Torsdag 22.mai

Jeg har ikke eksamen i vår, utsetter innlevering av masteren og leverer til jul. Så da får jeg tidenes eksamen ;)

Så deilig og kunne ta det litt med ro og ikke stresse nå med eksamen, har jo vært en del sykdom hos dere i det siste og lite søvn ikke minst, det merker man godt!

•☆Tastedingsen☆•

Godt dere blir tatt på alvor og får raskt time på sykehuset! Du må oppdatere oss etter time!!!

Skjønner godt han ikke får sove når det er så varmt :eek: det får ikke jeg heller ;)

Kjempefine hagemøbler dere har fått :D Skulle gjerne kommet på besøk og lekt i hagen deres ;)

Ja, er jo det, men fikk en så uggen følelse når vi var hos legen for så jan blei tydelig stressa og vi kom foran alle andre og fikk tatt blodprøver av han og. Sikkert bare hjernen min som tuller med meg, håper det;)

Nå er det heldigvis kun 20 grader og blåser litt, men varmt inne fordet om.

Hehe, har faktisk vurdert og få til ett treff hos meg i sommer, så kan de som ønsker, med barn of course, overnatte her:) Vi har godt med plass i huset og stor hage:D

Er så synd jeg ikke har tid til og være aktiv her inne, blir nok mer enn nok tid når Emmeth begynner i bhgen den 1 august:)

•☆Tastedingsen☆•

Ja, er jo det, men fikk en så uggen følelse når vi var hos legen for så jan blei tydelig stressa og vi kom foran alle andre og fikk tatt blodprøver av han og. Sikkert bare hjernen min som tuller med meg, håper det;)

Nå er det heldigvis kun 20 grader og blåser litt, men varmt inne fordet om.

Hehe, har faktisk vurdert og få til ett treff hos meg i sommer, så kan de som ønsker, med barn of course, overnatte her:) Vi har godt med plass i huset og stor hage:D

Er så synd jeg ikke har tid til og være aktiv her inne, blir nok mer enn nok tid når Emmeth begynner i bhgen den 1 august:)

•☆Tastedingsen☆•
Det skjønner jeg godt! Ville også vært stressa!!!

Treff hadde vært morro :D Hvor lang tid er det med tog fra GM til dere?

Blir spennende med bhg-start! Blir nok stas for Emmeth å treffe andre småbarn hver dag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal inn på iherb etterpå og bestille fersken- og solbær frukt biter til Emmeth. Han spiser så lite, fortsatt.

•☆Tastedingsen☆•
De er geniale de småposene ja :)

Kanskje cheerios med Neocate på er noe for han? Det liker Hermine godt, selv om hun ikke vil drikke melken bar ;)

Det skjønner jeg godt! Ville også vært stressa!!!

Treff hadde vært morro :D Hvor lang tid er det med tog fra GM til dere?

Blir spennende med bhg-start! Blir nok stas for Emmeth å treffe andre småbarn hver dag :)

15 min;) maks 20;) Toget går til Eidsvoll, så kan vi hente dere ved toget:)

Mhm, hadde vært såå stas og møtes, langt om lenge<3<3<3

Tror Emmeth kommer til og stortrives i bhgen:D Han er så glad i andre barn<3

Jupp, jeg er superstressa, men prøver og tenke positivt også får vi heller ta det som det kommer når vi har fått vite hva det er:)

De er geniale de småposene ja :)

Kanskje cheerios med Neocate på er noe for han? Det liker Hermine godt, selv om hun ikke vil drikke melken bar ;)

Du, det skal jeg prøve i morgen tidlig, har jeg ikke tenkt på engang*flau* Takk for tipset:D Du er super:)

Jeg er råstressa og bekymret, blei mer bekymret etter legetimen enn jeg var før:confused:
Likte ikke at kulen er hard.

