Torsdag 06.03

Det ble en spontar tur ut på oss!
Gikk en tur bort til en gård her og så på traktorer, hester og kuer!
Kuene bråket noe voldsomt, synes Lillebror, og påsto hardnakket at de sa BÆÆÆÆÆÆ :p
Hestene snuste og nappet etter oss, men var egentlig bare kosete.
Så gikk vi innom en lekeplass på vei hjem og lekte litt på skilen. Lillemann sovnet i vogna på vei hjem og jeg er sliten av å dytte vogn på sørpete veier :p
Nå blir det lunch og tv-serie på meg :p

For en fin formiddag dere har hatt, og så flott det finnes en slik fin gård i nærheten av dere:-)

Lille snøft drømmer noe vanvittig, og det må være skikkelig skummelt tror jeg. Merkelig hyling i søvne:eek:
Nååå, dakar liten. Hva i alle dager kan de drømme om når de er så små??? Puppen som er tom? :eek: :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hmmm, hun startet med å ligge på siden, med hodet motsatt vei. Sannelig har hun ikke klart å rullet rundt, og flyttet hodet mot veggen:eek:
1394103248493.jpg

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Det ble en spontar tur ut på oss!
Gikk en tur bort til en gård her og så på traktorer, hester og kuer!
Kuene bråket noe voldsomt, synes Lillebror, og påsto hardnakket at de sa BÆÆÆÆÆÆ :p
Hestene snuste og nappet etter oss, men var egentlig bare kosete.
Så gikk vi innom en lekeplass på vei hjem og lekte litt på skilen. Lillemann sovnet i vogna på vei hjem og jeg er sliten av å dytte vogn på sørpete veier :p
Nå blir det lunch og tv-serie på meg :p
Så koselig formiddag dere har hatt :D hverdagsidyll det der ;)

Lunsj og tv her også! Kokte i hop ei tomtatsuppe i full fart, med egg og masse godsaker oppi :) deilig for sår hals ;)

Nååå, dakar liten. Hva i alle dager kan de drømme om når de er så små??? Puppen som er tom? :eek: :p

Hmm kanskje alt bråket nasse lager rundt henne, hun kaster jo ting i gulvet så vesla skvetter stakkars;)

Hmmm, hun startet med å ligge på siden, med hodet motsatt vei. Sannelig har hun ikke klart å rullet rundt, og flyttet hodet mot veggen:eek:
Vis vedlegget 52951

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Hahaha, ååå, så søt da! Bare å passe på den frøkena der på sofaen og stellebord :eek: ;)

Hmm kanskje alt bråket nasse lager rundt henne, hun kaster jo ting i gulvet så vesla skvetter stakkars;)
De lydene er hun sikkert vant til fra da hun lå i magen, men nå er det kanskje litt skarpere :p ;)

Hahaha, ååå, så søt da! Bare å passe på den frøkena der på sofaen og stellebord :eek: ;)

Ja, det går ikke an å forlate henne nei, hun er en turner:-)

Det er forresten slik hun ligger om natten, dog på siden.

De lydene er hun sikkert vant til fra da hun lå i magen, men nå er det kanskje litt skarpere :p ;)

Hehe ja, det var ikke noe mindre støy før hun kom ut nei:D

Det er forresten slik hun ligger om natten, dog på siden.
Hermine sov også alltid på siden, pga mageknip sov hun best slik. Jeg laga rede rundt henne med puter og sammenrulla pledd, så hun ikke kunne rulle over på magen ;) Spurt hs om det var trygt og hun sa det nok gikk bra sålenge jeg lå like i nærheten, og sålenge hun ikke kunne tippe over på mage :)

Hermine sov også alltid på siden, pga mageknip sov hun best slik. Jeg laga rede rundt henne med puter og sammenrulla pledd, så hun ikke kunne rulle over på magen ;) Spurt hs om det var trygt og hun sa det nok gikk bra sålenge jeg lå like i nærheten, og sålenge hun ikke kunne tippe over på mage :)

Jeg må nok gjøre noe tiltak da skjønner jeg, for hun rullet jo rundt på magen nå, ikke skjønner jeg hvordan hun klarte det heller.

