Torsdag 06.03

God morgen:)
Kjipt med menn,som har stått opp med feil ben. Blir sååå dårlig stemning. Håper det løsner seg utover dagen :)
Bra natten har vært god :)

Sent from my iPad using BV Forum
Hodepine,tett nese og stiv nakke ......igjen! Ah,er såå lei.
Skal til frisøren å stripe håret idag. Håper det blir bra,da håret mitt er litt slitt ;)

Mamma skal passe barna imens :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hehe ja kjipt er det, og håper også han er i bedre humør når han kommer hjem..ellers må jeg banke han :P hahaha neida :)

Hørtes ikke godt ut :( håper det gir seg raskt! Kos deg med frisør, alenetid og selvpleie :D salongen jeg pleier å dra til, har massasjestol der dem vasker håret:rolleyes: er sååå digg..hehe.. skal du bare stripe, eller klippe litt også? :)

Ja vi har ganske rolige morgener :p
Litt bortskjemt med det må jeg innrømme. Koser oss det vi kan før det blir studier/ jobb og skole på T. Da MÅ vi av gårde tidlig hver dag!

Så deilig :D greit å ha der sånn mens man kan;) var roligere her før å :) men nå skal lissom mann og to barn bli gjort klare for jobb og barnehage på 1 time.. hehe..etter det, så er det rolig :P

Huff da, kjedelig når den ene skal være morgengretten og la det gå ut over alle andre:( Jeg har en sånn gubbe selv;)

Godt å ha dagen åpen da, her er også husarbeid en del av planen i dag:-)

Utrolig kjedelig! Og liker minst at han kjefter sånn på jentene, spesielt Liana:( (siden han pleier å stelle hun) og ber jeg han slutte, så får jeg kjeft å.. hahaha.. også kommer kvelden og da kommer han med at VI må bli flinkere:eek: :P

Utrolig kjedelig! Og liker minst at han kjefter sånn på jentene, spesielt Liana:( (siden han pleier å stelle hun) og ber jeg han slutte, så får jeg kjeft å.. hahaha.. også kommer kvelden og da kommer han med at VI må bli flinkere:eek: :p

Huff da, det forstår vel ikke hun mye av stakkars, men bra han reflekterer over det om kvelden da, selv om du også blir med i kjeftingen hans hehe;)

Last edited:
Heisann:-)

Her har det nok en gang vært ei flott natt, nasse sov til sju og har ikke våknet en eneste gang. Nå er hun feberfri, og er en liten tur i barnehagen. Mannen henter henne 13.00 for da skulle de ut å leke, det tror jeg ikke er så lurt for hennes del enda, og i hvertfall ikke når der blåser sånn. Så får mannen ta en etterlengtet tur til jobben sin:D

Lille snøft tok natten rundt midnatt, og sov til 04.00 ca, da puppet vi til rundt 05.00 og så sov vi til 07.00:-) Håper det fortsetter slik;);)
Hun har en del luft i magen sin tror jeg, for hun propper og bæsjer noe vanvittig. Jeg får henne aldri til å rape, hun bare presser andre veien isteden for, også i søvne.
Greit nok det så lenge hun får det ut. Jeg blir jo litt redd for kolikk, for pleier ikke det å vise seg rundt 2 uker? Hun skriker ikke, så tror ikke hun har noe vondt.

Ellers går dagen med på å ta det rolig, nyter at det er bare oss to hjemme :rolleyes:

Å så deilig for dere :D krysser fingrene for at nettene fortsetter slik! Hvertfall de fleste ;) Leoh bæsja sikkert 10 ganger i døgnet den første måneden :P kansje lenger og.. kjedelig.. men de blir jo ikke så sår av det enda, så godt er det! :)

Hehe samme her..er så god den tiden jeg er alene med Leoh:rolleyes: og gruer meg skikkelig til permisjonen er over:(

Å så deilig for dere :D krysser fingrene for at nettene fortsetter slik! Hvertfall de fleste ;) Leoh bæsja sikkert 10 ganger i døgnet den første måneden :p kansje lenger og.. kjedelig.. men de blir jo ikke så sår av det enda, så godt er det! :)

Hehe samme her..er så god den tiden jeg er alene med Leoh:rolleyes: og gruer meg skikkelig til permisjonen er over:(

Enda godt er det, for det er ikke alltid jeg får med meg at hun har bæsjet om natten, men hun er ikke blitt sår heldigvis.