Ingen regn eller torden her ennå, men tror det kommer;)Skal finne fram bassenget til jentene i morgen, for nå er det virkelig sommer temperaturer:D

Takk, har lagt ut bilder av vår veranda. Ikke den på bildet, det er fra jysk:p

•☆Tastedingsen☆•

Skjønner deg godt.. men kan jo hende legen mente at det antageligvis ikke er noe å bekymre seg over? Vanskelig å si, men godt det skal bli sjekket opp raskt :)

Å så deilig for dem å få bade da:D

Gubben lager middag og jeg har satt bolledeig..... Smakte på deigen,og den var ganske god om jeg kan si det selv ;) hehe... Elsker deigen mer enn produktene når de er ferdige haha.. Som en liten unge :D

Sent from my iPad using BV Forum

Haha søte du!:D

FruH ; så heldig du er som har en så flott familie som kan avlaste deg. Da MÅ du hvile masse ;)
God bedring :)

Anita; mina virker ikke noe plaget heldigvis :) så er nok bare blitt hes av å fryse litt...

Hvordan er varmen i huset idag?
Her er det skikkelig varmt og solen skinner som bare det. Skulle ønske det kom regn snart hehe.. Ikke alltid jeg ønsker det men ;)

Vi hadde noen kjempe varme dager, men nå er det overskyet/regn.. men varmt og lummert!

Altså jeg går jo ikke og kjenner etter på kragebenet hans sånn til vanlig, men en dag da jeg skulle ta på han bodyen kjente jeg det. Og har bemerket at han har ubehag når jeg skal kle på han bodyen på den sia det er en kul på! Aner ikke hvor lenge han har hatt det:( men han har jo hatt feber stort sett ett helt år.

•☆Tastedingsen☆•

Kansje han har hatt brudd også har det grodd feil, siden dere evt ikke har visst om det?

Søsteren min brakk kragebenet når hun ble født, og da måtte vi være forsiktig ved å kle av og på osv..

Du, det skal jeg prøve i morgen tidlig, har jeg ikke tenkt på engang*flau* Takk for tipset:D Du er super:)
Jeg bruker å la det stå og trekke litt så de blir litt bløte, hun liker dem ikke når de er for hard :P men det er jo individuelt da ;)

God kvelden :)

Idag var jeg og sambo ute å så på seng:D så den kunne dem levere til tirsdag! Og vi tenker å gjøre det sånn at vi betaler om 9 mnd :) også fikk jeg kjøpt en gave til Emira siden hun har fylt ut ikke-tisse-i-bleia-arket med klistremerker;) ble en havfrue barbie da men:P hehe.. Liana fikk et nytt puslespill også..

Nå skal jeg snart gi Leoh kveldsflaska si og legge han;)

Liana med sekken på ryggen og vinterskoene til Emira :P
1400782045126.jpg
1400782054523.jpg

Idag var jeg og sambo ute å så på seng:D så den kunne dem levere til tirsdag! Og vi tenker å gjøre det sånn at vi betaler om 9 mnd :) også fikk jeg kjøpt en gave til Emira siden hun har fylt ut ikke-tisse-i-bleia-arket med klistremerker;) ble en havfrue barbie da men:P hehe.. Liana fikk et nytt puslespill også..

Vis vedlegget 62496
Vis vedlegget 62497
De er aå søte når de kler på seg selv... Og de velger alltid de store skoene i gangen hehe..... Så søt da :)

Wow så flink Emira har vært :) var vel glad for havfruen? :)

15 min;) maks 20;) Toget går til Eidsvoll, så kan vi hente dere ved toget:)

Mhm, hadde vært såå stas og møtes, langt om lenge<3<3<3

Tror Emmeth kommer til og stortrives i bhgen:D Han er så glad i andre barn<3

Jupp, jeg er superstressa, men prøver og tenke positivt også får vi heller ta det som det kommer når vi har fått vite hva det er:)
Hehe, kanskje vi skulle kommet innom i morgen :p

Har noen timer å slå ihjel når vi kommer til GM, før mannen er ferdig på jobb ;)

Vis vedlegget 62496
Vis vedlegget 62497
Haha, så morsomt, Hermine elsker også å gå rundt med sekken på ryggen :D

De er aå søte når de kler på seg selv... Og de velger alltid de store skoene i gangen hehe..... Så søt da :)

Wow så flink Emira har vært :) var vel glad for havfruen? :)

Haha ja så litt komisk ut der hun lappa rundt med aaaaltfor store sko og sekk :P begge jentene satt å lekte med sekk på ryggen:P hehe..

Ja hun ble veldig glad, foe har ønsket seg den barbien en stund nå:) hun så den i et lekeblad, og har hååååpet på at det var en sånn i gaven;):D kunne jo ikke la vær da?:P

Back
Topp