Torsdag 22.mai

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen!
Her er det sol/overskya med herlige utetemperaturer, men det ble litt vel varmt på soverommene i natt. Da Jenny våkna 04.30, var jeg svett og måtte lufte dyna. Vesla fikk vann og febernedsettende, før hun sov videre til 06.40.
Nå er det ritzkjeks og lille-Jack på Jenny, mens jeg får i meg kaffe.

Hva skal dere i dag da?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen!
Her er det sol/overskya med herlige utetemperaturer, men det ble litt vel varmt på soverommene i natt. Da Jenny våkna 04.30, var jeg svett og måtte lufte dyna. Vesla fikk vann og febernedsettende, før hun sov videre til 06.40.
Nå er det ritzkjeks og lille-Jack på Jenny, mens jeg får i meg kaffe.

Hva skal dere i dag da?

Hvordan er det med lillemor? Fortsatt kun feber som plager?

God morgen :)
ENDELIG ei god natt på oss :D Jeg var oppe to ganger og la dyne på Hermine fordi jeg var kald :p 06.30 fikk hun mme og kom oppi mi seng, så ble det litt kos før vi sto opp :)

Jeg skulle egentlig til Uit idag, men det øspøsregner noe helt vanvittig så jeg blir hjemme :p

Skal lese litt, slappe av (er så sliten igjen :oops: ), pakke til reisen, dusje og gjøre husarbeid! Får se hvor langt jeg kommer på den lista :p

Hvordan er det med lillemor? Fortsatt kun feber som plager?

Hovedsaklig feber, ja. I går hadde hun et par episoder med hysterisk gråt, men vi avventer litt og ser an formen i dag ifht legebesøk eller ei. Hun er feberfri og i fin form når ibuxen har virkninga si, men så stiger temperaturen igjen og formen dalet. 37.7 er fortsatt den laveste temp.målinga vi har tatt av henne de siste dagene.

Akkurat nå er vi ute og vesla samler småstein i bøtta si.:p
1400743691375.jpg

God bedring til Jenny. Oppdater oss senere om dere drar til legen :-) såå koselig bilde og kjole:-)

Marianne : herlig for deg med en god natt!!! :D:D:D Skjønner godt det frister å være hjemme å ta det med ro :-) Håper du får til litt husarbeid.. :-)

Hej hej :-) sto opp 9 :rolleyes:
Mina var våken 2-3 ganger i natt og måtte skifte bleie på hun 5.30.. også sov hun videre til 7.15,W sto opp før det... altså 5.20... :eek::eek::eek:
Satt han på iPaden.... er helt bevistløs da haha...

Flott vær idag og... digg :-) Må dra å shoppe et par presanger til søsteren min som har bursdag idag,og niesen min som blir 1 år 6/6 :-)

Hva er planene deres? :-)

Det høres veldig ut som da Hermine hadde tredagersfeber, tre dager med høy feber uten noe forkjølelse og så kom det utslett på dag 4!

Koselig å plukke småstein, det er en stor hobby her også (for Hermine :p )

Den kjolen hennes var kjempesøt!!! :)

Forresten,Mina har vært skikkelig hes i 4 dager nå... Og kjennes varm ut idag,har ikke målt temp.ennå... hun er i fin form... hvor lenge kan man være hes da? Hmm :confused:

Det høres veldig ut som da Hermine hadde tredagersfeber, tre dager med høy feber uten noe forkjølelse og så kom det utslett på dag 4!

Koselig å plukke småstein, det er en stor hobby her også (for Hermine :p )

Den kjolen hennes var kjempesøt!!! :)

Hun hadde et utslett i går, et rødflammet et i ansiktet, på bringa og nedover armene, men det forsvant etter ei lita stund og feberen vedvarte. Så akkurat dét utslettet var det sikkert en anna grunn til. Tenker vi drøyer'n til i morra og ser an formen da. Eller om hun tar til seg mindre drikke..

Takl for det! Det er egentlig en nattkjole da, men jeg kjøpte to stk da jeg varnpå Lindex sist. Synes de var fine også er det greit med noen kjoler med litt lengde på (til ankelen). :)

God morgen :)
ENDELIG ei god natt på oss :D Jeg var oppe to ganger og la dyne på Hermine fordi jeg var kald :p 06.30 fikk hun mme og kom oppi mi seng, så ble det litt kos før vi sto opp :)

Jeg skulle egentlig til Uit idag, men det øspøsregner noe helt vanvittig så jeg blir hjemme :p

Skal lese litt, slappe av (er så sliten igjen :oops: ), pakke til reisen, dusje og gjøre husarbeid! Får se hvor langt jeg kommer på den lista :p

Når er det dere drar i morra? Hadde nok prioritert avslapping og pakking selv.;) Evt litt husarbeid, slik at man ikke kommer hjem til en bomba hus.

Hej hej :-) sto opp 9 :rolleyes:
Mina var våken 2-3 ganger i natt og måtte skifte bleie på hun 5.30.. også sov hun videre til 7.15,W sto opp før det... altså 5.20... :eek::eek::eek:
Satt han på iPaden.... er helt bevistløs da haha...