Skjønner du gruer deg ja, jeg har begynt å grue meg selv jeg, selv om det ikke er før neste år. Tiden går jo så fort, også vet jeg at dette er siste gangen jeg er hjemme med en liten snusk. Om mindre det ikke skjer et uhell da, jeg ville aldri tatt barnet bort. Men kroppen min bør ikke gå gravid igjen.

Huff da, det forstår vel ikke hun mye av stakkars, men bra han reflekterer over det om kvelden da, selv om du også blir med i kjeftingen hans hehe;)
Det blir sånn hvis mannen får for lite søvn her, han sliter med migrene, så når han ikke får sove om natten, trigger det hodepinen, da er det bare å gå å gjemme seg:cool:

Nei og jeg prøver å si det..men han nekter å høre når han er sur..for da bare "angriper" jeg! Liana er også veldig hissig..så de to krangler ofte :P haha.. jeg også blir frustrert når ungene ikke samarbeider, men ser ikke poenget i å kjefte og gjøre alt enda verre!:confused: jeg selv bryr meg ikke så mye om jeg får litt kjeft, for jeg vet han er morgengretten, eneste som kan roe han er om han spiser mat så fort han står opp :P og da kan du tenke deg hvordan det er når han har bestemt seg for å gå ned i vekt :eek: haha..

Jeg har aldri hatt migrene, men skjønner at det må være helt grusomt:( og sikkert ikke noe gøy å leve med en som har det heller :P

Enda godt er det, for det er ikke alltid jeg får med meg at hun har bæsjet om natten, men hun er ikke blitt sår heldigvis.

Skjønner du gruer deg ja, jeg har begynt å grue meg selv jeg, selv om det ikke er før neste år. Tiden går jo så fort, også vet jeg at dette er siste gangen jeg er hjemme med en liten snusk. Om mindre det ikke skjer et uhell da, jeg ville aldri tatt barnet bort. Men kroppen min bør ikke gå gravid igjen.

Nei ikke lett å merke at de har gjort noe i bleia ;) har hatt problemer med å merke noe på Leoh på dagen også.. til og med enda! Noen ganger er det jo helt luktfritt når han har bæsja..enda han får mme :P

Går utrolig fort! Men heldig du som skal være hjemme så lenge.. jeg må begynne å jobbe igjen fra 22 mai :eek: :( skjønner om du ikke vil gå gravid igjen! Noen (som oss) får store plager..så hele greia blir jo bare et slit..

Nei og jeg prøver å si det..men han nekter å høre når han er sur..for da bare "angriper" jeg! Liana er også veldig hissig..så de to krangler ofte :p haha.. jeg også blir frustrert når ungene ikke samarbeider, men ser ikke poenget i å kjefte og gjøre alt enda verre!:confused: jeg selv bryr meg ikke så mye om jeg får litt kjeft, for jeg vet han er morgengretten, eneste som kan roe han er om han spiser mat så fort han står opp :p og da kan du tenke deg hvordan det er når han har bestemt seg for å gå ned i vekt :eek: haha..

Jeg har aldri hatt migrene, men skjønner at det må være helt grusomt:( og sikkert ikke noe gøy å leve med en som har det heller :p

Hehe, huff, da hadde han ikke fått lov til å slanke seg hehe;) Kanskje han burde ha en frukt liggende, som han kan spise med en gang han står opp:-)

Heldigvis er det ikke så ofte han har så vondt, og når han har det er det bare å kommandere han bort for å legge seg ned;)
Kjeft hjelper lite ja, man kommer lenger med å være rolig og bestemt synes jeg:)

Nei ikke lett å merke at de har gjort noe i bleia ;) har hatt problemer med å merke noe på Leoh på dagen også.. til og med enda! Noen ganger er det jo helt luktfritt når han har bæsja..enda han får mme :p

Går utrolig fort! Men heldig du som skal være hjemme så lenge.. jeg må begynne å jobbe igjen fra 22 mai :eek: :( skjønner om du ikke vil gå gravid igjen! Noen (som oss) får store plager..så hele greia blir jo bare et slit..

