Torsdag 03.april

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen :)

Hva er planene idag?

Vi var ikke i seng før kl 01, og Hermine har vært urolig mellom 03-06 så har ikke sovet allverdens :p Men hun sov til 07.30 da hun fikk ligge mellom oss i senga :D Så vi måtte skynde oss å stelle og spise grøt (nå ber hun om grøt hver morgen:D ) for å rekke frokost i bhg :p Mannen har hjemmekontor idag så ham tok henne på ryggen og leverte i bhg, var strålende fornøyd jente som satt på ryggen til pappa på tur til bhg ;)

Jeg er SÅ sliten idag, helt tappet for energi :( Så nå starter jeg rolig med en latte og litt mat, så får vi se om ikke energien kommer seg snart så jeg får dratt på Uit!

Ha en fin dag dere :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Var konserten bra da? :) deilig å kunne slippe å levere hun i bhgen når du har så lite energi ;)

Jeg har sovet dårlig inatt.. mye pga snorking fra han ved siden av meg:oops: og endelig når han stoppa etter 1,5 t..og jeg holdt på å sovne, sååå våknet Emira med hylgråt! Da var kl 00:30.. hun hadde tissa i senga pga at jeg klarte å gjøre en stoooor tabbe igår:oops: glemte å ta på hun bleie OG sende hun på do rett før legging!! Skjønner ikke hvor jeg hadde lagt igjen hjernen? :P første gang noe sånt har skjedd:confused: men det er fordi jeg tok på jentene pysj kl 17:30 (etter bading)... jaja.. Liana la seg kl 18:00 igår og våknet selv 06:30 idag:D blid jente som tydelig var i bedre form;)

Jeg skal bare hvile idag tenkte jeg :) må egentlig ut på byen å kjøpe litt div ting.. men får se om det blir idag eller imårra;)

Ha en fin dag alle sammen:D

Var konserten bra da? :) deilig å kunne slippe å levere hun i bhgen når du har så lite energi ;)

Jeg har sovet dårlig inatt.. mye pga snorking fra han ved siden av meg:oops: og endelig når han stoppa etter 1,5 t..og jeg holdt på å sovne, sååå våknet Emira med hylgråt! Da var kl 00:30.. hun hadde tissa i senga pga at jeg klarte å gjøre en stoooor tabbe igår:oops: glemte å ta på hun bleie OG sende hun på do rett før legging!! Skjønner ikke hvor jeg hadde lagt igjen hjernen? :P første gang noe sånt har skjedd:confused: men det er fordi jeg tok på jentene pysj kl 17:30 (etter bading)... jaja.. Liana la seg kl 18:00 igår og våknet selv 06:30 idag:D blid jente som tydelig var i bedre form;)

Jeg skal bare hvile idag tenkte jeg :) må egentlig ut på byen å kjøpe litt div ting.. men får se om det blir idag eller imårra;)

Ha en fin dag alle sammen:D
Joda, jeg synes den var bra ei stund...men etter å ha stått i to timer, og vært på beina siden 06.30 (da var klokka 23.30) var jeg riiiimelig lei og ville bare hjem :p

Huffda, snakk om uflaks i senga da :( Sånn kan det gå når mammaen er distré ;)

Joda, jeg synes den var bra ei stund...men etter å ha stått i to timer, og vært på beina siden 06.30 (da var klokka 23.30) var jeg riiiimelig lei og ville bare hjem :p

Huffda, snakk om uflaks i senga da :( Sånn kan det gå når mammaen er distré ;)

Skjønner du ble sliten:eek: livsstilen vår er ikke laget for sånt lenger:P

Uff ja, stakkars jente! Hun skjønte jo ingenting:eek::( så DET skal aldri skje igjen! Men hun var stolt om morgen da, når bleia var tørr:P hehe.. så hun fikk et klistremerke siden det hele var min skyld ;)

God morgen :)

Hva er planene idag?

Vi var ikke i seng før kl 01, og Hermine har vært urolig mellom 03-06 så har ikke sovet allverdens :p Men hun sov til 07.30 da hun fikk ligge mellom oss i senga :D Så vi måtte skynde oss å stelle og spise grøt (nå ber hun om grøt hver morgen:D ) for å rekke frokost i bhg :p Mannen har hjemmekontor idag så ham tok henne på ryggen og leverte i bhg, var strålende fornøyd jente som satt på ryggen til pappa på tur til bhg ;)

Jeg er SÅ sliten idag, helt tappet for energi :( Så nå starter jeg rolig med en latte og litt mat, så får vi se om ikke energien kommer seg snart så jeg får dratt på Uit!

