Torsdag 16. Januar :)

Bébbe

Elsker forumet
God morgen!

Nå er vi på vei til flyplassen. Simone er hjemme sammen med Farfaren. Han skal levere og hente i bhg. Hun sov merkelig nok til kl 07.00 selv om jeg sto opp kl 06.30 og dusja osv. Ikke dårlig!

Spent på om jeg blir innlagt i dag, for temperaturen min har steget litt (ikke feber ennå), har veldig vondt i halsen og lymfeknutene der og føler meg skikkelig forkjøla. Men håper selvfølgelig på å få reise hjem til Simone :) er jo sykehus her også om jeg skulle få feber. Skal oppdatere dere senere på tråden min :)

Håper dere alle får en flott dag og at natten har vært god! :)

Så godt hu ar sovet godt inatt og at hu sov gjennom hele dusjinga di;)
Uff da, så dumt om du skulle bli dårlig, men de tar jo godt vare på deg på sykehuset om du må være der, men la oss krysse fingrene for at feber holder seg unna og at du kan være hjemme hos mannen og lille Simone<3 I verste fall være på sykehuset hjemme. Masse lykke til:) Tenker på deg<3<3<3<3 Stor reiseklem:smiley-angelic003

Her sto alle mann opp halv 6. Emmeth har fått bjeffehosten tilbake med masse slim, det er ikke falsk krupp, men virker som at astmaen slår inn når han er syk, akkurat som hos meg. Så han har sitti på hofta og i kjøkkenvinduet og sett snøen dale ned:) Han elsker og bare sitte/stå og titte på snøefnuggene som daler ned fra himmelen, en eller annen ro over det der altså;)

Han har fått litt bricanyl og håper det hjelper litt på slimet. Nå er han lagt for dagens første lur,
men holder gang i full turnings oppi senga si:o ;):p så spørs om han vil roe seg og sove, sliter en del med det nå om dagen. I natt var han våken kvart over 3, men skulle bare ha smokken:)

Mannen og jentene er på jobb, skole og bhgen:)
Dagens planer er, hvis jeg gidder vel og merke, er og legge sammen klær og få de magisk på plass oppe i klesskapet, vaske gulv og RYDDE, men vi får nå se hva dagen bringer:D

Håper at Eskil og Anette har sovet godt i natt:) Og at de er feberfrie begge 2:)

Ha en fiiin dag alle sammen:):)

Her sto alle mann opp halv 6. Emmeth har fått bjeffehosten tilbake med masse slim, det er ikke falsk krupp, men virker som at astmaen slår inn når han er syk, akkurat som hos meg. Så han har sitti på hofta og i kjøkkenvinduet og sett snøen dale ned:) Han elsker og bare sitte/stå og titte på snøefnuggene som daler ned fra himmelen, en eller annen ro over det der altså;)

Han har fått litt bricanyl og håper det hjelper litt på slimet. Nå er han lagt for dagens første lur,
men holder gang i full turnings oppi senga si:o ;):p så spørs om han vil roe seg og sove, sliter en del med det nå om dagen. I natt var han våken kvart over 3, men skulle bare ha smokken:)

Dagens planer er, hvis jeg gidder vel og merke, er og legge sammen klær og få de magisk på plass oppe i klesskapet, vaske gulv og RYDDE, men vi får nå se hva dagen bringer:D

Håper at Eskil og Anette har sovet godt i natt:) Og at de er feberfrie begge 2:)

Stakkars Emmeth! Synst han fortjener å bli frisk nå. Men deilig for han og dere at han bare skulle ha smokk når han våkna i natt da :) litt tidlig morgen på dere, men bedre enn å være våken hele natta ihvertfall :)

Du må huske å slappe av litt innimellom husarbeidet :)

God morgen!!

Bébbe: God tur, C!!:) Så dumt at forkjølelsen blei heftigere. Håper du er i soppass grei form at du får reise hjem i dag også. Spent på update.:)

Mammatil..: Tidlig morgen hos dere, men greit at Emmeth ikke våkna flere ganger i natt. La du deg tidlig i går, slik at du er i ok form i dag eller?:)

Jeg la meg kl.24 i går og fikk ikke sove. Vesla våkna til rundt kl.03 og lå og skravla med seg sjøl. Hun begynte å gråte etter hvert og havna i storsenga. Vi sov litt til, fra 05.30-06.40. Trøttemams i dag! :confused:

Vesla var litt "tom" i øynene og slapp i dag, men ingen feber, så da fikk hun dra til dm en liten tur, siden jeg har ei kort, 3-timers forelesning i dag (norsk historie på 1600-tallet!! :eek: ).

Ha en fin dag, dere!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen!

Nå er vi på vei til flyplassen. Simone er hjemme sammen med Farfaren. Han skal levere og hente i bhg. Hun sov merkelig nok til kl 07.00 selv om jeg sto opp kl 06.30 og dusja osv. Ikke dårlig!

Spent på om jeg blir innlagt i dag, for temperaturen min har steget litt (ikke feber ennå), har veldig vondt i halsen og lymfeknutene der og føler meg skikkelig forkjøla. Men håper selvfølgelig på å få reise hjem til Simone :) er jo sykehus her også om jeg skulle få feber. Skal oppdatere dere senere på tråden min :)

Lykke til i dag!!!

Stakkar lille Emmeth!
Natten var så som så her. Måtte gi ny paracet kl 24, han har vært glovarm og utilpass i hele natt. Men nå er han i slaget og vi har hatt første natt hvor gutta (og jeg!) har delt rom :) T var fornøyd med at han ikke våknet av E i natt :-p

God morgen:)
Mye syke barn her nå : eek: god bedring til alle!
Hermine sov helt uten oppvåkninger fra 18.30-06...vi kosa i senga til 07 O så sto vi opp. Litt vel tidlig morgen for min smak, og i forhold til at hun ikke får sove før kl 12, menmen. Går nok greit! Vi hadde goood tid på morran, og Hermine fikk spist ei brødskiver hjemme før bhg. Hun spiser nesten ikke noengang når hun spiser frokost der, så like greit at hun spiser litt hjemme da! :)
Kosa seg med barne-tv og greier :)
ImageUploadedByBV Forum1389861149.488911.jpg

Stakkars Emmeth og Eksil, håper formen blir bedre utover dagen.

Her har natten vært god, men nasse valgte å ta dagen klokka 05.00...hun hadde ikke feber eller noe, men luktet metallisk av ånden hennes, så tror det er tennene som gjør at hun våkner. Vi prøvde oss i hvertfall på barnehage i dag, og de har ikke ringt, så tror det går greit.
Hun blir mer urolig og sover dårligere av å være hjemme med meg, for hun blir så sint og klengete når jeg ikke kan leke med henne nede på gulvet:(

God morgen!

Lykke til:-)

Stakkar lille Emmeth!
Natten var så som så her. Måtte gi ny paracet kl 24, han har vært glovarm og utilpass i hele natt. Men nå er han i slaget og vi har hatt første natt hvor gutta (og jeg!) har delt rom :) T var fornøyd med at han ikke våknet av E i natt :-p
Stakkars liten :( God bedring! Bra han er bedre da :)

Stakkars Emmeth! Synst han fortjener å bli frisk nå. Men deilig for han og dere at han bare skulle ha smokk når han våkna i natt da :) litt tidlig morgen på dere, men bedre enn å være våken hele natta ihvertfall :)

Du må huske å slappe av litt innimellom husarbeidet :)

Må være helt ærlig og innrømme at både jeg og mannen er slitne og litt "lei" av syke barn og det at Emmeth støtt er plaga av ett eller annet og at vi ikke bare kan friske barn;) Men når det er sagt så er vi veldig takknemlig for at vi har 3 forholdsvis friske barn som ikke trenger og være på sykehus, har tak over hodet, mat på bordet hver dag og ikke minst at vi har hverandre:)
Synes du er så tøff, vennen<3
Jada, gjør absolutt ingenting og stå opp èn gang på natta for og gi smokk, verre er det når ungen nekter og sove HELE natta. Så klager ikke;):p Jeg har vært ganske så sliten i kroppen i det siste og har nå gitt beskjed til mannen om at nå må han begynne og ta litt våkennetter også, det har ellers stått på meg:) Og det var nå greit:)

Masse lykke til på sykehuset xxxxx alt jeg har for at du får positive nyheter:):):)

God morgen!!

Bébbe: God tur, C!!:) Så dumt at forkjølelsen blei heftigere. Håper du er i soppass grei form at du får reise hjem i dag også. Spent på update.:)

Mammatil..: Tidlig morgen hos dere, men greit at Emmeth ikke våkna flere ganger i natt. La du deg tidlig i går, slik at du er i ok form i dag eller?:)

Jeg la meg kl.24 i går og fikk ikke sove. Vesla våkna til rundt kl.03 og lå og skravla med seg sjøl. Hun begynte å gråte etter hvert og havna i storsenga. Vi sov litt til, fra 05.30-06.40. Trøttemams i dag! :confused:

Vesla var litt "tom" i øynene og slapp i dag, men ingen feber, så da fikk hun dra til dm en liten tur, siden jeg har ei kort, 3-timers forelesning i dag (norsk historie på 1600-tallet!! :eek: ).

Ha en fin dag, dere!

Æææsj, fikk ikke du til og sove heller?Skjønner godt du er trøtt:( Blir litt sånn holde øynene oppe med tannpirkere;):)*kremt* Ånei, får da ikke håpe Jenny og blir sjuk:( Er noe smittsomt som går hos september barna virker det som:o;)^^
Er så dritt og ligge og vri seg rundt i senga, og bare vil SOVE, men fåkke til:(
La meg 23, så var ikke såå seint, men sliter med søvnen. Så får ikke til og sovne jeg heller, sovna rundt 01 også våkna Emmeth kvart over 3, men han skulle bare ha smokk også sto vi opp halv 6:) Han er lagt for lur nå igjen halv 11, så håper han vil sove nå, har ikke sovet siden vi sto opp idag tidlig:(

Jeg og Emmeth har vært effektive, så vi har fått støvsugd, rydda, styra og ordna på kjøkkenet og fikk vaska alle søppelbøttene(vi har 3 forskjellige i skapet under kjøkkenvasken i plast) og vaska inni skapet og gått ned med søpla;)
Skal ut og måke etterhvert og;) Det har snødd i flere dager nå, uten stopp:o:D ENDELIG:D Weeeeeeee:talk017 jepp-jepp, tok bølgen vi;) haha..

Åååh, det hørtes faktisk spennende ut, kos deg på forelesning;) Rart, men ville egl vært arkeolog, så synes det mest som har med historie og gjøre er ganske så spennende;) Håper det ikke blir for tørt da;)*HOST*

Stakkar lille Emmeth!
Natten var så som så her. Måtte gi ny paracet kl 24, han har vært glovarm og utilpass i hele natt. Men nå er han i slaget og vi har hatt første natt hvor gutta (og jeg!) har delt rom :) T var fornøyd med at han ikke våknet av E i natt :p

Får jeg spørre om hvorfor dere deler rom? Sikkert noe jeg ikke har fått med meg, som vanlig*flau*
Så bra storebror sov gjennom hele natta og ikke hørte et knyst til lillebror;)
Uff, stakkars lille Eskil, for en reaksjon som han har hatt på vaksina denne gang:eek: H\Godt og høre han har blitt bedre:D Ingenting er bedre enn det;)

Emmeth sovna ENDELIG<3 Så han har det bare flotters i drømmeland, han;) Tar på og rydde, ama:D^^ hahaha

Æææsj, fikk ikke du til og sove heller?Skjønner godt du er trøtt:( Blir litt sånn holde øynene oppe med tannpirkere;):)*kremt* Ånei, får da ikke håpe Jenny og blir sjuk:( Er noe smittsomt som går hos september barna virker det som:o;)^^
Er så dritt og ligge og vri seg rundt i senga, og bare vil SOVE, men fåkke til:(
La meg 23, så var ikke såå seint, men sliter med søvnen. Så får ikke til og sovne jeg heller, sovna rundt 01 også våkna Emmeth kvart over 3, men han skulle bare ha smokk også sto vi opp halv 6:) Han er lagt for lur nå igjen halv 11, så håper han vil sove nå, har ikke sovet siden vi sto opp idag tidlig:(

Jeg og Emmeth har vært effektive, så vi har fått støvsugd, rydda, styra og ordna på kjøkkenet og fikk vaska alle søppelbøttene(vi har 3 forskjellige i skapet under kjøkkenvasken i plast) og vaska inni skapet og gått ned med søpla;)
Skal ut og måke etterhvert og;) Det har snødd i flere dager nå, uten stopp:o:D ENDELIG:D Weeeeeeee:talk017 jepp-jepp, tok bølgen vi;) haha..

