Torsdag 16. Januar :)

Ja, de er ganske gode :)
Likte Hermine det også?
T var skikkelig skeptisk da jeg lagde dem. Han ville ha vanlige pannekaker uten banan. Og var sur mens han ventet.
Men han spiste flest, kan du tro :D

Likte Hermine det også?
T var skikkelig skeptisk da jeg lagde dem. Han ville ha vanlige pannekaker uten banan. Og var sur mens han ventet.
Men han spiste flest, kan du tro :D
Jeg snakker om gnagepinnene :p

Hermine vil ikke spise noen form for pannekaker hun :p ;) Men laks DET er stas, hun spiste en HEL filet her forleden :eek: :)

Jeg snakker om gnagepinnene :p

Hermine vil ikke spise noen form for pannekaker hun :p ;) Men laks DET er stas, hun spiste en HEL filet her forleden :eek: :)
Åja, gikk litt fort i lesingen her.
Men de bananpannekakene blir som sveler nesten. Eskil spiste de både rullet med blåbær på, og uten at de var rullet og uten noe på :D

Åja, gikk litt fort i lesingen her.
Men de bananpannekakene blir som sveler nesten. Eskil spiste de både rullet med blåbær på, og uten at de var rullet og uten noe på :D
Hun vil ikke spise hverken lapper, sveler eller vaffler :eek: snodig unge! :p

Hun vil ikke spise hverken lapper, sveler eller vaffler :eek: snodig unge! :p
Hehe :D
Vi hadde jo grønnsaksnekt for litt siden. Spiste bare kjøtt og fisk. Men nå spiser han alt igjen, og kan også spise en hel laksefilet :D

Hehe :D
Vi hadde jo grønnsaksnekt for litt siden. Spiste bare kjøtt og fisk. Men nå spiser han alt igjen, og kan også spise en hel laksefilet :D
Så bra at han har gitt seg på det da! :)

Hermine liker for det meste bare kokte gullrøtter, alt annet smaker hun på med spytter det fint ut igjen :p

Back
Topp