topplista....



Gollemor skrev:


Jeg er med!
Satser på 15 plasser opp i løpet av helga :D


Gratulere!!! Så morsomt!! :D 
 


Klatremus Lillemann skrev:


Gollemor skrev:


Jeg er med!
Satser på 15 plasser opp i løpet av helga :D


Du har allerede klart det

Det virker nesten litt for lett å kunne klatre så mye så fort.
 
Nå skal jeg feire med å legge meg!!! Greide jammen å komme på 6!!!! dette blir spennende!!!!


#6 Shadow 30 364 394
 
så mnge har vi aldri hatt på topplista... je har aldri vært der før, men nå  skal je holde meg her til november 
 
Så flinke vi er! Nå skal vi bare klatre høyere og bli der til november 

Syns det er rart at det er så mange som faller av fra toppen, men men bedre for oss :D
 
Er jo helt utrolig. Men det er ganske stille på generellt om dagen. Har sikkert noe å si det og. Ble jo en opprydding når mange av de gamle traverne takka for seg.
 
Det er jo egentlig bare bra for oss det da :D 
 
Plass nr 4!!!! klatremus lillemann nå må vi slå ut de to andre på topp, tenk så morsomt det hadde hvert med kun juni jenter på topp 3 hihi
 


nr 1 Nes H skrev:
ta dom, men det er langt opp til hu på topp minnes je 


Det er det hun har 938 men hun hadde 1005 når vi startet så hun går sakte men sikkert nedover og vi går oppover :D hihi
 


Klatremus Lillemann skrev:
Er jo helt utrolig. Men det er ganske stille på generellt om dagen. Har sikkert noe å si det og. Ble jo en opprydding når mange av de gamle traverne takka for seg.


Klatremus Lillemann du er nå på delt 2 plass!! men står som 3 plass da, men dette greier du :D 
 
Heldigvis er det vel forumansvarlig som står som nr 2, og de teller vel ikke egentlig. ;) Men ja, vi får jobbe oss til topps shadow! :)
 
Back
Topp