topplista....

nr 1 Nes H skrev:
De på toppen har vanvittig mye, men skal være mulig å klatre realtivt høyt oppover...

Ja, topp 5 er faktisk ikke utenkelig. Med mindre de også plutselig skyter fart 

Sove? Hva er det? 

Klatremus Lillemann skrev:
Jeg jobber med saken! Men var nødt til å sove litt ;p

Minnelli skrev:
 Sove? Hva er det? 

Klatremus Lillemann skrev:
Jeg jobber med saken! Men var nødt til å sove litt ;p

haha har snart ikke tid til det, skrive og skrive :) 

Jeg brukte å være på topp 10, men så skjedde det mye. Best å jobbe meg oppover igjen 
Vi får jage hverandre oppover, jenter!

Gollemor skrev:
Jeg brukte å være på topp 10, men så skjedde det mye. Best å jobbe meg oppover igjen 
Vi får jage hverandre oppover, jenter!

da må du stå på, for je lede på deg oxo nå, så nå må du henge i.... satse på å klatre opp til klatremus alle sammen, så vinn vi...

Jeg er nesten litt flau jeg. Synes da ikke jeg har vært så aktiv før denne konkurransen.. Men er tydeligvis mer aktiv enn jeg tror.. Men jeg så plutselig at 3.plass er innen rekkevidde.. Men jeg vil veldig gjerne ha besøkbav flere fra juni der oppe! Men jeg lurer på hvor det er blitt av LittleMonkey jeg, hun var jo også veldig aktiv. Vært borte lenge nå..

Ja hun er det lenge sia je har sett noe til....

Vi klatrer og klatrer, så vi skal nok nærme oss deg etter hvert :) 

Er med å klatrer jeg også!!! 

Nå skal juni jentene høyt opp ;) hehe

Jeg også... syns jeg skriver og skriver for tiden.. men var tydeligvis laaaaaaaaangt baki der en plass jeg da..

MaryLou skrev:
Jeg også... syns jeg skriver og skriver for tiden.. men var tydeligvis laaaaaaaaangt baki der en plass jeg da..

Her også, og har drevet og sjekket om jeg har kommet opp mange ganger de siste dagene og nå var jeg plutselig på 67 plass tror jeg det var :D
Men så blir jeg små irritert at jeg har bare skrevet rundt 400 innlegg på 1 år... grrrrr så nå jobbes det hardt for å klarte opp på toppliste og innlegg + vinne konkurransen

Back
Topp