Torsdag 22.mai

Så skummelt når legen sier sånn... Skjønner du blir urolig, godt dere får time fort. Kryyser fingrene for at alt er bra med Emmeth'en :)
Så fint det var hos dere da :) :) har nesten samme utemøbler,og de er så deilig å sitte i :)

Tror hun frøs litt på 17.mai på ettermiddagen da vi var ute på veranden,og hun ikke hadde sko kun tynne strømpebukser... Ser ann noen dager :)

Håper su får til å slappe av.... Har du noen gang en venninne kveld? Kanskje det hadde vært godt for deg? :) sender over en klem :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hehe, tok bildet fra jysk, ikke hos oss. Skal vaske og beise verandaen i hælja. Jeeeeiiij;)

Ja, det kan meget godt være mulig at hu er hes pga hu frøs, men se det ann og fortsetter det så ta en tur til legen:)

Ja, fy jeg er bekymret når han sa det sånn:eek::confused:
Han har vært lege i 20 år, men tar ikke noen sorger på forskudd, men så igjen vanskelig og ikke være bekymret. Dum som jeg var Googla jeg, skulle ikke gjort det.

Har venninnekvelder, men veldig sjeldent jeg har tid og ork:( jeg skal til legen ang jern og nye blodprøver 2.juni.
Takk for klemmen:)

•☆Tastedingsen☆•

Mulig det er skjermen på telefonen min men jeg ser det ikke

Surfer mobilt!

Ah, okei. Er ca 2 cm fra kjedet hans imn mot halsen. Men er så ekkelt altså. Går og grubler dum som jeg er. Hvordan er formen, snupp?

•☆Tastedingsen☆•

Sånn ser min veranda ut
Skal ha terrasse vask og beise til hælja.
Se bort ifra rotet. Lyktene skal henge i taket på paviljongen:)
1400772441738.jpg
1400772477118.jpg

•☆Tastedingsen☆•

Uff så mye styr og bekymringer dere må gå gjennom :( håper dem finner fort ut av denne kulen og hvorfor han ikke går opp i vekt! OG at det ikke er noe farlig! <3 venter spent på oppdatering;)

23 grader i skyggen her, og var veldig lummert..men kom litt regn så det ble bedre:) tordner så sjeldent her:P fiiine hagemøbler! Sånne vil jeg ha når vi får oss hage :D

Jeg er råstressa og bekymret, blei mer bekymret etter legetimen enn jeg var før:confused:
Likte ikke at kulen er hard.

Ingen regn eller torden her ennå, men tror det kommer;)Skal finne fram bassenget til jentene i morgen, for nå er det virkelig sommer temperaturer:D

Takk, har lagt ut bilder av vår veranda. Ikke den på bildet, det er fra jysk:p

•☆Tastedingsen☆•

Gubben lager middag og jeg har satt bolledeig..... Smakte på deigen,og den var ganske god om jeg kan si det selv ;) hehe... Elsker deigen mer enn produktene når de er ferdige haha.. Som en liten unge :D

Så bra at dere blir henvist videre og får sjekka det ut rimelig fort. Ikke noe godt å vente på time når man er bekymra, men han får iallfall en skikkelig undersøkelse nå da slik at dere kommer til bunns i sykdommen. Ønsker dere masse lykke til! Du må oppdatere oss da.♡

Har ikke sjekka Jen for UVI, nei. Tenkte å se om det er tredagersfeberen først før vi gjør noe mer.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kan nok hende det er den 3dagers feberen, men Uvi gir noen ganger kin feber, så ikke alltid man tenker over det kan være det!

Ja, er jo veldig takknemlig for at vi får sjekka det ut og at det kun dreier seg om noen dagers ventetid, men er så ekkelt og ikke vite hva det er.

Oppdaterer så snart vi veit noe mer:)

•☆Tastedingsen☆•

FruH ; så heldig du er som har en så flott familie som kan avlaste deg. Da MÅ du hvile masse ;)
God bedring :)

Anita; mina virker ikke noe plaget heldigvis :) så er nok bare blitt hes av å fryse litt...

Hvordan er varmen i huset idag?
Her er det skikkelig varmt og solen skinner som bare det. Skulle ønske det kom regn snart hehe.. Ikke alltid jeg ønsker det men ;)

Fiskepinner er også godt!:) Det er noe vi sjeldent har. Er det masse fisk i dem egentlig?

Mannen er en skikkelig kjøtteter, så når han handler kjøper han alltid med ting jeg aldri handler til vanlig selv. Hvalkjøtt, lam o.l. Da vi bodde i Dublin, kjøpte han strutsebiff f.eks..:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg bruker å kjøpe det som heter panert torsk, frityrtorsk e.l. for da er det reinskåret fiskefilet av en fisk som faktisk inneholder Omega-3. Mye av "billig" variantene eller de som bare heter fiskepinner er laga på alaskan polloc eller annen næringsløs fisk ;)

Jeg er også glad i kjøtt, men Hermine liker fisk best så det har vi iallfall to ganger i uken :)

Superkoselig... Hvor er de lyktene ifra?? ;)
Prøv å pust og ikke ta sorgene på forskudd.. Lett å si men :(

De er fra europris:) 69 kr pr stk.
Hahah, må tenke positivt, er garantert ikke noe farlig:)

•☆Tastedingsen☆•

Lilla-87:
God bedring til jenny-snuppen. Har du sjekka henne for UVI? De har tisseposer på apoteket. Kan jo hende det er den 3dagersfeberen som Marianne har nevnt også? Uansett flott hu har bedre temp:):)

Marian87:
Så herlig med en god natt igjen:D Det liker vi:);)
Har du eksamen snart? eller har du kanskje hatt?

FruH: Så koselig med besøk som underholder ungene;):D
Hvordan er formen din kjære du? Vært hos legen igjen?

LennyPenny: Koselig med bursdagsshopping:D
Hmmm, aner ikke hvorfor hu kan være hes? Kan jo være virus på stemmebåndene, kanskje? Eller har hu vært litt høylytt? Da kan de og bli litt hese i stemmen.
Kos deg i varmen;) Her er det 24 grader i skyggen og lummert, blir nok tordenvær:p

Anita: Så koselig med pappaperm;)
Håper du får vaktlistene snart;) Moro med shopping av diverse slag:D
Jeg har ikke eksamen i vår, utsetter innlevering av masteren og leverer til jul. Så da får jeg tidenes eksamen ;)

Hei alle sammen!
Idag har vi vært hos legen med Emmeth. Han har en ganske stor kul/bein stikkende ut innerst på kragebenet, ser det tydelig gjennom huden og legen har ikke vært borti noe sånt før. Han sa det ikke var brusk/fett, men kjentes veldig hardt ut. Så måtte ta en del blodprøveglass av han, heldigvis greide legesekretæren det fint, så vi slapp og dra på sykehuset og ta de, siden han er så lita er det visst nok ganske vanskelig.

Legen visste ikke hva det kunne være, men fikk beskjed om at det måtte sjekkes fort, så blei sendt av gårde henvisning til barnespesialist på Ahus og skal få sjekka han innen ei uke. Er til vanlig 3 mnders ventetid.
Legen tok kopi av helsekortet hans også, vekten har stått stille ett år. Veier det samme som mai i fjor. Legen ville ikke si noe om hva det kunne være, han ville ikke bekymre oss sa han? men når han sier sånn blir jeg jo bekymret:(

Har vært og kjøpt noen nye puter og lykter ut til verandaen. Vi fikk nye hagemøbler igår;)
1003

Ellers har det ikke skjedd så mye. Emmeth sover dårlig, er sliten med feber, og jeg selv er sliten. Mannen jobber kveldsskift denne uka, så har de en del aleine, men går jo fint:)
Jentene er nede hos nabojenta og Emmeth prøver og sove lur, men går dårlig i varmen. 24 grader i skyggen her:) Herlig, men overskya og lummert. så blir nok tordenvær.
Ha en fin dag alle sammen:)
Godt dere blir tatt på alvor og får raskt time på sykehuset! Du må oppdatere oss etter time!!!

Skjønner godt han ikke får sove når det er så varmt :eek: det får ikke jeg heller ;)

Kjempefine hagemøbler dere har fått :D Skulle gjerne kommet på besøk og lekt i hagen deres ;)

Så guffent med Emmeth!!! Håper dere får noen svar!

Jeg har fått middag, is og nå blitt plassert i godstolen med kaffe
Vis vedlegget 62480
Mens mamma tok med gutta ut igjen.
Jeg elsker familien min!!!
Hun skal ta E på dagen i morgen i tillegg til at begge skal sove der i helgen. Det hjelper så utrolig på for min del nå!

Surfer mobilt!
Åh, så bra at du blir tatt godt vare på og pleid litt!!!! :)

Super familie du har! :D

Ja jeg ser det!:( har det plutselig dukket opp?

Altså jeg går jo ikke og kjenner etter på kragebenet hans sånn til vanlig, men en dag da jeg skulle ta på han bodyen kjente jeg det. Og har bemerket at han har ubehag når jeg skal kle på han bodyen på den sia det er en kul på! Aner ikke hvor lenge han har hatt det:( men han har jo hatt feber stort sett ett helt år.

•☆Tastedingsen☆•

Back
Topp