Åååh, det hørtes faktisk spennende ut, kos deg på forelesning;) Rart, men ville egl vært arkeolog, så synes det mest som har med historie og gjøre er ganske så spennende;) Håper det ikke blir for tørt da;)*HOST*
Nei, i går vrei jeg meg bare i senga. Pleier å lese bok før jeg sovner, noe jeg IKKE gjorde i går, så i kveld skal det leses! Roer liksom ned kropp og sinn..:)
Er ikke så trøtt nå lenger, heldigvis. Forelesninga er grei, men pensumlitteraturen er veldig tung å lese. Arkeologi, biologi og geografi/geologi er interessant, men ren historie og samfunnskunnskap syns jeg er seige greier.:p

Så bra at Emmeth fikk tatt seg en dubb. Jenny har muligens fått reaksjoner på vaksina og sovna med en gang hun kom bort til dm. Hun hadde visst kjentes litt varm ut, så tempen skulle måles når hun våkna igjen. :)

Altså; jeg deler rom med mannen jeg, sånn til vanlig :-p
Men målet har vært å få gutta på samme rom og T har gledet seg veldig.
Men i natt var Lillebror så dårlig at jeg la meg med han. Vi har en familiekøye der inne. T sov i overkøya, Lillebror og jeg i underkøya. Sprinkelsengen hans står inntil der :)

God morgen:)
Mye syke barn her nå : eek: god bedring til alle!
Hermine sov helt uten oppvåkninger fra 18.30-06...vi kosa i senga til 07 O så sto vi opp. Litt vel tidlig morgen for min smak, og i forhold til at hun ikke får sove før kl 12, menmen. Går nok greit! Vi hadde goood tid på morran, og Hermine fikk spist ei brødskiver hjemme før bhg. Hun spiser nesten ikke noengang når hun spiser frokost der, så like greit at hun spiser litt hjemme da! :)
Kosa seg med barne-tv og greier :)
Vis vedlegget 47239

Åååh, er så herlig og ligge og kose litt i senga på på morran og<3 Gjorde det med minimannen igår jeg og, og som han kosa seg:) Han var heeeelt rolig og lå helt rolig ett kvarter tilogmed;) hahaha..
Så nydelig lita snuppelupp som satt og koste seg med tv;)<3

Takk for det:) emmeth sover nå, godt med en liten pause for oss begge 2:) Har rydda litt til etter han la seg, så nå er det kun igjen og legge sammen klær og legge de i skapet;)
Nå er det sofakos og avis-lesing som står for tur:)
Ha en fiiin dag, søta:)

Altså; jeg deler rom med mannen jeg, sånn til vanlig :p
Men målet har vært å få gutta på samme rom og T har gledet seg veldig.
Men i natt var Lillebror så dårlig at jeg la meg med han. Vi har en familiekøye der inne. T sov i overkøya, Lillebror og jeg i underkøya. Sprinkelsengen hans står inntil der :)

hahaha, var ikke sånt menet;) Var ikke for og snoke lissom:D
men ser jo veldig godt grunnen til at du sov inne sammen med guttene, så som jeg fikk en forklaring på det:) Så godt storebror sov gjennom hele våkenperioden:)

Jeeeeij, Emmeth sov i hele 20 minutter:o

hahaha, var ikke sånt menet;) Var ikke for og snoke lissom:D
men ser jo veldig godt grunnen til at du sov inne sammen med guttene, så som jeg fikk en forklaring på det:) Så godt storebror sov gjennom hele våkenperioden:)
Eskil har sovet på kontoret midlertidig da vi synes han burde ha bedre netter før vi flyttet han til T :)

Back
Topp