Torsdag 23.01

Ja, jeg kan foreløpig endre frem til fristen 15. februar da. Får høre litt med mannen.
Kanskje jeg må bestemme meg for om det blir videre studier eller ikke :p
er du ikke gira på å fortsette med studiene? :p

du, man kan aldri ringe jordmor/føden en gang for mye ;) Man skal ALLTID ringe dit når man er bekymret for om noe kan være galt med babyen!!! ;)

Ja, du har helt rett, jeg er dessverre skikkelig dårlig til sånt, går med ting for lenge, som den hånda jeg måtte operere. Nå har jeg jo ødelagt senen i de tre fingrene for godt. Men med babyen skal man ikke ta noen sjanser.

Ja, du har helt rett, jeg er dessverre skikkelig dårlig til sånt, går med ting for lenge, som den hånda jeg måtte operere. Nå har jeg jo ødelagt senen i de tre fingrene for godt. Men med babyen skal man ikke ta noen sjanser.
Man skal iallfall ikke holde ut med smerter i svangerskapet, det kan jo alltid være noe man bør undersøkes for ;)

kanskje det er litt annet å være fulltidsstudent? Da får man kommet bedre inn i en rutine, og får arbeidet mer regelmessig ;)
Ja, det har jeg prøvd før, så det vet jeg =) Er andre hensyn å ta også.
Men er vel ikke så lenge til jeg må søke osv.

Ja, det har jeg prøvd før, så det vet jeg =) Er andre hensyn å ta også.
Men er vel ikke så lenge til jeg må søke osv.
søke kan du jo gjøre uansett, og bestemme deg senere ;) Men du går vel automatisk videre på det studiet du er tatt opp til, uten å måtte søke på nytt hvert år?

søke kan du jo gjøre uansett, og bestemme deg senere ;) Men du går vel automatisk videre på det studiet du er tatt opp til, uten å måtte søke på nytt hvert år?
Nei jeg tar en videreutdanning nå. Den sammen med bacheloren min er nok til å søke seg inn på master.

Å ha tid til en skikkelig lunsj er luksus!
ImageUploadedByBV Forum1390476665.101469.jpg

Nei jeg tar en videreutdanning nå. Den sammen med bacheloren min er nok til å søke seg inn på master.
ah, okey! Hvilken bachelor har du og hvilken master tenker du på? Er det mulighet for erfaringsbasert master?

ah, okey! Hvilken bachelor har du og hvilken master tenker du på? Er det mulighet for erfaringsbasert master?
Jeg har bachelor i barnevern fra før. Det blir eventuelt master i spes.ped.

hehe, takk! :) Er kjekt sålenge de ikke bryr seg om hva de har på seg ;) Vi kompenserte med blomstrete tights da :P

Haha nei og godt er det at dem bryr seg ganske lite:P selv når Emira var så liten, så var det stas med kjoler :D mens Liana bryr seg ikke :P

Jeg har bachelor i barnevern fra før. Det blir eventuelt master i spes.ped.
vet du, vet Uit kan man komme inn på master i spes.ped med den bacheloren og enten et par ekstra emner bare, eller som erfaringsbasert ;) Men da må dere dessverre flytte hit, eller du må pendle til samlinger :p Er forelesninger bare et par uker per semester da ;)

Hehe..Ja, mamma og pappa vet best.;) :p
Det virker ikke som at hun har spesielt vondt på natta heller. Hun er bare så innmari våken, men sovner når hun får mme. Vi har jo prøvd å venne henne av nattmelka, men denne her sover ikke hvis hun er sulten (slik har hun vært siden hun var nyfødt). Magen skal liksom være full? Hun spiser greit til middag og kvelds også, så det skal i teorien ikke være noen krise.
Hømhøm..En liten luring denne jenta vår.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe eller mamma vet best? :P;) hahah..
Det går seg nok til med sovinga.. kansje hun er inne i en vokseperiode og da krever litt mer mat enn vanlig?

vet du, vet Uit kan man komme inn på master i spes.ped med den bacheloren og enten et par ekstra emner bare, eller som erfaringsbasert ;) Men da må dere dessverre flytte hit, eller du må pendle til samlinger :p Er forelesninger bare et par uker per semester da ;)
Hvordan skal det være hjelpsomt for meg? Jeg er over halvveis i videreutdanningen (emnene) jeg må ta for å ta den masteren, jo ;) :p Det blir jo akkurat det samme. Mulig bacholeren er lagt opp litt anderledes her enn ved andre skoler, men jeg føler virkelig ikke at jeg hadde vært rustet for master i spes.ped uten videreutdanningen jeg tar nå.

Den babyen din sover lengre tid sammenhengende enn Hermine :eek: :p Hun får som regel mme kl 05 :p ;)
Hermine var 5-6 måneder før vi fikk henne til å ta kveld kl 21, og hun var vel nærmere året før det var kveld kl 19-20 ;)

Hahah ja ganske utrolig at han sover så lenge! Men utrolig godt for mamma!;) Liana gjorde det samme, bare at hun kunne jeg legge rundt kl 21 når hun var 3 mnd, og sov da til 8-9 om morgen :)

Du får ønske deg en sovebaby neste gang :P hehehe..

Heisann

Jeg har hatt ei forferdelig natt, lurte faktisk på om jeg skulle stå opp å ringe føden. Våknet av at jeg måtte på do som vanlig, så fikk jeg den pang hodepinen, og veldig vondt i magen. Hodepinen gav seg når jeg la meg igjen, men smertene i magen gav seg ikke. Denne gangen var de også på toppen av livmoren, ikke bare rundt tidligere keisersnitt. Klarte å sovne fra det til slutt. Jeg har litt vondt enda. Hva i huleste kan det være, er det på grunn av mye løfting av nasse i går? Synes det blir så dramatisk å ringe føden også, for jeg klarer å bevege meg å fungere, det er bare skikkelig ubehagelig. Det var dagens hypokonderi fra meg:D

Skal hente nasse halvett, vi skal på kontroll hos øre,nese og hals spesiallisten i dag, spent på hvordan polyppen er nå.

Det kan ikke bare være kynnere da? Jeg hadde myyyyye av det mot slutten med både Liana og Leoh..

Lykke til hos spesialisten idag ;)

Måtte le av Liana igår! Hun så bilde av seg selv på pcen og ropte "NANNAAAA" mens hun holdt hendene opp i lufta :P hahaha skikkelig sjøldigger :P:rolleyes::cool:

Back
Topp