Torsdag 03.april

Så herlig bilde av mini og katta :D

Ikke mye uten-lue vær her altså :p

Koselig med såpebobler :) Var løveungen populær?

Æsja, det går altså vanvittig mye syke nå :eek:

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Det går veldig mye syke nå. Begge de to som er syke jobber i barnehage og måtte akutt hjem i dag :o
Løveungen var superpoppis!! :D

Vi har to katter selv, og Arian synes det er kjempestas med dem! ...de har imidlertid skjønt at det er best å løpe når Arian nærmer seg ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har to katter selv, og Arian synes det er kjempestas med dem! ...de har imidlertid skjønt at det er best å løpe når Arian nærmer seg ;)

Haha, katter er smarte sånnsett ;) :p

Det går veldig mye syke nå. Begge de to som er syke jobber i barnehage og måtte akutt hjem i dag :o
Løveungen var superpoppis!! :D
Blæh :eek:

Liana henta meg fra kjøkkenet og tok meg med til stua.. gikk bort til pc-stolen og sier "sitte dæ" og så sier hun "essa" (som betyr "Elsa") :P:) hehe.. hun vil altså se/høre på sangene fra Frost:rolleyes:
Vis vedlegget 56074
Søta :D

Og fine Leoh! Han er blitt så stor, ikke noen litenbaby lengre :eek: :)

Ja slike perioder har nok de fleste barn :) godt det går bedre da!

Surfer mobilt!
Men det er ganske frusterende da :confused: aner jo ikke hva jeg kan finne på for å gjøre henne tryggere...

Haha ja den er svær den katta. Men veldig snill da :-D

Surfer mobilt!

Hehe ja..men er ofte sånn at de dyrene som er store, er snille :) Eskil er hvertfall ikke redd katter :P;)

Søta :D

Og fine Leoh! Han er blitt så stor, ikke noen litenbaby lengre :eek: :)

Ja:eek: stor baby nå:D hehe.. ruller og bråker :P hehe... blir nesten døv her jeg sitter:D

Men det er ganske frusterende da :confused: aner jo ikke hva jeg kan finne på for å gjøre henne tryggere...

Skjønner jeg godt! En må nok bare være tålmodig - nytter jo ikke å tvinge frem en trygghet! Vær stødig rolig og tydelig, gi bekreftelse på at det er trygt uten å gi situasjonene hun blir utrygg i for mye oppmerksomhet. Det kan jo tolkes som om det er grunn til frykt, dersom hun får mye oppmerksomhet i situasjoner hvor hun blir redd for helt ufarlige ting.

God kveld!:)
Gratulerer til Mina og Eskil med 1.5-års dagen!

Jeg sitter på Gardermoen og venter..Så utrolig kjedelig å sitte alene, når alle andre fra klassen har reist med sine fly. Min avgang er forsinket til kl.22.30, så jeg er ikke hjemme før 00-00.30.:( Dårlig kombinasjon med morgendagens jobb i 4.klasse.

Gleder meg til å se jenta mi igjen. Hun har vært hjemme sammen med pappaen i to dager, siden hun har hatt diaré..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skjønner jeg godt! En må nok bare være tålmodig - nytter jo ikke å tvinge frem en trygghet! Vær stødig rolig og tydelig, gi bekreftelse på at det er trygt uten å gi situasjonene hun blir utrygg i for mye oppmerksomhet. Det kan jo tolkes som om det er grunn til frykt, dersom hun får mye oppmerksomhet i situasjoner hvor hun blir redd for helt ufarlige ting.

Ja, det er en vanskelig balansegang mellom å gi trøst og kos, og å forsterke frykten hennes. Tror vi skal prøve å bære henne mer, da sitter hun jo høyt og får god oversikt samtidig som hun er nært oss. Men når vi er på steder hvor hun vil løpe selv så blir hun fort panisk når fremmede prater til henne eller noe oppleves som skummelt og da klamrer hun seg til oss :oops:

Jeg sitter på Gardermoen og venter..Så utrolig kjedelig å sitte alene, når alle andre fra klassen har reist med sine fly. Min avgang er forsinket til kl.22.30, så jeg er ikke hjemme før 00-00.30.:( Dårlig kombinasjon med morgendagens jobb i 4.klasse.

Gleder meg til å se jenta mi igjen. Hun har vært hjemme sammen med pappaen i to dager, siden hun har hatt diaré..

God tur hjem!

Typisk med forsinket fly :(

God bedring til Jenny, får håpe det gir seg med diaré ;)

God tur hjem!

Typisk med forsinket fly :(

God bedring til Jenny, får håpe det gir seg med diaré ;)

Takk for det! Ja, det er typisk min flaks..Skulle jo bare mangle med litt forsinkelser når man er dødssliten etter ei heftig sliten! :p
Diaréen hadde gått seg til i dag tror jeg. Han får prøvd seg, den pappaen. ;)

Tusen takk :-)
Så kjedelig med forsinkelser altså.. rett i seng tenker jeg? God tur..du har vel gått ombord. :-) god bedring til Jenny :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Ja:eek: stor baby nå:D hehe.. ruller og bråker :P hehe... blir nesten døv her jeg sitter:D
Han er så herlig lille Leoh!!! Snart 6 mnd han nå... tenk deg det! Kunne vært 1 mnd for meg haha. Jeg skjønner ikke hvordan tiden kan ha gått så fort siden oktober :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Tusen takk :-)
Så kjedelig med forsinkelser altså.. rett i seng tenker jeg? God tur..du har vel gått ombord. :-) god bedring til Jenny :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
RIMELIG rett i seng, ja.:)
Takk for det! Nope, jeg sitter fortsatt og venter på boarding.:(

Back
Topp