Ha en fin dag dere :)

Skjønner godt du er sliten!
Ble lite søvn :(

Surfer mobilt!

Fantastisk natt her!! Det var godt å få sovet ut litt.
Lillebror har fått sett litt Drømmehagen mens jeg har ryddet g nå skal han snart sove :)
Da skal jeg levere arbeidskrav og rydde litt til! Vi har sinnsykt mye dilldall stående rundt om kring! Jeg aner ikke hva jeg vil med det, men det lager bare masse rot :-o

Surfer mobilt!

Lillebror har fått sett litt Drømmehagen mens jeg har ryddet g nå skal han snart sove :)
Da skal jeg levere arbeidskrav og rydde litt til! Vi har sinnsykt mye dilldall stående rundt om kring! Jeg aner ikke hva jeg vil med det, men det lager bare masse rot :-o

Surfer mobilt!

Uff sånt dilldall:eek: man sparer jo på alt mulig:P hehe.. når jeg rydder sånt, så tenker jeg "har jeg brukt det i det siste, og kommer jeg til å bruke det fremover" hvis nei, så gir jeg det bort eller kaster det :P hehe..

Uff sånt dilldall:eek: man sparer jo på alt mulig:p hehe.. når jeg rydder sånt, så tenker jeg "har jeg brukt det i det siste, og kommer jeg til å bruke det fremover" hvis nei, så gir jeg det bort eller kaster det :p hehe..
Ja, mye går i søpla nå altså...! :D

Surfer mobilt!
putt alt i en kasse med lokk ;) :P

SÅ bra at han sov godt da :D

Skjønner godt du er sliten!
Ble lite søvn :(

Surfer mobilt!
ble som du skjønner hjemmedag på sofaen :P

Nå skal jeg ha litt lunsj, en blund og så lese litt ;)

Heisann

Her har det vært hektisk om dagen med mannen borte, han kom hjem i natt heldigvis.
Nettopp vært på kontroll med lillesøster, hun veier nå 4870, så hun sulter ikke:-) Nå venter jeg på ei venninne av meg, men rekker ikke så mye skravling før jeg må hjem til Nasse, så håper hun kommer snart.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Heisann

Her har det vært hektisk om dagen med mannen borte, han kom hjem i natt heldigvis.
Nettopp vært på kontroll med lillesøster, hun veier nå 4870, så hun sulter ikke:-) Nå venter jeg på ei venninne av meg, men rekker ikke så mye skravling før jeg må hjem til Nasse, så håper hun kommer snart.

Fine mål på lillesøster :) godt når de legger bra på seg:D ;)

Og bra at du har mannen hjemme igjen.. hehe..kan tenke meg det har vært litt hektisk med to små barn ;) kjenner til det:P

Heisann

Så godt at hun legger på seg :)
Hvor gammel er hun blitt nå?

Kan tenke meg at det var godt å få mannen hjem ja!

Lilletupp er hentet i bhg og leker nå ute sammen med pappan. Vi kom jo altfor tidlig til bhg, hun hadde jo akkurat gått ut og ville ikke hjem :p Men da hun fikk sitte på ryggen til pappan i bæresela så ble hun gladelig med :D

Hun har hatt det litt vanskelig i bhg de siste dagene, etter at hun hadde vært så lenge borte. Sikkert kombinert det og at hun er i en usikker fase. Men de sa at det gikk mye bedre idag enn i går, så går bedre for hver dag. Men hun spretter opp om barna kommer bort til henne, og begynner fort å gråte :oops: i tillegg er hun redd fremmmede voksne, foreldre og ansatte på de andre avdelingene. Jeg tenker at det bare er en fase i utviklingen? For hun har jo aldri i grunn vært så redd for fremmede :confused:

De tar seg iallfall veldig godt av henne, ped.leder sa at de gir henne ekstra mye oppmerksomhet og oppfølging for å gjøre henne trygg på omgivelsene igjen, så føler meg iallfall beroliget med det :)

Skjønner du ble sliten:eek: livsstilen vår er ikke laget for sånt lenger:P

Uff ja, stakkars jente! Hun skjønte jo ingenting:eek::( så DET skal aldri skje igjen! Men hun var stolt om morgen da, når bleia var tørr:P hehe.. så hun fikk et klistremerke siden det hele var min skyld ;)
Haha, nei det kan du godt si! Jeg sa til mannen at neste gang vi skal gå ut så skal det være i ei helg, for jeg orker ikke sånt etter endt arbeidsdag, barnehagehenting, handling, husarbeid og legging :p Tror jeg er blitt for gammel!

Back
Topp