Torsdag 22.07 stat

upload_2017-6-22_20-30-5.png

se der ja, krabbet opp over 8 pr minutt.
Liiiitt til, så tar vi denne :)
 
Ser dette! Men må vel pusse, synge og kose litt også før senga

Jeg pusser og legger. Effektivitet [emoji23]

Mine er pusset og lagt.

Ferie er det, men.... ikke helt
 
Da er det greit å få nok søvn ja. Helt sant. Føler jeg har tatt rundt 30 innlegg allerede nå ds etter jeg kom hjem. Bør ha gått opp litt nå altså !

Ja, de må nok ha nok søvn ei uke til. Dvs, eldste kommer til å være sent oppe og tidlig opp på morgenen i helga så han har fri for å soooooove på mandag.

Mellomste skal gå i bhg ut neste uke fordi det er en del avslutningsaktiviteter for frskolegruppa. Eldstemann bare går på sfo annenhver dag for å leke med noen venner og chiller hjemme (eller stikker tl kompiser som ikke er på sfo) de andre dagene. Fra 1.7 har vi fri.
 
Men der kom mannen hjem så da blir det mat her snart.
 
Ja, de må nok ha nok søvn ei uke til. Dvs, eldste kommer til å være sent oppe og tidlig opp på morgenen i helga så han har fri for å soooooove på mandag.

Mellomste skal gå i bhg ut neste uke fordi det er en del avslutningsaktiviteter for frskolegruppa. Eldstemann bare går på sfo annenhver dag for å leke med noen venner og chiller hjemme (eller stikker tl kompiser som ikke er på sfo) de andre dagene. Fra 1.7 har vi fri.
Vi også fra 1.7. Eller jeg med barna da. Men kun jobb i morgen pluss 3 dager neste uke. Så blir det friere :)
 
Men tempoet er i dag som i går gasnke lavt, 6,8 pr minutt siste ti minuttene.

Med den farten tar det drøyt fem timer å komme i mål. og klokka er åtte.

(Men i går på samme tid hadde vi rest-antall og tempo som tilsa at vi trengte... var det 9 timer?)

Da håper vi det snart endrer seg[emoji2]
Jeg har ting å gjøre i kveld også[emoji23]
 
Jeg lurer på

Dette er tradisjonelt sett prime time. 20-22 er den tiden på døgnet da ungene er i seng og mødrene skravler på bv, slik har det vørt og slik var det i den tiden da vi tok 10 000 pr døgn og slik var det da det var labre tider og vi hadde utfordring for å nå 5000

Så hvordan har det seg at tempoet var 6,8 og vi alle er enige om at det bør lit opp, og så er det 5,2? En storskravler eller to alene holder 5,2 :P

Sitter det en eller annen it fyr og sletter innlegg fortløpende ;)

Skjønner ikke det![emoji849]
Jeg tok tiden på meg selv igår, litt variabelt, men rakk fint 3-4 innlegg pr minutt[emoji15]
 
Back
Topp