Torsdag 16. Januar :)

God morgen!

Nå er vi på vei til flyplassen. Simone er hjemme sammen med Farfaren. Han skal levere og hente i bhg. Hun sov merkelig nok til kl 07.00 selv om jeg sto opp kl 06.30 og dusja osv. Ikke dårlig!

Spent på om jeg blir innlagt i dag, for temperaturen min har steget litt (ikke feber ennå), har veldig vondt i halsen og lymfeknutene der og føler meg skikkelig forkjøla. Men håper selvfølgelig på å få reise hjem til Simone :) er jo sykehus her også om jeg skulle få feber. Skal oppdatere dere senere på tråden min :)

Håper dere alle får en flott dag og at natten har vært god! :)

ønsker deg en fin tur og masse lykke til, søta!:) håper du får komme hjem til Simone :)

Her sto alle mann opp halv 6. Emmeth har fått bjeffehosten tilbake med masse slim, det er ikke falsk krupp, men virker som at astmaen slår inn når han er syk, akkurat som hos meg. Så han har sitti på hofta og i kjøkkenvinduet og sett snøen dale ned:) Han elsker og bare sitte/stå og titte på snøefnuggene som daler ned fra himmelen, en eller annen ro over det der altså;)

Han har fått litt bricanyl og håper det hjelper litt på slimet. Nå er han lagt for dagens første lur,
men holder gang i full turnings oppi senga si:o ;):p så spørs om han vil roe seg og sove, sliter en del med det nå om dagen. I natt var han våken kvart over 3, men skulle bare ha smokken:)

Mannen og jentene er på jobb, skole og bhgen:)
Dagens planer er, hvis jeg gidder vel og merke, er og legge sammen klær og få de magisk på plass oppe i klesskapet, vaske gulv og RYDDE, men vi får nå se hva dagen bringer:D

Håper at Eskil og Anette har sovet godt i natt:) Og at de er feberfrie begge 2:)

Ha en fiiin dag alle sammen:):)

Må være skummelt med sånn hoste! Har han noen astmamedisin?

Ntååååå <3 så herlig og søtt at han liker å se på snøen som daler ned:)) må være en ro i det ja;) Liana sier bare "hade" og vinker når hun ser ut av vindu :P

Så han har sovet bedre inatt eller? :) håper det!

Jeg la meg kl.24 i går og fikk ikke sove. Vesla våkna til rundt kl.03 og lå og skravla med seg sjøl. Hun begynte å gråte etter hvert og havna i storsenga. Vi sov litt til, fra 05.30-06.40. Trøttemams i dag! :confused:

Vesla var litt "tom" i øynene og slapp i dag, men ingen feber, så da fikk hun dra til dm en liten tur, siden jeg har ei kort, 3-timers forelesning i dag (norsk historie på 1600-tallet!! :eek: ).

Ha en fin dag, dere!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ikke mye søvn på deg da nei! Du får tømme innpå kaffe og storkos deg med norsk historie:P haha.. godt det "bare" er 3 timer! Håper ikke Jennysnupp blir syk;)

Stakkar lille Emmeth!
Natten var så som så her. Måtte gi ny paracet kl 24, han har vært glovarm og utilpass i hele natt. Men nå er han i slaget og vi har hatt første natt hvor gutta (og jeg!) har delt rom :) T var fornøyd med at han ikke våknet av E i natt :-p

Skummelt med høy feber! :( men til trøst så er det jo sånn kroppen jobber best på å bli kvitt slemmingene i kroppen;) god bedring til lillebror!

Skal dem begynne å dele rom eller? Hehe..

God morgen:)
Mye syke barn her nå : eek: god bedring til alle!
Hermine sov helt uten oppvåkninger fra 18.30-06...vi kosa i senga til 07 O så sto vi opp. Litt vel tidlig morgen for min smak, og i forhold til at hun ikke får sove før kl 12, menmen. Går nok greit! Vi hadde goood tid på morran, og Hermine fikk spist ei brødskiver hjemme før bhg. Hun spiser nesten ikke noengang når hun spiser frokost der, så like greit at hun spiser litt hjemme da! :)
Kosa seg med barne-tv og greier :)
Vis vedlegget 47239

Så søt Hermine er som sitter der helt med i det hun ser på:rolleyes::)

Kjenner jeg blir irritert over at dem absolutt ikke kan følge barnets behov når det kommer til søvn! Dem er sikkert flinke på det meste annet, men søvnen er jo veldig viktig for en liten kropp;)

Så søt Hermine er som sitter der helt med i det hun ser på:rolleyes::)

Kjenner jeg blir irritert over at dem absolutt ikke kan følge barnets behov når det kommer til søvn! Dem er sikkert flinke på det meste annet, men søvnen er jo veldig viktig for en liten kropp;)
ja, hadde absolutt vært litt enklere om hun kunne fått lagt seg kl 11 på dager som denne altså! Vanligvis er det ikke noe problem for henne å være våken til kl 12 før hun får sove, det gjør hun hjemme også nå, så 5 timer går helt fint. Men drøye 6 timer tviler jeg på at hun orker å holde det gående altså :eek: :p

Stakkars Emmeth og Eksil, håper formen blir bedre utover dagen.

