Torsdag 23.01

Hvordan skal det være hjelpsomt for meg? Jeg er over halvveis i videreutdanningen (emnene) jeg må ta for å ta den masteren, jo ;) :p Det blir jo akkurat det samme. Mulig bacholeren er lagt opp litt anderledes her enn ved andre skoler, men jeg føler virkelig ikke at jeg hadde vært rustet for master i spes.ped uten videreutdanningen jeg tar nå.
beklager, men tenkte kanskje det var kjekt å vite at det finnes ulike muligheter ved de ulike institusjonene om du syntes det var demotiverende med det studiet du er på nå...siden du ikke vet om du vil søke master likevel? Hadde inntrykk av at du ennå hadde lenge igjen med det studiet du er på nå.

Det kan ikke bare være kynnere da? Jeg hadde myyyyye av det mot slutten med både Liana og Leoh..

Lykke til hos spesialisten idag ;)

Nei, det går aldri bort, så tror ikke det:-)

Takk for det, det gikk fint:-)

Da var vi tilbake fra spesialisten, nasse ble veldig redd når han skulle se i ørene hennes stakkars, men det gikk bra:-)
Den gode nyheten er at polyppen er blitt mye mindre, så det ser ut til at hun kan få slippe å opereres i nærmeste fremtid, det er veldig bra når hun er så liten:-)

beklager, men tenkte kanskje det var kjekt å vite at det finnes ulike muligheter ved de ulike institusjonene om du syntes det var demotiverende med det studiet du er på nå...siden du ikke vet om du vil søke master likevel? Hadde inntrykk av at du ennå hadde lenge igjen med det studiet du er på nå.
Det var ikke krasst ment, selvom jeg ser nå at det kan se slik ut nå =)
Det blir strevsomt og unødvendig å skulle ta det samme studiet mange, mange mil unna når muligheten er bare 3-4 kilometer fra huset vårt. Og som sagt, studiene er helt sikkert forskjellig lagt opp de forskjellige stedene, men nærhet veier mye mer opp for min del, med to barn, jobbmuligheter her osv.
Det er ikke mest motivasjonen jeg sliter med nå (JO, akkurat NÅ med arbeidskrevet), for å bestemme meg angående master, men økonomi og slikt med hus- og billån som skal betjenes.
Etter de 30 studiepoengene jeg tar nå blir det eventuelt å starte 2-årig masterstudie fra høsten av. Kanskje det blir ganske likt som på UiT om man bare trenger å ta noen emner for å bruke samme bachelor til å starte master i sped.ped?

Da var vi tilbake fra spesialisten, nasse ble veldig redd når han skulle se i ørene hennes stakkars, men det gikk bra:)
Den gode nyheten er at polyppen er blitt mye mindre, så det ser ut til at hun kan få slippe å opereres i nærmeste fremtid, det er veldig bra når hun er så liten:)
Så bra!

Hva har dere til middag i dag?
Mannen er endelig på vei hjem og måtte pent handle i dag :p
Han snakket om kyllingwok! :D
Og så har jeg veldig fredagsfølelse i dag, siden bhg har stengt i morgen. Og jeg har så lyst på potetgull. Spørs om han overser ´potetgull´ på lista jeg gav han :o

Da var vi tilbake fra spesialisten, nasse ble veldig redd når han skulle se i ørene hennes stakkars, men det gikk bra:-)
Den gode nyheten er at polyppen er blitt mye mindre, så det ser ut til at hun kan få slippe å opereres i nærmeste fremtid, det er veldig bra når hun er så liten:-)

Ikke noe gøy når dem blir redde :( Liana var livredd for legen sist hun var der! Han skulle jo tross alt lytte på lungene:P haha..
Men sååå bra at den har blitt mindre! :D er det sånn at dem kan forsvinne helt å eller?

Og så har jeg veldig fredagsfølelse i dag, siden bhg har stengt i morgen. Og jeg har så lyst på potetgull. Spørs om han overser ´potetgull´ på lista jeg gav han :o

Hahah syns da han også kan få seg fredagsfølelse, sånn at du kan spise potetgull :P
Kyllingwok er DIGG! :D

Vi hadde stekte kjøttpølser som jeg stekte sammen med løk og paprika, kokte poteter og gulrøtter, erter, mais og brun saus:) Liana spiste bare erter og mais:eek::p

Hahah syns da han også kan få seg fredagsfølelse, sånn at du kan spise potetgull :P
Kyllingwok er DIGG! :D