Hehe, huff, da hadde han ikke fått lov til å slanke seg hehe;) Kanskje han burde ha en frukt liggende, som han kan spise med en gang han står opp:-)

Heldigvis er det ikke så ofte han har så vondt, og når han har det er det bare å kommandere han bort for å legge seg ned;)
Kjeft hjelper lite ja, man kommer lenger med å være rolig og bestemt synes jeg:)

Hahaha nei skulle forbudt sånt her :P han vil ikke spise noe før lunsj.. han skal absolutt "faste" i så og så mange timer ;):P ja er så enig med deg! Jeg syns også at det hjelper mer å holde seg rolig, avlede med et eller annet og fortelle hva vi skal..da samarbeider Liana mye bedre :)

Hehe ja er vel like greit å be han legge seg igjen ;) best for alle :)

Det er jo lenge til mai enda da heldigvis:-) Jeg blir 30 år den 20. mai så jeg håper det går kjempe treigt fram til da haha:D:D

Ja det er en enorm belastning for alle i familien, det gikk greit denne gangen siden nasse var så liten, hun glemmer heldigvis at mamman ikke klarte å leke med henne. Mannen har måttet gjøre alt i husholdningen, pluss sin egen jobb. Men blir jeg gravid på nytt nå, så blir det automatisk nytt keisersnitt, og det ønsker jeg heller ikke. Ble vel også frarådet det av forskjellige årsaker.

Ikke lenge nok syns jeg :eek: :P
Ojoj et nytt rundt tall :D 30 er da ikke så ille det vel? ;):)

Så bra at du har en mann som hjelper til :D jeg fikk også mye hjelp fra samboer til husarbeid ved de to siste svskapene :D men det er som du sier, Anette kommer ikke til å huske noe av det alikevel.. så det er litt bedre :) virker ikke som om jentene har tatt "skade" av at jeg ikke kunne leke så mye med dem.. hehe..
Keisersnitt 3 ganger kan nok bli litt mye for kroppen ja..hvertfall med tanke på artvev å sånt;)

Lille snøft drømmer noe vanvittig, og det må være skikkelig skummelt tror jeg. Merkelig hyling i søvne:eek:

Huff så vondt :( Leoh holdt på mye sånn fra til han var 4 mnd :eek: skal si vi skvatt når han starta å hylskrike midt på natta :P

Ikke lenge nok syns jeg :eek: :p
Ojoj et nytt rundt tall :D 30 er da ikke så ille det vel? ;):)

Så bra at du har en mann som hjelper til :D jeg fikk også mye hjelp fra samboer til husarbeid ved de to siste svskapene :D men det er som du sier, Anette kommer ikke til å huske noe av det alikevel.. så det er litt bedre :) virker ikke som om jentene har tatt "skade" av at jeg ikke kunne leke så mye med dem.. hehe..
Keisersnitt 3 ganger kan nok bli litt mye for kroppen ja..hvertfall med tanke på artvev å sånt;)

Når man først har blitt 30, så blir man så fort 40 hehehe:D:D

Huff så vondt :( Leoh holdt på mye sånn fra til han var 4 mnd :eek: skal si vi skvatt når han starta å hylskrike midt på natta :p

Vært spennende å vite hva de drømte om:-)

ImageUploadedByBV Forum1394111220.430868.jpg
Stripet håret :)
En smule sliten og trøtt.... Hodet verker,legen svarer søren meg ikke. Jeg trenger antibiotika.
Hva gjør dere?
Mamma lager meksikansk suppe... Mmm lukter sååå godt :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vis vedlegget 52957
Stripet håret :)
En smule sliten og trøtt.... Hodet verker,legen svarer søren meg ikke. Jeg trenger antibiotika.
Hva gjør dere?
Mamma lager meksikansk suppe... Mmm lukter sååå godt :)

Sent from my iPad using BV Forum
Jeg synes du ser flott ut! :D
Skjer ikke stort her. Litt spising og leking om hverandre :p

Back
Topp