Torsdag 03.april

Vi kom hjem fra Arvika og Karlstad for 1 t siden. Ungene har lekt på en stor lekeplass og vi var på Ikea å kjøpte juniorseng til Wael :-)

Har sovet i 45 min og nå lager jeg kyllingkjøttdeig,fusilli pasta og dolmio med salat :-)

Hva skal dere? :-)

Og Mina og Eskil er jo 1,5 år idag. Huuuurra :-) :-) :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vedlegg

• 1396533005707.jpg
    1396533005707.jpg
    51,1 KB · Visninger: 12
  • 1396533150546.jpg
    1396533150546.jpg
    101 KB · Visninger: 12
  • 1396533182168.jpg
    1396533182168.jpg
    87,7 KB · Visninger: 12
Fine mål på lillesøster :) godt når de legger bra på seg:D ;)

Og bra at du har mannen hjemme igjen.. hehe..kan tenke meg det har vært litt hektisk med to små barn ;) kjenner til det:P
Takk, godt at de har litt ekstra:-)
Ja du har jo masse erfaring nå:-D Håper det er lenge til neste gang han reiser.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Så godt at hun legger på seg :)
Hvor gammel er hun blitt nå?

Kan tenke meg at det var godt å få mannen hjem ja!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Ja hun spiser bra, håper det fortsetter slik:-) Hun er 5+3 i dag, tia går ført:-)

Lilletupp er hentet i bhg og leker nå ute sammen med pappan. Vi kom jo altfor tidlig til bhg, hun hadde jo akkurat gått ut og ville ikke hjem :p Men da hun fikk sitte på ryggen til pappan i bæresela så ble hun gladelig med :D

Hun har hatt det litt vanskelig i bhg de siste dagene, etter at hun hadde vært så lenge borte. Sikkert kombinert det og at hun er i en usikker fase. Men de sa at det gikk mye bedre idag enn i går, så går bedre for hver dag. Men hun spretter opp om barna kommer bort til henne, og begynner fort å gråte :oops: i tillegg er hun redd fremmmede voksne, foreldre og ansatte på de andre avdelingene. Jeg tenker at det bare er en fase i utviklingen? For hun har jo aldri i grunn vært så redd for fremmede :confused:

De tar seg iallfall veldig godt av henne, ped.leder sa at de gir henne ekstra mye oppmerksomhet og oppfølging for å gjøre henne trygg på omgivelsene igjen, så føler meg iallfall beroliget med det :)

Er nok bare en fase hun går gjennom;) men håper det ikke tar så lang tid før den er over :)

Vi kom hjem fra Arvika og Karlstad for 1 t siden. Ungene har lekt på en stor lekeplass og vi var på Ikea å kjøpte juniorseng til Wael :-)

Har sovet i 45 min og nå lager jeg kyllingkjøttdeig,fusilli pasta og dolmio med salat :-)

Hva skal dere? :-)

Og Mina og Eskil er jo 1,5 år idag. Huuuurra :-) :-) :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hurra for 1,5 åringene:D fine bilder av familien din :)

Takk, godt at de har litt ekstra:-)
Ja du har jo masse erfaring nå:-D Håper det er lenge til neste gang han reiser.

Haha mannen her har ikke fått reise for overnatting siden jeg var gravid :P haha..

God ettermiddag:)

Mamma spurte om hun kunne hente snuppene idag siden det var så fint vær:) og vi har ikke noe imot et par ekstra timer med fri:P dem kommer snart hjem:) ellers har jeg fått gjort bitte litt hjemme bare.. ble stekte grønnsaker, egg og brød her til middag:P nå MÅ jeg på do:eek: hahaha..

Ha en fortsatt fin dag;)

1396538210741.jpg
1396538226618.jpg

Lilletupp er hentet i bhg og leker nå ute sammen med pappan. Vi kom jo altfor tidlig til bhg, hun hadde jo akkurat gått ut og ville ikke hjem :p Men da hun fikk sitte på ryggen til pappan i bæresela så ble hun gladelig med :D

Hun har hatt det litt vanskelig i bhg de siste dagene, etter at hun hadde vært så lenge borte. Sikkert kombinert det og at hun er i en usikker fase. Men de sa at det gikk mye bedre idag enn i går, så går bedre for hver dag. Men hun spretter opp om barna kommer bort til henne, og begynner fort å gråte :oops: i tillegg er hun redd fremmmede voksne, foreldre og ansatte på de andre avdelingene. Jeg tenker at det bare er en fase i utviklingen? For hun har jo aldri i grunn vært så redd for fremmede :confused:

De tar seg iallfall veldig godt av henne, ped.leder sa at de gir henne ekstra mye oppmerksomhet og oppfølging for å gjøre henne trygg på omgivelsene igjen, så føler meg iallfall beroliget med det :)

Ja slike perioder har nok de fleste barn :) godt det går bedre da!

Surfer mobilt!

Liana henta meg fra kjøkkenet og tok meg med til stua.. gikk bort til pc-stolen og sier "sitte dæ" og så sier hun "essa" (som betyr "Elsa") :P:) hehe.. hun vil altså se/høre på sangene fra Frost:rolleyes:
1396541455062.jpg

Liana henta meg fra kjøkkenet og tok meg med til stua.. gikk bort til pc-stolen og sier "sitte dæ" og så sier hun "essa" (som betyr "Elsa") :P:) hehe.. hun vil altså se/høre på sangene fra Frost:rolleyes:
Vis vedlegget 56074
Herlig :-D

Surfer mobilt!

Haha ser ut som om det er en tiger han klapper:P:D haha.. søtingen!
Haha ja den er svær den katta. Men veldig snill da :-D

Surfer mobilt!

Middag og frukt til dessert er unnagjort og Lillebror har sett litt barne-tv. T og pappaen har bygget legobil som han fikk av meg fra Tromsø!
Nå skal minste i seng og største og jeg prøve noen såpebobler ute før legetid.
Jeg skal ut og spise litt med ei venninne fra studiene. Vi var egentlig fire stykk, men to ligger hjemme og spyr :-o
Stakkars!!
Håper alle får en fin kveld.

Surfer mobilt!

Middag og frukt til dessert er unnagjort og Lillebror har sett litt barne-tv. T og pappaen har bygget legobil som han fikk av meg fra Tromsø!
Jeg skal ut og spise litt med ei venninne fra studiene. Vi var egentlig fire stykk, men to ligger hjemme og spyr :-o
Stakkars!!

Surfer mobilt!
Deilig å spise litt. Spes frukt :-)
Er dere bedre?
Usj.. stakkars syke studie-venninner...

Kos dere med såpebobler :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Deilig å spise litt. Spes frukt :)
Er dere bedre?
Usj.. stakkars syke studie-venninner...

Kos dere med såpebobler :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Ja formen er tipp topp her :D God matlyst i dag og enda bedre når jeg kom ut i sola og tok en bytur med Lillebror :D

Stakkars!!

Surfer mobilt!
Så herlig bilde av mini og katta :D

Ikke mye uten-lue vær her altså :p

Koselig med såpebobler :) Var løveungen populær?

Æsja, det går altså vanvittig mye syke nå :eek:

Back
Topp