Vi hadde stekte kjøttpølser som jeg stekte sammen med løk og paprika, kokte poteter og gulrøtter, erter, mais og brun saus:) Liana spiste bare erter og mais:eek::p
ImageUploadedByBV Forum1390493002.541404.jpgImageUploadedByBV Forum1390493028.995603.jpg
Og selvsagt
ImageUploadedByBV Forum1390493065.185145.jpg

Men erter og mais er jo godt ;)

Lite middagsplaner hos i dag. Vesla åt potetball og pølse hos dm rett før jeg hentet henne, jeg får ikke spise "skikkelig mat" på ei stund, og mannen varma seg nettopp rester av tirsdagsmiddagen.
Det blir en yoghurt på meg når Jenny skal spise kveldsmat, og så har jeg kjøpt meg vaniljestang-pinneis som jeg skal kose meg med i kveld. Tannlegens anbefaling!!;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei jente :-)

Fie søv heile natta i Natt :-) så eg håp at tennern plag ho mindre no :-)

I kveld når Fie e lagt seg, så ska eg ha selvpleie kveld, stell fotan, og hender og negle også ansiktsmaske :-)

Lillemor fækk litt Potetskrua tell barnetv :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1390495165811.jpg
    1390495165811.jpg
    36,7 KB · Visninger: 12
  • 1390495180486.jpg
    1390495180486.jpg
    41,7 KB · Visninger: 10
Lite middagsplaner hos i dag. Vesla åt potetball og pølse hos dm rett før jeg hentet henne, jeg får ikke spise "skikkelig mat" på ei stund, og mannen varma seg nettopp rester av tirsdagsmiddagen.
Det blir en yoghurt på meg når Jenny skal spise kveldsmat, og så har jeg kjøpt meg vaniljestang-pinneis som jeg skal kose meg med i kveld. Tannlegens anbefaling!!;)

Håper du blir mett da!! Gikk alt bra?

Håper du blir mett da!! Gikk alt bra?
Jeg skal nok greie å fylle magan med 10 pinneis og bli mett på det..;) :p
Ja, jeg har visst korte røtter på tennene mine, så det var fritt for komplikasjoner. Han satt litt lite bedøvelse til å begynne med, men jeg ropte AAAAAOOOEEEHH!!!! på en veldig bestemt måte og da ble det ordnings.. Slapp å sy og det gikk realtivt raskt, så nå er jeg fornøyd, letta OG ser ut som en søt liten hamster. :p

Ja, jeg har visst korte røtter på tennene mine, så det var fritt for komplikasjoner. Han satt litt lite bedøvelse til å begynne med, men jeg ropte AAAAAOOOEEEHH!!!! på en veldig bestemt måte og da ble det ordnings.. Slapp å sy og det gikk realtivt raskt, så nå er jeg fornøyd, letta OG ser ut som en søt liten hamster. :p

Bra du fikk mer bedøvelse da :)

Hahaha :)) Godt det gikk bra så bra, lille hamster:P;)

Hahaha, gjorde han det? :p

Hihihi, gjør du ikke alltid det da? ;) :p

Så bra at det gikk knirkefritt da! :)

Jeg fikk beskjed om å skylle munnen med saltvann etter at jeg fjerna ei visdomstann, så det ikke skulle bli betent der hvor hullet etter tanna var...det var ikke spesielt deilig :eek: Men pinne-is dietten høres jo aldeles fortreffelig ut da :D

Det var ikke krasst ment, selvom jeg ser nå at det kan se slik ut nå =)
Det blir strevsomt og unødvendig å skulle ta det samme studiet mange, mange mil unna når muligheten er bare 3-4 kilometer fra huset vårt. Og som sagt, studiene er helt sikkert forskjellig lagt opp de forskjellige stedene, men nærhet veier mye mer opp for min del, med to barn, jobbmuligheter her osv.
Det er ikke mest motivasjonen jeg sliter med nå (JO, akkurat NÅ med arbeidskrevet), for å bestemme meg angående master, men økonomi og slikt med hus- og billån som skal betjenes.
Etter de 30 studiepoengene jeg tar nå blir det eventuelt å starte 2-årig masterstudie fra høsten av. Kanskje det blir ganske likt som på UiT om man bare trenger å ta noen emner for å bruke samme bachelor til å starte master i sped.ped?
Ja, her er det som oftest bare vitenskapsteori og metode man behøver som påbygning fra f.eks. Allmennlærerutdanning når man vi ta master i sped.ped. Men fra barnevern til ped så mangla du sikkert noen ped.emner da, som kanskje er essensielle for å forstå opplegget ;)

Back
Topp