Det er jo lenge til mai enda da heldigvis:-) Jeg blir 30 år den 20. mai så jeg håper det går kjempe treigt fram til da haha:D:D

Ja det er en enorm belastning for alle i familien, det gikk greit denne gangen siden nasse var så liten, hun glemmer heldigvis at mamman ikke klarte å leke med henne. Mannen har måttet gjøre alt i husholdningen, pluss sin egen jobb. Men blir jeg gravid på nytt nå, så blir det automatisk nytt keisersnitt, og det ønsker jeg heller ikke. Ble vel også frarådet det av forskjellige årsaker.

Lille snøft drømmer noe vanvittig, og det må være skikkelig skummelt tror jeg. Merkelig hyling i søvne:eek:

Bare voksduker her og hehe. Hva kostet den?
Friske blomster er vakkert. Lenge siden jeg hadde det nå..

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Husker ikke prisen. Jysk har voksduk på rull, koster ikke så mye per meter!

Lykke til på veiledning! Hva skal du skrive om?
Jeg hadde veiledning på tirsdag men veilederen min kom aldri :eek: Distré professor :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Vi skal velge en spesialpedagogisk problemstilling fra egenerfaring. MEget åpent, med andre ord :p
Vi hadde ei i klassen med psykisk utviklingshemming på ungdomsskolen som ble mobbet mye. Jeg tenkte å skrive om hvordan man best mulig kan inkludere elever med spesielle behov i et klassefellesskap samtidig som man ungår mobbing og at anderledesheten blir fremhevet.

Det ble en spontar tur ut på oss!
Gikk en tur bort til en gård her og så på traktorer, hester og kuer!
Kuene bråket noe voldsomt, synes Lillebror, og påsto hardnakket at de sa BÆÆÆÆÆÆ :p
Hestene snuste og nappet etter oss, men var egentlig bare kosete.
Så gikk vi innom en lekeplass på vei hjem og lekte litt på skilen. Lillemann sovnet i vogna på vei hjem og jeg er sliten av å dytte vogn på sørpete veier :p
Nå blir det lunch og tv-serie på meg :p

Heisann:-)

Her har det nok en gang vært ei flott natt, nasse sov til sju og har ikke våknet en eneste gang. Nå er hun feberfri, og er en liten tur i barnehagen. Mannen henter henne 13.00 for da skulle de ut å leke, det tror jeg ikke er så lurt for hennes del enda, og i hvertfall ikke når der blåser sånn. Så får mannen ta en etterlengtet tur til jobben sin:D

Lille snøft tok natten rundt midnatt, og sov til 04.00 ca, da puppet vi til rundt 05.00 og så sov vi til 07.00:-) Håper det fortsetter slik;);)
Hun har en del luft i magen sin tror jeg, for hun propper og bæsjer noe vanvittig. Jeg får henne aldri til å rape, hun bare presser andre veien isteden for, også i søvne.
Greit nok det så lenge hun får det ut. Jeg blir jo litt redd for kolikk, for pleier ikke det å vise seg rundt 2 uker? Hun skriker ikke, så tror ikke hun har noe vondt.

Ellers går dagen med på å ta det rolig, nyter at det er bare oss to hjemme :rolleyes:
Så herlig at dere har fått sove godt, gull verdt!!!

Spedbarn bæsjer vel gjerne ti ganger om dagen i starten? Helt normalt :p

Her kom ikke kolikken før snuppa var 4 uker, før det sov hun som en stein døgnet rundt og vi trodde vi hadde fått verdens roligste baby :p vi tok feeeeeil!!! ;)

Så herlig at dere har fått sove godt, gull verdt!!!

Spedbarn bæsjer vel gjerne ti ganger om dagen i starten? Helt normalt :p

Her kom ikke kolikken før snuppa var 4 uker, før det sov hun som en stein døgnet rundt og vi trodde vi hadde fått verdens roligste baby :p vi tok feeeeeil!!! ;)

Hehe, det var det jeg synes jeg husker skjønner du;) Best å lade skikkelig opp just in case skjønner jeg.
Men er det noe dere merka dere ved, eventuelt mye promping eller noe den perioden hun ikke hadde kolikk?

Back
Topp