Torsdag 23.01

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God morgen!
Hva skal dere i dag?
Minst mulig her :) sløvehjemmedag!
T sover enda. Han var så sliten etter bursdag i går at han ikke snakket sammenhengende :-p
Lillebror vil bare se Brannmann Sam
ImageUploadedByBV Forum1390459644.824709.jpg

God morgen!

Sløvehjemmedag er vel greit det å;) har det fortsatt vært en trøblete natt hos dere?:(

Hehe fine lillebror! Ser ut som om han har funnet en fin måte å komme seg fram til filmene på :P

God morgen!
For en lur lillebror.:) Like greit å finne frem de rette filmene selv! Hehe..

Vi har hatt ei trøblete natt - igjen, men nå er det snart helg og da sover hun som regel godt. :p Vet ikke hva det er i hverdagen som gjør henne urolig, eller om det bare er tilfeldig..
Her er det forelesning på gang, men jeg skal avslutte litt tidligere pga time hos tannlegen og fjerning av visdomstenner. Gleder meg ikke noe særlig til det, men det blir greit å bli kvitt de før de gir store plager. Bedre føre var!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Uff ja jeg må lese og skrive arbeidskrav også jeg :-o
Skal levere neste fredag (håper jeg, at det ikke er i morgen!)
Har virkelig ikke klart å komme i gang etter jul...

Jeg sto opp kl 9 :) måtte gå å legge meg litt etter at gjengen min dro.. hadde alarm på kl 9, men mini våkna rett før det :) nå sover har 10-11 timer i strekk om nettene, og får lagt han ca kl 23 om kvelden :D endelig!

Så nå skal vi inn å stelle oss også blir det frokost på meg etter det :)
Har lyst til å kjøpe ny lue til Emira og nye votter til Liana! Men får se om noen kan kjøre meg :P er kaldt og MASSE snø nå ;)

Ha en superfin dag alle sammen!

God morgen!

Vi har hatt ei trøblete natt - igjen, men nå er det snart helg og da sover hun som regel godt. :p Vet ikke hva det er i hverdagen som gjør henne urolig, eller om det bare er tilfeldig..
Her er det forelesning på gang, men jeg skal avslutte litt tidligere pga time hos tannlegen og fjerning av visdomstenner. Gleder meg ikke noe særlig til det, men det blir greit å bli kvitt de før de gir store plager. Bedre føre var!

Hmmm rart ar hun er så utrolig i uka.. hadde skjønt det om hun hadde vært i bhg og hadde fått voldsomt med inntrykk og hadde vært overtrøtt! Du tror ikke det er tenner da? Hos Liana dukka det opp 3 tenner uten at jeg kjente dem noe spesielt:eek: har merket på jentene at det er lettere å kjenne om det kommer tenner oppe enn nede ;)

Masse masse lykke til hos tannlegen! :eek: tøff som gjør det!;) om jeg skal trekke visdomstenner, så tror jeg det er best å bli lagt i narkose:P har angst for løse tenner og trekking av dem! Hahaha..

Uff ja jeg må lese og skrive arbeidskrav også jeg :-o
Skal levere neste fredag (håper jeg, at det ikke er i morgen!)
Har virkelig ikke klart å komme i gang etter jul...
Sliter litt med å komme i gang her også. Manglende selvdisiplin! :p Til i dag skulle vi repetere aktuell pensumlitteratur (samfunanskunnsk.) fra høstsemesteret og det kunne jo vært hele boka (noe jeg ikke greier å lese på ei uke..) Syns samfunnskunnskap er vanskelig å forstå, så jeg må finne ei anna bok enn pensumboka vår, for den er for viderekomne.:p

Lykke til med arb.kravet!!:)

Hmmm rart ar hun er så utrolig i uka.. hadde skjønt det om hun hadde vært i bhg og hadde fått voldsomt med inntrykk og hadde vært overtrøtt! Du tror ikke det er tenner da? Hos Liana dukka det opp 3 tenner uten at jeg kjente dem noe spesielt:eek: har merket på jentene at det er lettere å kjenne om det kommer tenner oppe enn nede ;)

Masse masse lykke til hos tannlegen! :eek: tøff som gjør det!;) om jeg skal trekke visdomstenner, så tror jeg det er best å bli lagt i narkose:P har angst for løse tenner og trekking av dem! Hahaha..
Jo, det kan være tenner. Jeg kjenner ingenting, men de sniker seg sikkert ut uten at vi legger merke til dem.:)
Forskjellen på helg og hverdag er vel at dagmamma "styrer" hverdagene og vi tar helgene, og det er nok forskjeller på hvordan vi legger opp dagene.

