Torsdag 06.03

Spennende!!! :)
Anbefaler denne boka til den oppgaven ;)
Vis vedlegget 52975

Har et par forslag til til aktuelt pensum, om du behøver det ;)
TAKK! :D
Jeg må prøve å holde meg innenfor pensumet vårt, men litt utenfor kan vi gå! Dette er ikke en stor oppgave, men temaet er stort, så her gjelder det å begrense seg!!

Så bra! Hva sa veilederen?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Hun sa masse!
Og vi fant ut at jeg kunne skrive master om temaet om jeg hadde villet :p
Vanskelig å begrense seg altså!

TAKK! :D
Jeg må prøve å holde meg innenfor pensumet vårt, men litt utenfor kan vi gå! Dette er ikke en stor oppgave, men temaet er stort, så her gjelder det å begrense seg!!
Er jo litt vanskelig å kun bruke oppsatt pensum når man får velge tema fritt da :p ;)

Hvor mange sider skal den være på? Jeg har som regel alltid brukt 50/50 med pensum og egen litteratur ;)

Er jo litt vanskelig å kun bruke oppsatt pensum når man får velge tema fritt da :p ;)

Hvor mange sider skal den være på? Jeg har som regel alltid brukt 50/50 med pensum og egen litteratur ;)

Ja det er fristende, men det er nok en fordel å høre på læreren og veilederen :p
Altså, vi får lov til å bruke egenvalgt pensum, men helst ikke så mye.
Vi skal skrive MAX 3000 ord. Blir vel kanskje 6-7 sider ren skrift?
Det er ikke mye :o

Ja det er fristende, men det er nok en fordel å høre på læreren og veilederen :p
Altså, vi får lov til å bruke egenvalgt pensum, men helst ikke så mye.
Vi skal skrive MAX 3000 ord. Blir vel kanskje 6-7 sider ren skrift?
Det er ikke mye :o
Nei det er ikke mye, er imponert over at dere i det hele får veiledning på en så kort oppgave ;)
Er vanskelig å forholde seg så kort da, to sider teori, tre sider diskusjon og en side med innledning/avslutning?! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei det er ikke mye, er imponert over at dere i det hele får veiledning på en så kort oppgave ;)
Er vanskelig å forholde seg så kort da, to sider teori, tre sider diskusjon og en side med innledning/avslutning?! :)

Dette er jo en av to "store" oppgaver på dette studiet :-p
Arbeidskravene er max 1500 ord :-o
Blir nok stor overgang på master!!!

Surfer mobilt!

Dette er jo en av to "store" oppgaver på dette studiet :-p
Arbeidskravene er max 1500 ord :-o
Blir nok stor overgang på master!!!

Surfer mobilt!
Eksamenene er vel på 7-10 sider, 15 om det er 20 stp :) Men SÅ mye lettere å fordype seg i et emne da ;)

Back
Topp