Tusen takkJeg synes du ser flott ut!![]()
Skjer ikke stort her. Litt spising og leking om hverandre![]()
Kos med leking
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkJeg synes du ser flott ut!![]()
Skjer ikke stort her. Litt spising og leking om hverandre![]()
Vis vedlegget 52957
Stripet håret
En smule sliten og trøtt.... Hodet verker,legen svarer søren meg ikke. Jeg trenger antibiotika.
Hva gjør dere?
Mamma lager meksikansk suppe... Mmm lukter sååå godt
Sent from my iPad using BV Forum
Takk ;-) ja,kjipt det altsåSynes du ser flott ut jeg, ble kjempefin med striperSynd du ikke føler deg bra stakkars
![]()
Stakkars Mina daNå er det en jeksel på vei opp. Mina har skreket som en gal i flere timer. Sovnet nå. Fått paracet stakkars. Bæsja 5-6 ganger og rød som bare det. Drittenner! Only 3 to go. Takk og lov!
Hva skal dere ikveld?
Har sterk hodepine og paracet hjelper nada
Fikk akkurat nakke/hodebunnsmassasje av mamma. Hjalp litt![]()
Er alt bra med barna idag...? Og dere?
Kålormen Wael 14.10.11♡
Ja,hørte farmor nevnte den. Er det sant? Det er koffein i den tror jeg...Stakkars Mina daHermine har aldri hatt noe særlig til tannplager, alle fire jekslene poppa bare plutselig opp
![]()
Jeg er heller ikke i form, så her blir det te med honning i og tv! Er storm ute![]()
God bedring! Svenskene har en type smertestillende som heter Treo, det er en brusetablett, den funker SÅ mye bedre enn vanlig paracetGod bedring!
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Spennende!!!Vi skal velge en spesialpedagogisk problemstilling fra egenerfaring. MEget åpent, med andre ord![]()
Vi hadde ei i klassen med psykisk utviklingshemming på ungdomsskolen som ble mobbet mye. Jeg tenkte å skrive om hvordan man best mulig kan inkludere elever med spesielle behov i et klassefellesskap samtidig som man ungår mobbing og at anderledesheten blir fremhevet.

Så bra! Hva sa veilederen?God kveld!![]()
Da er veiledning på oppgaven unnagjort og jeg er noe klarere i hodet angående den oppgaven![]()
Straks foreldremøte med en morsom foredragsholder![]()
Når man først har blitt 30, så blir man så fort 40 hehehe![]()
Vært spennende å vite hva de drømte om![]()
Vis vedlegget 52957
Stripet håret![]()
En smule sliten og trøtt.... Hodet verker,legen svarer søren meg ikke. Jeg trenger antibiotika.
Hva gjør dere?
Mamma lager meksikansk suppe... Mmm lukter sååå godt
Sent from my iPad using BV Forum
Tusen takk Anita. Koselig sagtSå pen du er!så irriterende at legen ikke svarer da
så godt å få ferdig mat
sjeldent jeg får det
![]()
Hehe. Høres ut som noen av turene våres gøy med trassing ;-)Hellooo
Idag gikk jeg meg en kort tur med Leohvar 8+ ute, og bare svaaaak vind.. gikk til den nærmeste butikken for å kjøpe middag og kaffe (VIKTIG!) og til barnehagen etter det
Liana syns det er så gøy å gå hjem, men ikke alltid like gøy for hu mor
hun la seg ned på ryggen i søle fordi hun ikke fikk trampe i vanndam
hadde desverre på ullbukse og jakke! Haha.. så det havna i vaskemaskina sammen med lua..
Nå skal jeg snart se litt på tv og slappe avEmira ble med (for første gang) en venninne hjem etter vi kom fra bhgen..pappan bor i samme borettslag og vi møtte på han når vi skulle inn
det var visst såååå gøy! Bare litt rart for meg
![]()
Tusen takk Anita. Koselig sagtOG I like måte
![]()
Ja,deilig med mat når du slipper det selv hehe....
Kålormen Wael 14.10.11♡
Hehe. Høres ut som noen av turene våres gøy med trassing ;-)
Kålormen Wael 14.10.11♡
Æsj, de tennene..Håper jekselen kommer gjennom fort da.Nå er det en jeksel på vei opp. Mina har skreket som en gal i flere timer. Sovnet nå. Fått paracet stakkars. Bæsja 5-6 ganger og rød som bare det. Drittenner! Only 3 to go. Takk og lov!
Hva skal dere ikveld?
Har sterk hodepine og paracet hjelper nada
Fikk akkurat nakke/hodebunnsmassasje av mamma. Hjalp litt![]()
Er alt bra med barna idag...? Og dere?
Kålormen Wael 14.10.11♡
Ja jeg synes den virker veldig bra! Det er iallfall acetylsalisylsyre i den, som er et annet virkestoff enn paracet og ibux, som tar muskelverk veldig bra!Ja,hørte farmor nevnte den. Er det sant? Det er koffein i den tror jeg...
Kålormen Wael 14.10.11♡
TAkk for tipsetJa jeg synes den virker veldig bra! Det er iallfall acetylsalisylsyre i den, som er et annet virkestoff enn paracet og ibux, som tar muskelverk veldig bra!![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app