Torsdag 06.03

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
God morgen, jenter! :)

Her har natten vært fin og alle har sovet godt :) morgenen var ikke fult like fin med en gubbe som klikker på alt og alle.. Såå gøy når man våkner og er i godt humør, så må en ødelegge alt:(

Ingen spesielle planer her idag egentlig.. men er vel alltid noe husarbeid å gjøre :P nå fyrer jeg og skal inn på badet for å stelle meg litt :) så får vi se hva dagen bringer ;)

Hva skal dere finne på idag? :)

Morn Morn :)
Vi sov til 06.15 idag også før Hermine ba om "mekk", etter flaska slumra vi en halv time i storsenga...jeg gjorde iallfall det, før vi sto opp. Kjekt å ha så god tid om morgenen, føler meg heller ikke like trøtt som når vi sover til 07.30 men med ørten oppvåkninger ;) :P

Idag blir jeg hjemme, hodepine, halseverk og tett i knotten :eek:
Er +4.5 grader, reine sommerdagen :p

Sent from my iPhone using BV Forum

God morgen damer :D
Kjedelig med gubber som står opp med feil fot :o
T bel levert av mannen i dag, jeg merket nesten ikke at de stod opp. Og Lillebror skravlet i sengen litt over kl 7.
Vi skal være hjemme i dag, ta det litt med ro
Senere skal jeg på veiledning på oppgaven min, og foreldremøte i barnehagen :)

Vi sov til 06.15 idag også før Hermine ba om "mekk", etter flaska slumra vi en halv time i storsenga...jeg gjorde iallfall det, før vi sto opp. Kjekt å ha så god tid om morgenen, føler meg heller ikke like trøtt som når vi sover til 07.30 men med ørten oppvåkninger ;) :P

Ja det gjør mye med god søvn, selvom man våkner tidlig :)

Huff :( god bedring til deg!

T bel levert av mannen i dag, jeg merket nesten ikke at de stod opp. Og Lillebror skravlet i sengen litt over kl 7.

Hehe ja er ikke noe gøy når en eller annen i huset står opp med feil fot.. smitter over på alle andre med engang ;) menmen..

Syns morgenene deres høres så fine ut :D deilig å ikke måtte stresse med noe.. (eller så mye) :P:D

God morgen:)
Kjipt med menn,som har stått opp med feil ben. Blir sååå dårlig stemning. Håper det løsner seg utover dagen :)
Bra natten har vært god :)

Sent from my iPad using BV Forum

God morgen:)
Kjipt med menn,som har stått opp med feil ben. Blir sååå dårlig stemning. Håper det løsner seg utover dagen :)
Bra natten har vært god :)

Hodepine,tett nese og stiv nakke ......igjen! Ah,er såå lei.
Skal til frisøren å stripe håret idag. Håper det blir bra,da håret mitt er litt slitt ;)

Mamma skal passe barna imens :)

Hehe ja er ikke noe gøy når en eller annen i huset står opp med feil fot.. smitter over på alle andre med engang ;) menmen..

Syns morgenene deres høres så fine ut :D deilig å ikke måtte stresse med noe.. (eller så mye) :p:D
Ja vi har ganske rolige morgener :p
Litt bortskjemt med det må jeg innrømme. Koser oss det vi kan før det blir studier/ jobb og skole på T. Da MÅ vi av gårde tidlig hver dag!

Hehe så søt :) Kjenner til den.
Så kul duk og fine blomster :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Hehe, takk!
Duken er kjøpt på Jysk, kun voksduk som gjelder her :p
Tulipanene kjøpte jeg på mandag og jeg håper de holder noen dager. Det er sjelden jeg kjøper friske blomster! :D :D

Lykke til på veiledning! Hva skal du skrive om?
Jeg hadde veiledning på tirsdag men veilederen min kom aldri :eek: Distré professor :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hehe, takk!
Duken er kjøpt på Jysk, kun voksduk som gjelder her :p
Tulipanene kjøpte jeg på mandag og jeg håper de holder noen dager. Det er sjelden jeg kjøper friske blomster! :D :D
Bare voksduker her og hehe. Hva kostet den?
Friske blomster er vakkert. Lenge siden jeg hadde det nå..

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

God morgen, jenter! :)

Her har natten vært fin og alle har sovet godt :) morgenen var ikke fult like fin med en gubbe som klikker på alt og alle.. Såå gøy når man våkner og er i godt humør, så må en ødelegge alt:(

Ingen spesielle planer her idag egentlig.. men er vel alltid noe husarbeid å gjøre :p nå fyrer jeg og skal inn på badet for å stelle meg litt :) så får vi se hva dagen bringer ;)

Hva skal dere finne på idag? :)

Huff da, kjedelig når den ene skal være morgengretten og la det gå ut over alle andre:( Jeg har en sånn gubbe selv;)

Godt å ha dagen åpen da, her er også husarbeid en del av planen i dag:-)

Vi sov til 06.15 idag også før Hermine ba om "mekk", etter flaska slumra vi en halv time i storsenga...jeg gjorde iallfall det, før vi sto opp. Kjekt å ha så god tid om morgenen, føler meg heller ikke like trøtt som når vi sover til 07.30 men med ørten oppvåkninger ;) :p

Godt å holde seg hjemme da, håper du blir bedre i løpet av dagen:-)
Her forsvant sola, men det er varmt heldigvis, 10 grader her. Hvis det hadde sluttet å blåse hadde det vært perfekt:-)

Kjedelig med gubber som står opp med feil fot :eek:

Deilig med en rolig dag:-)

Så fint bilde av gutten din, han ser så snill og god ut:rolleyes::rolleyes:

Heisann:-)

Her har det nok en gang vært ei flott natt, nasse sov til sju og har ikke våknet en eneste gang. Nå er hun feberfri, og er en liten tur i barnehagen. Mannen henter henne 13.00 for da skulle de ut å leke, det tror jeg ikke er så lurt for hennes del enda, og i hvertfall ikke når der blåser sånn. Så får mannen ta en etterlengtet tur til jobben sin:D

Lille snøft tok natten rundt midnatt, og sov til 04.00 ca, da puppet vi til rundt 05.00 og så sov vi til 07.00:-) Håper det fortsetter slik;);)
Hun har en del luft i magen sin tror jeg, for hun propper og bæsjer noe vanvittig. Jeg får henne aldri til å rape, hun bare presser andre veien isteden for, også i søvne.
Greit nok det så lenge hun får det ut. Jeg blir jo litt redd for kolikk, for pleier ikke det å vise seg rundt 2 uker? Hun skriker ikke, så tror ikke hun har noe vondt.

Ellers går dagen med på å ta det rolig, nyter at det er bare oss to hjemme :rolleyes:

Back
Topp