Føler meg ikke tøff i forkant av tannlegetimen akkurat, men i desember måtte jeg rotfylle en jeksel og det gikk fint, så da klarer jeg nok dette også. :p

Minisjefen klar for en ny dag på jobben :D
Vis vedlegget 48031

Jeg tok bussen til byen etter bhg, før Uit, for å gjøre et ærend i banken. Men må bare gi tapt Uit idag og returnere hjem pga stiv nakke, hodepine og kvalme :eek: :oops:
Uff så kjedelig at du ikke er i form :(

Minisjefen klar for en ny dag på jobben :D
Vis vedlegget 48031

Jeg tok bussen til byen etter bhg, før Uit, for å gjøre et ærend i banken. Men må bare gi tapt Uit idag og returnere hjem pga stiv nakke, hodepine og kvalme :eek: :oops:

Så fin jente :D hehe.. kledde bodyen superbra! Hehe

Uff så dumt med nakken, hode og kvalmen :( god bedring! <3

Jo, det kan være tenner. Jeg kjenner ingenting, men de sniker seg sikkert ut uten at vi legger merke til dem.:)
Forskjellen på helg og hverdag er vel at dagmamma "styrer" hverdagene og vi tar helgene, og det er nok forskjeller på hvordan vi legger opp dagene.

Føler meg ikke tøff i forkant av tannlegetimen akkurat, men i desember måtte jeg rotfylle en jeksel og det gikk fint, så da klarer jeg nok dette også. :p

Ja er ikke lett å si hva som kan være grunnen.. men det er jo stort sett sånn at smerten (om man har det) kommer sterkere frem på natta, siden kroppen slapper av..

Skjønner.. men virker hvertfall som om det dere gjør, funker best isåfall :P;)

Ja får da satse på at du kommer deg gjennom dette også :D haha..

Så fin jente :D hehe.. kledde bodyen superbra! Hehe

Uff så dumt med nakken, hode og kvalmen :( god bedring! <3
hehe, takk! :) Er kjekt sålenge de ikke bryr seg om hva de har på seg ;) Vi kompenserte med blomstrete tights da :P

Uff så kjedelig at du ikke er i form :(
Ja, det er litt typisk...har vært anspent så lenge pga masteroppgaven, har liksom ikke helt visst hva jeg skal finne på :P Men så i går etter intervjuet løsnet det litt, hoppet nærmest hjem derifra for NÅ vet jeg hva jeg skal gjøre...og så slipper spenningene seg løs i kroppen når jeg slapper litt av og resulterer i hodepine :( Menmen, har vært gjennom leksa før, må tillate meg selv å roe litt ned og ta en pause, og SÅ kan jeg starte arbeidet på nytt over helgen ;)

Ja, det er litt typisk...har vært anspent så lenge pga masteroppgaven, har liksom ikke helt visst hva jeg skal finne på :p Men så i går etter intervjuet løsnet det litt, hoppet nærmest hjem derifra for NÅ vet jeg hva jeg skal gjøre...og så slipper spenningene seg løs i kroppen når jeg slapper litt av og resulterer i hodepine :( Menmen, har vært gjennom leksa før, må tillate meg selv å roe litt ned og ta en pause, og SÅ kan jeg starte arbeidet på nytt over helgen ;)
Det høres ut som en flott løsning!
Jeg får ikke kommet i gang her før jeg får meg litt mer søvn :p

Ja er ikke lett å si hva som kan være grunnen.. men det er jo stort sett sånn at smerten (om man har det) kommer sterkere frem på natta, siden kroppen slapper av..

Skjønner.. men virker hvertfall som om det dere gjør, funker best isåfall :P;)

Ja får da satse på at du kommer deg gjennom dette også :D haha..
Hehe..Ja, mamma og pappa vet best.;) :p
Det virker ikke som at hun har spesielt vondt på natta heller. Hun er bare så innmari våken, men sovner når hun får mme. Vi har jo prøvd å venne henne av nattmelka, men denne her sover ikke hvis hun er sulten (slik har hun vært siden hun var nyfødt). Magen skal liksom være full? Hun spiser greit til middag og kvelds også, så det skal i teorien ikke være noen krise.
Hømhøm..En liten luring denne jenta vår.:)

Det høres ut som en flott løsning!
Jeg får ikke kommet i gang her før jeg får meg litt mer søvn :p
Jeg får aldri til å sove på dagtid, selv ikke da Hermine var nyfødt :P Men utrolig hva man klarer bare med nok koffein da :P ;)

God morgen!
Hva skal dere i dag?
Minst mulig her :) sløvehjemmedag!
T sover enda. Han var så sliten etter bursdag i går at han ikke snakket sammenhengende :p
Lillebror vil bare se Brannmann Sam
Vis vedlegget 48022
hahahaha, gutten vet hva han vil, og hvordan han skal få det! :P

God morgen!

Hmmm...Hermine sover dårlig om hun er fryktelig sliten, kan det være at hverdagen er litt hard for vesla? ;)

Jeg sto opp kl 9 :) måtte gå å legge meg litt etter at gjengen min dro.. hadde alarm på kl 9, men mini våkna rett før det :) nå sover har 10-11 timer i strekk om nettene, og får lagt han ca kl 23 om kvelden :D endelig!

Så nå skal vi inn å stelle oss også blir det frokost på meg etter det :)
Har lyst til å kjøpe ny lue til Emira og nye votter til Liana! Men får se om noen kan kjøre meg :p er kaldt og MASSE snø nå ;)

Ha en superfin dag alle sammen!
Den babyen din sover lengre tid sammenhengende enn Hermine :eek: :p Hun får som regel mme kl 05 :p ;)
Hermine var 5-6 måneder før vi fikk henne til å ta kveld kl 21, og hun var vel nærmere året før det var kveld kl 19-20 ;)

Back
Topp