mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lillemor koser seg med tørket frukt og barne-tv![]()
Vis vedlegget 62483
Og jeg med denne!!!![]()
Vis vedlegget 62484
![]()
Det skjønner jeg godt! Ville også vært stressa!!!Ja, er jo det, men fikk en så uggen følelse når vi var hos legen for så jan blei tydelig stressa og vi kom foran alle andre og fikk tatt blodprøver av han og. Sikkert bare hjernen min som tuller med meg, håper det
Nå er det heldigvis kun 20 grader og blåser litt, men varmt inne fordet om.
Hehe, har faktisk vurdert og få til ett treff hos meg i sommer, så kan de som ønsker, med barn of course, overnatte herVi har godt med plass i huset og stor hage
Er så synd jeg ikke har tid til og være aktiv her inne, blir nok mer enn nok tid når Emmeth begynner i bhgen den 1 august
•☆Tastedingsen☆•
De er geniale de småposene jaSkal inn på iherb etterpå og bestille fersken- og solbær frukt biter til Emmeth. Han spiser så lite, fortsatt.
•☆Tastedingsen☆•
Det skjønner jeg godt! Ville også vært stressa!!!
Treff hadde vært morroHvor lang tid er det med tog fra GM til dere?
Blir spennende med bhg-start! Blir nok stas for Emmeth å treffe andre småbarn hver dag
Sent from my iPhone using BV Forum
De er geniale de småposene ja
Kanskje cheerios med Neocate på er noe for han? Det liker Hermine godt, selv om hun ikke vil drikke melken bar
Sent from my iPhone using BV Forum
Sånn ser min veranda ut
Skal ha terrasse vask og beise til hælja.
Se bort ifra rotet. Lyktene skal henge i taket på paviljongen
Vis vedlegget 62481
Vis vedlegget 62482
•☆Tastedingsen☆•
Jeg er råstressa og bekymret, blei mer bekymret etter legetimen enn jeg var før
Likte ikke at kulen er hard.
Ingen regn eller torden her ennå, men tror det kommerSkal finne fram bassenget til jentene i morgen, for nå er det virkelig sommer temperaturer
Takk, har lagt ut bilder av vår veranda. Ikke den på bildet, det er fra jysk
•☆Tastedingsen☆•
Gubben lager middag og jeg har satt bolledeig..... Smakte på deigen,og den var ganske god om jeg kan si det selvhehe... Elsker deigen mer enn produktene når de er ferdige haha.. Som en liten unge
![]()
Sent from my iPad using BV Forum
FruH ; så heldig du er som har en så flott familie som kan avlaste deg. Da MÅ du hvile masse![]()
God bedring
Anita; mina virker ikke noe plaget heldigvisså er nok bare blitt hes av å fryse litt...
Hvordan er varmen i huset idag?
Her er det skikkelig varmt og solen skinner som bare det. Skulle ønske det kom regn snart hehe.. Ikke alltid jeg ønsker det men![]()
Altså jeg går jo ikke og kjenner etter på kragebenet hans sånn til vanlig, men en dag da jeg skulle ta på han bodyen kjente jeg det. Og har bemerket at han har ubehag når jeg skal kle på han bodyen på den sia det er en kul på! Aner ikke hvor lenge han har hatt detmen han har jo hatt feber stort sett ett helt år.
•☆Tastedingsen☆•
Jeg bruker å la det stå og trekke litt så de blir litt bløte, hun liker dem ikke når de er for hardDu, det skal jeg prøve i morgen tidlig, har jeg ikke tenkt på engang*flau* Takk for tipsetDu er super
![]()

De er aå søte når de kler på seg selv... Og de velger alltid de store skoene i gangen hehe..... Så søt daGod kvelden
Idag var jeg og sambo ute å så på sengså den kunne dem levere til tirsdag! Og vi tenker å gjøre det sånn at vi betaler om 9 mnd
også fikk jeg kjøpt en gave til Emira siden hun har fylt ut ikke-tisse-i-bleia-arket med klistremerker
ble en havfrue barbie da men
hehe.. Liana fikk et nytt puslespill også..
Nå skal jeg snart gi Leoh kveldsflaska si og legge han
Liana med sekken på ryggen og vinterskoene til Emira
Vis vedlegget 62496
Vis vedlegget 62497
Hehe, kanskje vi skulle kommet innom i morgen15 minmaks 20
Toget går til Eidsvoll, så kan vi hente dere ved toget
![]()
Mhm, hadde vært såå stas og møtes, langt om lenge<3<3<3
Tror Emmeth kommer til og stortrives i bhgenHan er så glad i andre barn<3
Jupp, jeg er superstressa, men prøver og tenke positivt også får vi heller ta det som det kommer når vi har fått vite hva det er![]()

Haha, så morsomt, Hermine elsker også å gå rundt med sekken på ryggenGod kvelden
Idag var jeg og sambo ute å så på sengså den kunne dem levere til tirsdag! Og vi tenker å gjøre det sånn at vi betaler om 9 mnd
også fikk jeg kjøpt en gave til Emira siden hun har fylt ut ikke-tisse-i-bleia-arket med klistremerker
ble en havfrue barbie da men
hehe.. Liana fikk et nytt puslespill også..
Nå skal jeg snart gi Leoh kveldsflaska si og legge han
Liana med sekken på ryggen og vinterskoene til Emira
Vis vedlegget 62496
Vis vedlegget 62497

De er aå søte når de kler på seg selv... Og de velger alltid de store skoene i gangen hehe..... Så søt da
Wow så flink Emira har værtvar vel glad for havfruen?