanskje..;)

Anbefaler forresten elefantluene til Reima! De er utrolig gode og vindstopper på ørene :D

Leggingen av Daniel i går gikk helt glimrende! Er mannen min som stort sett tar seg av det, for jeg vil ikke gå i fra Daniel sånn at han begynner å gråte (men det takler mannen min fint) og i det jeg hadde gått ned trappen og satt meg i sofaen sluttet han å gråte og la seg for å sove! Og sov helt fra da (ca kl 19:00) til 04:50 - og så lå vi og døste mens han fikk litt pupp fram til kl 06.00

Deilig!

Reima er hvertfall ikke små i størrelsen
Da jeg gikk gravid karret jeg til meg en vinterdress i størrelse 80, og den bør passe hele vinteren enda Lillebror ikke er av de minste. Babystørrelsene er ganske romslige synes jeg, brede modeller som sitter godt på de små. Og vinterdressene har ekstra pute i rompa for isolasjon ;)
Så bra du fant mye på tilbud! Usikker på om vi trenger noe jeg, det blir ikke barnehage. Vi har regntøy, parkdress, vindjakke, vinterdress, ulldress in the making, stonz..
Anbefaler forresten elefantluene til Reima! De er utrolig gode og vindstopper på ørene :D
Oi, ja da har han vel klær ut året? :-)
Flink du er som strikker og står på. Kjempefint med strikkaklær. Er ikke noe flink sjøl, men jeg er så heldig å ha ei venninne som er proffstrikker, og vil strikke noen plagg til vesla. Tenker at en poncho eller ei romslig kåpe er greit å ha. Vi liker plagg som lett kan tas på og av.;)

Takk for tipsene!!
Skal de etter elefantlua, også går jeg for str.80 på jakka. Tror det holder foreløpig..:)

Back
Topp