Torsdag 23.01

NEi, han turte ikke annet da jeg skrev VIKTIG! bak :p
Haha, det var jo enda godt da, så det ikke ble ustemning i heimen :p
Mannen her handler slavisk etter lista, intet mer og intet mindre. Så skal jeg ha noe snop MÅ det stå på lappen ;)

Jeg sliter med søtsuget idag :eek: og har nesten brukt opp fruktkvota mi, så nå går det i Fun Light saft for å se om det hjelper :p Gjør det ikke det blir det nok kakao med sukrin i...igjen :p

Vesla er i seng, stuptrøtt og i villikke-humør helt til hun så senga si, DA ville hun dit :)

Mannen jobber og jeg har grytebrød i leirgryta i ovnen :D Skikkelig spent på resultatet for jeg laga det litt grovere enn oppskrifta...og var muligens litt for utålmodig på hevinga så det ble bare 8 timer heving :p

Ja, her er det som oftest bare vitenskapsteori og metode man behøver som påbygning fra f.eks. Allmennlærerutdanning når man vi ta master i sped.ped. Men fra barnevern til ped så mangla du sikkert noen ped.emner da, som kanskje er essensielle for å forstå opplegget ;)
Ja, det er nok noe med det :D
Vitenskap og metode hadde vi masse av.

Ikke noe gøy når dem blir redde :( Liana var livredd for legen sist hun var der! Han skulle jo tross alt lytte på lungene:p haha..
Men sååå bra at den har blitt mindre! :D er det sånn at dem kan forsvinne helt å eller?

Veldig sjelden kan de det, men siden det mest sannsynelig er farsarv s
Ikke noe gøy når dem blir redde :( Liana var livredd for legen sist hun var der! Han skulle jo tross alt lytte på lungene:p haha..
Men sååå bra at den har blitt mindre! :D er det sånn at dem kan forsvinne helt å eller?

Nei, man blir lei seg selv da, men gikk raskt over heldigvis, han var sjapp;-)

Njaa, han var litt usikker på det, siden mannen har hatt samme problemene, og sin far der igjen, så er nok noe arvelig. Men desto lenger det blir utsatt jo bedre:-)

Ja, det er nok noe med det :D
Vitenskap og metode hadde vi masse av.
...og mer skal det blir, hadde 30 stp med metode og vit.teori på masteren :eek: var SÅ irritert fordi det er lagt opp til at man skal ta Doktorgrad...men nå går jeg jammen meg og vurderer å søke stipendiatstilling :rolleyes: :p

Veldig sjelden kan de det, men siden det mest sannsynelig er farsarv s

Nei, man blir lei seg selv da, men gikk raskt over heldigvis, han var sjapp;-)

Njaa, han var litt usikker på det, siden mannen har hatt samme problemene, og sin far der igjen, så er nok noe arvelig. Men desto lenger det blir utsatt jo bedre:-)

Okey.. men da er det godt at den hvertfall har blitt mindre :D og at hun ikke trenger operasjon enda hvertfall :)

...og mer skal det blir, hadde 30 stp med metode og vit.teori på masteren :eek: var SÅ irritert fordi det er lagt opp til at man skal ta Doktorgrad...men nå går jeg jammen meg og vurderer å søke stipendiatstilling :rolleyes: :p
Blir aldri ferdig du da :-p

Okey.. men da er det godt at den hvertfall har blitt mindre :D og at hun ikke trenger operasjon enda hvertfall :)
Ja, det ser så veldig slik ut, hun har vært forbausende frisk til tross:-)

Blir aldri ferdig du da :p
nei, men som stipendiat får man jo lønn da ;) Og det var utlyst stipendiat på De Utrolige Årene, synes det hadde vært kjempespennende å jobbe med og forske på :D

nei, men som stipendiat får man jo lønn da ;) Og det var utlyst stipendiat på De Utrolige Årene, synes det hadde vært kjempespennende å jobbe med og forske på :D
Åå ja, det skjønner jeg. :D

Har køya her også.
God natt til dere alle sammen! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp