Torsdag 22.mai

Jeg er ferdigpakket, nesten! Bare toalettsaker igjen nå. Er helt utslitt :p Haaaater å pakke, men det verste (stellebaggen og klærne) er iallfall ferdig!

Nå har jeg kosa meg me popcorn og eple og slapper av på sofaen. Har reisenerver/mage allerede :eek: Spørs om jeg får sove i natt :p

Første gang jeg skal reise hjemmefra helt på egenhånd med Hermine, må få med meg alt og "stenge" av huset før vi drar...litt spent bare! ;)

Hehe, kanskje vi skulle kommet innom i morgen :p

Har noen timer å slå ihjel når vi kommer til GM, før mannen er ferdig på jobb ;)

Whaaat, skal du nedover i morgen?:D Mannen jobber dag i morgen, siden han skal ta eksamen kl 12.00, så.kommer meg ikke dit:eek::oops:

•☆Tastedingsen☆•

Kansje han har hatt brudd også har det grodd feil, siden dere evt ikke har visst om det?

Søsteren min brakk kragebenet når hun ble født, og da måtte vi være forsiktig ved å kle av og på osv..

Ja, har tenkt på dette selv og, mulig det kun er noe sånt som ett brudd, håper det;)
Stakkars lille babyen, må ha vært så innmari vondt for henne:(

•☆Tastedingsen☆•

Jeg er ferdigpakket, nesten! Bare toalettsaker igjen nå. Er helt utslitt :p Haaaater å pakke, men det verste (stellebaggen og klærne) er iallfall ferdig!

Nå har jeg kosa meg me popcorn og eple og slapper av på sofaen. Har reisenerver/mage allerede :eek: Spørs om jeg får sove i natt :p

Første gang jeg skal reise hjemmefra helt på egenhånd med Hermine, må få med meg alt og "stenge" av huset før vi drar...litt spent bare! ;)

Alltid reisenerver sjøl og, plagsomt:mad:
Hvor skal dere? Er det nå dere skal på ferie?:D

•☆Tastedingsen☆•

Du, det fikser du helt supert :D

Whaaat, skal du nedover i morgen?:D Mannen jobber dag i morgen, siden han skal ta eksamen kl 12.00, så.kommer meg ikke dit:eek::oops:

•☆Tastedingsen☆•
Jepp! Det skal vi :)

Mannen er i Oslo og jobber, så vi skal besøke han i helgen ;) Men han er jo ikke ferdig på jobb før kl 16, og vi lander midt på dagen :p

Varmt ja, her er det nå 20 grader kl 21.30 og utrolig klamt!
Og det er tydelig at Eskil må ha en tynn ullpysj eller bambus. Jeg har nå byttet ut den tykke Nøstebarnpysjen med en tynn pysj fra Lilleba. Det er bambus, men bare en viss prosent. Resten er bomull, og han svetter med en gang. Han svettet ikke engang med Nøstebarnpysjen når det var omtrent like varmt...
Og om han ligger med mindre klær blir han jo kald på skuldre og ben da han ikke ligger under dyna.
Shoppe litt da :p
Jeg har hvilt masse i dag. Men er fortsatt ganske trøtt. Nå skal jeg strikke litt og deretter ta kvelden1

Og det er tydelig at Eskil må ha en tynn ullpysj eller bambus. Jeg har nå byttet ut den tykke Nøstebarnpysjen med en tynn pysj fra Lilleba. Det er bambus, men bare en viss prosent. Resten er bomull, og han svetter med en gang. Han svettet ikke engang med Nøstebarnpysjen når det var omtrent like varmt...
Og om han ligger med mindre klær blir han jo kald på skuldre og ben da han ikke ligger under dyna.
Jeg har hvilt masse i dag. Men er fortsatt ganske trøtt. Nå skal jeg strikke litt og deretter ta kvelden1
Vi har to tynne pysjer fra Joha, de er kjempedeilige! OG en heldrakt fra Tiljamid som egentlig er en sparkedress, men siden den er så svææær på str så passer den aldri før hun er ute av bleier så derfor blir den nå brukt som pysjamas! :D I tillegg til Lillebapysjen, men hun blir ikke klam i den med mindre hun er for varm ;)

Dere må ha en god tur imårra! Håper natten blir god ;)

Ja, har tenkt på dette selv og, mulig det kun er noe sånt som ett brudd, håper det;)
Stakkars lille babyen, må ha vært så innmari vondt for henne:(

•☆Tastedingsen☆•

Ja krysser fingrene for at det ikke er noe mer enn det;)

Legene mener nyfødte ikke har særlig med smerter når det skjer, og om armen blir holdt i ro.. men kan de egentlig vite det 100%?:P var legen som måtte knekke det:oops: Hun satt fast (var diger:P ), og tror han fikk rotet seg inn der, så sa han "nå går kragebenet", så var hun ute rett etter det;) mamma sa hun kunne høre når det brakk:eek:

Alltid greit å ha en god grunn til å shoppe ;):D

Takk :-) Ja,begynner å bli litt lengde.. men ser det kun når det er vått pga krøllene hehe

Hehe ja.. ser det på jentene her å.. når håret er vått så er det mye lenger :) tror det er derfor Emira prøver å gre ut krøllene:P

Vi har to tynne pysjer fra Joha, de er kjempedeilige! OG en heldrakt fra Tiljamid som egentlig er en sparkedress, men siden den er så svææær på str så passer den aldri før hun er ute av bleier så derfor blir den nå brukt som pysjamas! :D I tillegg til Lillebapysjen, men hun blir ikke klam i den med mindre hun er for varm ;)

Ja Tiljamid har mye mer bambus enn Lilleba. Den er så fin og myk den pysjen hans, men den holder tydeligvis ikke når det gjelder pusteevne!

Back
Topp