Her har natten vært god, men nasse valgte å ta dagen klokka 05.00...hun hadde ikke feber eller noe, men luktet metallisk av ånden hennes, så tror det er tennene som gjør at hun våkner. Vi prøvde oss i hvertfall på barnehage i dag, og de har ikke ringt, så tror det går greit.
Hun blir mer urolig og sover dårligere av å være hjemme med meg, for hun blir så sint og klengete når jeg ikke kan leke med henne nede på gulvet:(

Tidlig morgen ja! Så likt som vi hadde det med Emira;) hun våknet alltid mellom 4:30 og 6 når hun fikk tenner..ellers sov hun til 8-9;)

Håper det "bare" er tennene som gjør dette da, og ikke at hun blir syk eller noe..var nok en reaksjon av vaksinen;)

uææææ, jeg har så sinnsykt dårlig konsentrasjon om dagen :eek: :p
sitter jo bare å surfer hele dagen, og gjør ikke det pøkk fornuftig :p
Har sittet med en forskningsartikkel nå i to dager, og leser statistiske målinger, tolker tabeller og resultater etc...kjeeeedelig men må gjøres :P ;)

Skummelt med høy feber! :( men til trøst så er det jo sånn kroppen jobber best på å bli kvitt slemmingene i kroppen;) god bedring til lillebror!

Skal dem begynne å dele rom eller? Hehe..
Ja hvis det går bra skal de dele rom :)

uææææ, jeg har så sinnsykt dårlig konsentrasjon om dagen :eek: :p
sitter jo bare å surfer hele dagen, og gjør ikke det pøkk fornuftig :p
Har sittet med en forskningsartikkel nå i to dager, og leser statistiske målinger, tolker tabeller og resultater etc...kjeeeedelig men må gjøres :P ;)
Det er så kjedelig å sitte slik:-o

ja, hadde absolutt vært litt enklere om hun kunne fått lagt seg kl 11 på dager som denne altså! Vanligvis er det ikke noe problem for henne å være våken til kl 12 før hun får sove, det gjør hun hjemme også nå, så 5 timer går helt fint. Men drøye 6 timer tviler jeg på at hun orker å holde det gående altså :eek: :p

Hun blir nok også mer og mer vandt med rutinene i bhgen;) i barnehagen "vår" så legger de stort sett ungene i 11 tiden.. og om Liana har sovet dårlig om natta eller våknet tidlig, så ser dem an om hun trenger å legges før.. og legger dem etter lunsj om dem ikke sov godt til første luren.. så der ser dem an på hver unge! Og synd dem ikke gjør det hos dere å.. men som sagt, så kommer barn fort inn i rutine;) og virker jo som det funker bedre nå, enn for noen få mnd siden?:)

hvis jeg nå bare får lest den siste siden, istedet for å leite opp gamle tråder og lese her inne :eek: Så kanskje jeg kan bli ferdig og lese noe annet :rolleyes: :p
WEEE!!! Ble ferdig omsider! :D ooog nå får jeg gleden av å begynne på en NY artikkel om omtrent samme tema med de samme statistiske, uforståelige, finurlighetene :eek: :P

Hun blir nok også mer og mer vandt med rutinene i bhgen;) i barnehagen "vår" så legger de stort sett ungene i 11 tiden.. og om Liana har sovet dårlig om natta eller våknet tidlig, så ser dem an om hun trenger å legges før.. og legger dem etter lunsj om dem ikke sov godt til første luren.. så der ser dem an på hver unge! Og synd dem ikke gjør det hos dere å.. men som sagt, så kommer barn fort inn i rutine;) og virker jo som det funker bedre nå, enn for noen få mnd siden?:)
joda, det går stort sett helt fint nå altså, hun sover jo bare en lur både hjemme og i bhg. Men sånn som akkurat idag når hun våkna unormalt tidlig så kunne hun nok trengt å sove litt før...jeg sa det til dem, men det når ikke fram :P Neste unge skal gå i en annen bhg :P

Litt bilder av snø og Emmeth'n♡
1389876417556.jpg

•☆tastedingsen☆•

joda, det går stort sett helt fint nå altså, hun sover jo bare en lur både hjemme og i bhg. Men sånn som akkurat idag når hun våkna unormalt tidlig så kunne hun nok trengt å sove litt før...jeg sa det til dem, men det når ikke fram :P Neste unge skal gå i en annen bhg :P

Hahah det når ikke fram :P
Ja du får vurdere en annen bhg seinere ;) OM dem ikke har endret instilling da;):P

Da har jeg fått tørket støv, støvsugd, vasket gulv, brettet klær, satt på en klesvask og laget pannekakerøre :D DEILIG!!

Nå sitter jeg å venter på svar fra mamma og hun kan hente søtnosene i bhgen for meg,
for har kommet så mye snø etter dem brøyta idag tidlig!
Så blir så tungt med vogn.. og vil ikke at dem skal være der heeelt til samboer er ferdig på jobb 15:30/16:00;)

Her er lille løven min blitt innburet :P ikke fordi har er så farlig, men for å beskytte han mot Liana'n vi har i hus :P
1389879417247.jpg

Back
Topp