Torsdag 22.07 stat

Våre tall viser 2-300 for lite, derav gull. Men at dine er over viser at klokkene ikke går på samme tid, men det er helt fint

Da er du ganske så gull du å :D

Tallene jeg så viste 6013 innegg! Så det var bra jobba! Men hadde den vist 13 innlegg under så hadde den nok gått gjennom lell.. Mtp at tallene ikke er 100% ;)
Wow, så flott [emoji16]
 
Ja det får vi håpe [emoji6]
Orker ikke en sånn kveld til i kveld som i går [emoji23][emoji13]
Tallene før i dag tydet på at vi lå forran gårsdagen, så får vi se

Å slippe racet mot midtnatt handler aller mest om at tempo trolig må opp sånn hellet mellom 20 og 22 enn mellom 22 og 00....
 
Tallene før i dag tydet på at vi lå forran gårsdagen, så får vi se

Å slippe racet mot midtnatt handler aller mest om at tempo trolig må opp sånn hellet mellom 20 og 22 enn mellom 22 og 00....
Ja tempoet må opp før...

Jeg skal legge eldste i dag og, og da er jeg ikke ledig før 21 tidligst i dag siden han er i bursdag til nå...

Men fått inn noen innlegg nå, og noen tidligere i dag...

Men i kveld SKAL jeg spise kveldsmat [emoji13]
 
Tallene før i dag tydet på at vi lå forran gårsdagen, så får vi se

Å slippe racet mot midtnatt handler aller mest om at tempo trolig må opp sånn hellet mellom 20 og 22 enn mellom 22 og 00....
Ja enig
 
Ja tempoet må opp før...

Jeg skal legge eldste i dag og, og da er jeg ikke ledig før 21 tidligst i dag siden han er i bursdag til nå...

Men fått inn noen innlegg nå, og noen tidligere i dag...

Men i kveld SKAL jeg spise kveldsmat [emoji13]
Jeg er med i kveld. Nå og utover egentlig :)
 
Ja tempoet må opp før...

Jeg skal legge eldste i dag og, og da er jeg ikke ledig før 21 tidligst i dag siden han er i bursdag til nå...

Men fått inn noen innlegg nå, og noen tidligere i dag...

Men i kveld SKAL jeg spise kveldsmat [emoji13]
Jeg fikk mellomste hjem fra bursdag når. Yngste sover så jeg skal stå opp og bidra der, mannen et på styremøte i idrettslaget
 
Back
Topp