Torsdag 16. Januar :)

Da har jeg fått tørket støv, støvsugd, vasket gulv, brettet klær, satt på en klesvask og laget pannekakerøre :D DEILIG!!

Nå sitter jeg å venter på svar fra mamma og hun kan hente søtnosene i bhgen for meg,
for har kommet så mye snø etter dem brøyta idag tidlig!
Så blir så tungt med vogn.. og vil ikke at dem skal være der heeelt til samboer er ferdig på jobb 15:30/16:00;)

Her er lille løven min blitt innburet :p ikke fordi har er så farlig, men for å beskytte han mot Liana'n vi har i hus :p
Vis vedlegget 47276
For en fredfull løve :D
Du har jammen meg vært produktiv i dag. I det samme Lillebror sovnet satt jeg meg i sofaen for å strikke :p

Tidlig morgen ja! Så likt som vi hadde det med Emira;) hun våknet alltid mellom 4:30 og 6 når hun fikk tenner..ellers sov hun til 8-9;)

Håper det "bare" er tennene som gjør dette da, og ikke at hun blir syk eller noe..var nok en reaksjon av vaksinen;)

Det håper inderlig jeg også:-) Men vi hadde jo en periode før jul også, så gikk det heldigvis over.

Da har jeg fått tørket støv, støvsugd, vasket gulv, brettet klær, satt på en klesvask og laget pannekakerøre :D DEILIG!!

Nå sitter jeg å venter på svar fra mamma og hun kan hente søtnosene i bhgen for meg,
Så blir så tungt med vogn.. og vil ikke at dem skal være der heeelt til samboer er ferdig på jobb 15:30/16:00;)

Her er lille løven min blitt innburet :p ikke fordi har er så farlig, men for å beskytte han mot Liana'n vi har i hus :p
Vis vedlegget 47276

For en drifitg dame du er, og for en søt løve du har:-)

Her er lille løven min blitt innburet :P ikke fordi har er så farlig, men for å beskytte han mot Liana'n vi har i hus :P
Vis vedlegget 47276

Så avslappa han ser ut da! ;) søte Leoh! :)

Skal si du har gjort mye! Effektiv :) deilig om mamman sin kan hente for deg da :)

Må være helt ærlig og innrømme at både jeg og mannen er slitne og litt "lei" av syke barn og det at Emmeth støtt er plaga av ett eller annet og at vi ikke bare kan friske barn;) Men når det er sagt så er vi veldig takknemlig for at vi har 3 forholdsvis friske barn som ikke trenger og være på sykehus, har tak over hodet, mat på bordet hver dag og ikke minst at vi har hverandre:)
Synes du er så tøff, vennen<3
Jada, gjør absolutt ingenting og stå opp èn gang på natta for og gi smokk, verre er det når ungen nekter og sove HELE natta. Så klager ikke;):p Jeg har vært ganske så sliten i kroppen i det siste og har nå gitt beskjed til mannen om at nå må han begynne og ta litt våkennetter også, det har ellers stått på meg:) Og det var nå greit:)

Masse lykke til på sykehuset xxxxx alt jeg har for at du får positive nyheter:):):)

Det er fullt forståelig at dere er slitne og lei av at det alltid er noe som plager Emmeth og syke barn. Man blir sliten av det uansett hvor mange som har det verre enn seg selv. Jeg synst både dere og barna fortjener å være friske og raske og kunne slappe av litt :) håper de finner ut av hva som plager Emmeth. Håper det er noe "enkelt" noe så han slipper å plages mer!

Så bra at mannen din kan ta noen våkenetter! Det hjelper nok litt på! :) skal sende sovestøv hver kveld og god bedring støv :)

For en fredfull løve :D
Du har jammen meg vært produktiv i dag. I det samme Lillebror sovnet satt jeg meg i sofaen for å strikke :p

Hehe ja det er den mest fredfulle løven jeg har sett :P haha..

Takk :) prøver å få unna så mye som mulig når jeg har ork til det :P

Hahaha syns da det er noe man skal gjøre når man har en 1åring i hus;) i helgene blir det avslapping når Liana sover:D hehe.. da er det ro og fred her :P

Det håper inderlig jeg også:-) Men vi hadde jo en periode før jul også, så gikk det heldigvis over.

Vanskelig å si hva det kan være.. går jo så mye rart for tiden også;) hvordan er formen hennes nå da?:)

Så avslappa han ser ut da! ;) søte Leoh! :)

Skal si du har gjort mye! Effektiv :) deilig om mamman sin kan hente for deg da :)

Hehe takk, ja han var ganske så avslappa der han lå :P:)

Var godt å få gjort en del her!:D
Ja er godt å ha mamma i nærheten som kan hente av og til :D

Liana koste seg med pannekaker med blåbærsyltetøy på:D haha..
1389890224441.jpg
1389890242270.jpg1389890253380.jpg1389890265128.jpg
Og klementin til dessert;)

Vanskelig å si hva det kan være.. går jo så mye rart for tiden også;) hvordan er formen hennes nå da?:)

Vært i kjempefin form, ingen feber til kvelds heller:-)

Hermine sov bare 45 min ibhg idag, igjen! :(
Jeg sier at hun har vært tidlig oppe og må legges tidligere og dem sier bare "jammen hun virker ikke noe trøtt". Bare fordi hun ikke sovner ved matbordet (som mange andre barn gjør) og ikke skriker så betyr det jo ikke at hun ikke er trøtt! :mad: Den dagen hun sov lengst denne uken i bhg var den dagen hun hadde sovet lengst om morra = søvn avler søvn hos denne ungen

Får så vondt av henne for hun er jo såååå sliten når hun blir hentet, og kl 18 er det kveld. Er skikkelig kjipt og ha 1 time ettermiddag sammen altså :(

Dagens klage fra meg :p

Hermine sov bare 45 min ibhg idag, igjen! :(
Jeg sier at hun har vært tidlig oppe og må legges tidligere og dem sier bare "jammen hun virker ikke noe trøtt". Bare fordi hun ikke sovner ved matbordet (som mange andre barn gjør) og ikke skriker så betyr det jo ikke at hun ikke er trøtt! :mad: Den dagen hun sov lengst denne uken i bhg var den dagen hun hadde sovet lengst om morra = søvn avler søvn hos denne ungen

Får så vondt av henne for hun er jo såååå sliten når hun blir hentet, og kl 18 er det kveld. Er skikkelig kjipt og ha 1 time ettermiddag sammen altså :(

Dagens klage fra meg :p

Uff for noe bæsj! Er så sykt dårlig at dem MÅ gjøre som de pleier å gjøre! Stakkars lille Hermine-mor:( og dere også! Som får så liten tid med hun:( du har ikke vurdert å bytte bhg da? :P

Back
Topp