Torsdag 06.03

Vis vedlegget 52957
Stripet håret :)
En smule sliten og trøtt.... Hodet verker,legen svarer søren meg ikke. Jeg trenger antibiotika.
Hva gjør dere?
Mamma lager meksikansk suppe... Mmm lukter sååå godt :)

Sent from my iPad using BV Forum

Synes du ser flott ut jeg, ble kjempefin med striper:-) Synd du ikke føler deg bra stakkars:(

Nå er det en jeksel på vei opp. Mina har skreket som en gal i flere timer. Sovnet nå. Fått paracet stakkars. Bæsja 5-6 ganger og rød som bare det. Drittenner! Only 3 to go. Takk og lov!
Hva skal dere ikveld?
Har sterk hodepine og paracet hjelper nada :confused:

Fikk akkurat nakke/hodebunnsmassasje av mamma. Hjalp litt :-)
Er alt bra med barna idag...? Og dere? :-)
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Nå er det en jeksel på vei opp. Mina har skreket som en gal i flere timer. Sovnet nå. Fått paracet stakkars. Bæsja 5-6 ganger og rød som bare det. Drittenner! Only 3 to go. Takk og lov!
Hva skal dere ikveld?

Kålormen Wael 14.10.11♡
Stakkars Mina da :( Hermine har aldri hatt noe særlig til tannplager, alle fire jekslene poppa bare plutselig opp ;)

Jeg er heller ikke i form, så her blir det te med honning i og tv! Er storm ute :eek:

God bedring! Svenskene har en type smertestillende som heter Treo, det er en brusetablett, den funker SÅ mye bedre enn vanlig paracet ;) God bedring!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Stakkars Mina da :( Hermine har aldri hatt noe særlig til tannplager, alle fire jekslene poppa bare plutselig opp ;)

Jeg er heller ikke i form, så her blir det te med honning i og tv! Er storm ute :eek:

God bedring! Svenskene har en type smertestillende som heter Treo, det er en brusetablett, den funker SÅ mye bedre enn vanlig paracet ;) God bedring!

Ja,hørte farmor nevnte den. Er det sant? Det er koffein i den tror jeg...

Kålormen Wael 14.10.11♡

God kveld! :D
Da er veiledning på oppgaven unnagjort og jeg er noe klarere i hodet angående den oppgaven :p
Straks foreldremøte med en morsom foredragsholder :D

Vi skal velge en spesialpedagogisk problemstilling fra egenerfaring. MEget åpent, med andre ord :p
Vi hadde ei i klassen med psykisk utviklingshemming på ungdomsskolen som ble mobbet mye. Jeg tenkte å skrive om hvordan man best mulig kan inkludere elever med spesielle behov i et klassefellesskap samtidig som man ungår mobbing og at anderledesheten blir fremhevet.
Spennende!!! :)
Anbefaler denne boka til den oppgaven ;)
ImageUploadedByBV Forum1394131949.263998.jpg

Har et par forslag til til aktuelt pensum, om du behøver det ;)

Last edited:
God kveld! :D
Da er veiledning på oppgaven unnagjort og jeg er noe klarere i hodet angående den oppgaven :p
Straks foreldremøte med en morsom foredragsholder :D
Så bra! Hva sa veilederen?

Når man først har blitt 30, så blir man så fort 40 hehehe:D:D

Hahaha jo kanske det :P men det har sikkert noe å gjøre med at man har barn og for lite timer i døgnet :P

Vis vedlegget 52957
Stripet håret :)
En smule sliten og trøtt.... Hodet verker,legen svarer søren meg ikke. Jeg trenger antibiotika.
Hva gjør dere?
Mamma lager meksikansk suppe... Mmm lukter sååå godt :)

Så pen du er! :) så irriterende at legen ikke svarer da:eek: så godt å få ferdig mat :D sjeldent jeg får det :P

Hellooo :)

Idag gikk jeg meg en kort tur med Leoh :) var 8+ ute, og bare svaaaak vind.. gikk til den nærmeste butikken for å kjøpe middag og kaffe (VIKTIG!) og til barnehagen etter det ;) Liana syns det er så gøy å gå hjem, men ikke alltid like gøy for hu mor :P hun la seg ned på ryggen i søle fordi hun ikke fikk trampe i vanndam :eek::P hadde desverre på ullbukse og jakke! Haha.. så det havna i vaskemaskina sammen med lua..

Nå skal jeg snart se litt på tv og slappe av :) Emira ble med (for første gang) en venninne hjem etter vi kom fra bhgen..pappan bor i samme borettslag og vi møtte på han når vi skulle inn :) det var visst såååå gøy! Bare litt rart for meg :P

Så pen du er! :) så irriterende at legen ikke svarer da:eek: så godt å få ferdig mat :D sjeldent jeg får det :P
Tusen takk Anita. Koselig sagt:-) OG I like måte :-)
Ja,deilig med mat når du slipper det selv hehe....

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hellooo :)

Idag gikk jeg meg en kort tur med Leoh :) var 8+ ute, og bare svaaaak vind.. gikk til den nærmeste butikken for å kjøpe middag og kaffe (VIKTIG!) og til barnehagen etter det ;) Liana syns det er så gøy å gå hjem, men ikke alltid like gøy for hu mor :P hun la seg ned på ryggen i søle fordi hun ikke fikk trampe i vanndam :eek::P hadde desverre på ullbukse og jakke! Haha.. så det havna i vaskemaskina sammen med lua..

Nå skal jeg snart se litt på tv og slappe av :) Emira ble med (for første gang) en venninne hjem etter vi kom fra bhgen..pappan bor i samme borettslag og vi møtte på han når vi skulle inn :) det var visst såååå gøy! Bare litt rart for meg :P
Hehe. Høres ut som noen av turene våres gøy med trassing ;-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Tusen takk Anita. Koselig sagt:-) OG I like måte :-)
Ja,deilig med mat når du slipper det selv hehe....

Kålormen Wael 14.10.11♡

Takk til deg å :) <3

Ja det er utrolig godt å slippe å lage :D

Hehe. Høres ut som noen av turene våres gøy med trassing ;-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Haha ja jeg er nok ikke den eneste som opplever sånt :P også stopper hun sikkert 100 ganger for så å løpe en annen vei.. så tar litt tid å komme seg hjem enda det er så nærme ;)

Hva skal dere ikveld?

Kålormen Wael 14.10.11♡
Æsj, de tennene..Håper jekselen kommer gjennom fort da.:(
Anbefaler deg å ta ibux mot smertene. Høres ut som den stive nakken er årsaken til hodepinen og ibux hjelper mot smerter i muskulaturen. ;)
God bedring!!

Her er alt bra.:) Vesla sovna 18.50 og har ikke laga en lyd siden. Jeg har strikka ferdig det som skal sendes til Camilla, så nå er det litt tv-titting før jeg tar en tidlig kveld. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja,hørte farmor nevnte den. Er det sant? Det er koffein i den tror jeg...

Kålormen Wael 14.10.11♡
Ja jeg synes den virker veldig bra! Det er iallfall acetylsalisylsyre i den, som er et annet virkestoff enn paracet og ibux, som tar muskelverk veldig bra! :)

Ja jeg synes den virker veldig bra! Det er iallfall acetylsalisylsyre i den, som er et annet virkestoff enn paracet og ibux, som tar muskelverk veldig bra! :)

TAkk for tipset :)
Da skal jeg kjøpe treo på apoteket i morgen :) hater nakkestivhet og smerter..... Nå legger jeg meg snart,klarer ikke å være oppe lenger :(
Alt bra med deg og Hermine? :)

Back
Topp