Flott vær idag og... digg :-) Må dra å shoppe et par presanger til søsteren min som har bursdag idag,og niesen min som blir 1 år 6/6 :-)

Hva er planene deres? :-)
Skjønner godt at du ikke er up and about så tidlig på morran. :)
Kos deg på shopping!!

Lilla-87: jeg syns også det høres veldig ut som tredagersfeberen! Liana hadde høy feber og hadde mye ubehag og noen skrikeperioder i 3 dager, så kom utslettet ca den 4 dagen.. så bare se an på Jenny, om hun ikke blir verre så kan det være det samme.. fint bilde forresten;)

Marian87: grei start på dagen deres da:D lykke til med lista! Gjør det du orker;)

Lennypenny: så kjekt med ipad når man har så små barn som våkner tidlig:D ha en fin shopping ;) vet ikke hvor lenge man kan gå hes? Virker hun ikke plaget heller?

Hei hei :)

Idag er sambo hjemme, han har nemlig startet med pappaperm:oops::p men jeg har ikke fått noe mail om jobblistene enda! Så må kontakte sjefen å høre.. også må jeg registere meg som arbeidsøker for å søke om dagpenger ;) nå dro sambo til meny for å kjøpe lunsj fra varmtdisken:D gleder meg..hehe.. og så skal vi ut litt etterpå for å se og kjøpe div ting!
Mulig det blir maling i barnehagen senere idag, men først må det stoppe å regne:P

Ha en fin dag, jenter:)

Hei hei :)

Idag er sambo hjemme, han har nemlig startet med pappaperm:oops::p men jeg har ikke fått noe mail om jobblistene enda! Så må kontakte sjefen å høre.. også må jeg registere meg som arbeidsøker for å søke om dagpenger ;) nå dro sambo til meny for å kjøpe lunsj fra varmtdisken:D gleder meg..hehe.. og så skal vi ut litt etterpå for å se og kjøpe div ting!
Mulig det blir maling i barnehagen senere idag, men først må det stoppe å regne:P

Ha en fin dag, jenter:)
Høre ut som en koselig dag dere har foran dere.:) Kjekt å våre to sammen om barna innimellom. Kos dere med varmlunsj!

Ja, vi venter og ser an formen, men hvis hun ikke er bedre i morra eller ikke har fått utslett, så drar vi nok til legen. ;)

Når er det dere drar i morra? Hadde nok prioritert avslapping og pakking selv.;) Evt litt husarbeid, slik at man ikke kommer hjem til en bomba hus.

Vi reiser kl 11, så må forlate huset ca 09.30! Derfor er det kjekt å få ordna alt ferdig idag, og ikke minst slippe å bedrive manisk pakking helt fram til midnatt ;) :p Det er SÅ typisk meg!!!
...også greit å få pakka uten å ha vesla oppi kofferten/at hun pakker ut igjen :)

Vi reiser kl 11, så må forlate huset ca 09.30! Derfor er det kjekt å få ordna alt ferdig idag, og ikke minst slippe å bedrive manisk pakking helt fram til midnatt ;) :p Det er SÅ typisk meg!!!
...også greit å få pakka uten å ha vesla oppi kofferten/at hun pakker ut igjen :)

En fin strategi. :)
Hehe..det er ikke bestandig så hjelpsomt med hjelp fra de små! :p

En fin strategi. :)
Hehe..det er ikke bestandig så hjelpsomt med hjelp fra de små! :p

Nei...når hun "hjelper" meg med middagen eller å bake så står hun på en stol ved benken, får en egen bolle, et desilitermål og havregryn/puffet ris e.l. Og noe frø som hun kan røre i hop/smake på...må som regel støvsuge etterpå :p Lager vi salat så får hun legge grønnsakene jeg kutter i bollen...de fleste med små tannmerker/sikkel på :rolleyes:

Dagens middag:
Lam på en "seng" av poteter og basilikum, med grønnsaker,hvitløk og krydder oppå der igjen. Langstekes i ovnen under alu.folie.♡
1400759124725.jpg

Dagens middag:
Lam på en "seng" av poteter og basilikum, med grønnsaker,hvitløk og krydder oppå der igjen. Langstekes i ovnen under alu.folie.♡
Vis vedlegget 62463

Deilig!
Jeg har marinert noen koteletter og tenkte å gjøre noe liknende i dag :)
God mat, men lite jobb da det gjør seg selv :)

Surfer mobilt!

Deilig!
Jeg har marinert noen koteletter og tenkte å gjøre noe liknende i dag :)
God mat, men lite jobb da det gjør seg selv :)

Surfer mobilt!
Koteletter er det lenge siden jeg har hatt! Takk for tips.;)
Ja, jeg liker veldig godt selvgjort mat. :) Også blir kjøttet så mørt og alle ingrediensene setter smak på hverandre.

Back
Topp