Torsdag 22.07 stat

Men tempoet er i dag som i går gasnke lavt, 6,8 pr minutt siste ti minuttene.

Med den farten tar det drøyt fem timer å komme i mål. og klokka er åtte.

(Men i går på samme tid hadde vi rest-antall og tempo som tilsa at vi trengte... var det 9 timer?)
 
Men tempoet er i dag som i går gasnke lavt, 6,8 pr minutt siste ti minuttene.

Med den farten tar det drøyt fem timer å komme i mål. og klokka er åtte.

(Men i går på samme tid hadde vi rest-antall og tempo som tilsa at vi trengte... var det 9 timer?)
Jaaaa. Håper noen fler våkner snart :)
 
Spise må man gjøre :)

Ja, mannen ommer om en liten halvtime og da laer vi ostesmørbrød med rester av kjøtteigen fr taco i går.

(HAn trenger ikke bry seg med at det spiste jeg tl lunsj også...)
 
Tallene før i dag tydet på at vi lå forran gårsdagen, så får vi se

Å slippe racet mot midtnatt handler aller mest om at tempo trolig må opp sånn hellet mellom 20 og 22 enn mellom 22 og 00....
Ja. Snart få barn i seng her så er jeg klar. Noenlunde
 
Ja tempoet må opp før...

Jeg skal legge eldste i dag og, og da er jeg ikke ledig før 21 tidligst i dag siden han er i bursdag til nå...

Men fått inn noen innlegg nå, og noen tidligere i dag...

Men i kveld SKAL jeg spise kveldsmat [emoji13]
Det bør du ja ! Mat er bra for en
 
Jeg lurer på

Dette er tradisjonelt sett prime time. 20-22 er den tiden på døgnet da ungene er i seng og mødrene skravler på bv, slik har det vørt og slik var det i den tiden da vi tok 10 000 pr døgn og slik var det da det var labre tider og vi hadde utfordring for å nå 5000

Så hvordan har det seg at tempoet var 6,8 og vi alle er enige om at det bør lit opp, og så er det 5,2? En storskravler eller to alene holder 5,2 :P

Sitter det en eller annen it fyr og sletter innlegg fortløpende ;)
 
Ja. Snart få barn i seng her så er jeg klar. Noenlunde

ine er i seng selv om den mellomste er sendt i retur to ganger allerede... Vanskelig å sove visstnok.... sier hun som i alle fal hadde vaaaaaaaanskelig for å stå opp

Det hadde vært mest fristende å bare ta ferie, la dem rangle og la dem sove, men de er påmeldt bhg og sfo i morgen og jeg har ting å ordne på dagtid så det er greit sånn.
 
Jeg lurer på

Dette er tradisjonelt sett prime time. 20-22 er den tiden på døgnet da ungene er i seng og mødrene skravler på bv, slik har det vørt og slik var det i den tiden da vi tok 10 000 pr døgn og slik var det da det var labre tider og vi hadde utfordring for å nå 5000

Så hvordan har det seg at tempoet var 6,8 og vi alle er enige om at det bør lit opp, og så er det 5,2? En storskravler eller to alene holder 5,2 [emoji14]

Sitter det en eller annen it fyr og sletter innlegg fortløpende ;)
Aner ikke. Føler jeg har skrevet mange alene nå jeg [emoji23] Må jo ta igjen etter jeg var borte noen timer
 
ine er i seng selv om den mellomste er sendt i retur to ganger allerede... Vanskelig å sove visstnok.... sier hun som i alle fal hadde vaaaaaaaanskelig for å stå opp

Det hadde vært mest fristende å bare ta ferie, la dem rangle og la dem sove, men de er påmeldt bhg og sfo i morgen og jeg har ting å ordne på dagtid så det er greit sånn.
Da er det greit å få nok søvn ja. Helt sant. Føler jeg har tatt rundt 30 innlegg allerede nå ds etter jeg kom hjem. Bør ha gått opp litt nå altså !
 
Back
Topp