topplista....



Minnelli skrev:


Shadow skrev:


Minnelli skrev:
Jeg er den stolte eier av vognposen jeg selv bruke da jeg var liten, så er ingen tvil om jeg kunne ha trengt en som er ny! 


Hehe, vi fikk aldri vognpose vi, vi skulle få en broren min brukte (2 år eldre enn meg) Men såååå langt kom aldri min mors foreldre, sukk!!!

så leit? 


Vel er jo egentlig ganske sjokkert over at de i det hele tatt husket å gi oss vogna da!
Men hadde jo hvert greit med noe å ha Amina i etterhvert, blir faktisk kaldt her også + at vi skal på ferie til Norge, huff.

Men håper på andre premier også jeg da som kanskje er mer relevante for oss 
 


Minnelli skrev:
Synes det ser ut som det er ganske mye aktivitet på både april, mai og juni 2013, jeg. Vi får holde koken oppe! :)

hmmm ingen som var som meg på den tida der a?? je spydde, jobbet og sov.... så her i huset var det noen spennende mnd..... da var gubben stortsett hjemme om kvelden, og jeg slokna stortsett etter jobb, og sov stortsett av og på i stolen eller på sofaen til je skulle legge meg om kvelden......
ikke mye krigsfakter på nettet iallefall
 
Vi har flest tråder på hotte da.... og tror vi har de med flest svar oxo :) 

Gratulerer masse Klatremus, du har klatra deg til 3 plass, teknisk sett 2 siden du har en moderator over deg :) 

Ser mange kjente navn herfra på lista nå, dette skal vi klare jinter...... og skulle vi vinne noe vi absolutt ikke har brukt for går det ratt an å gi det til en annen innpå her ell bytte hvis noen er int i det :) 

Men hadde vært artig om resten av premiene snart kom.....
 
Yesssssssssssssssssss!!!!!!!
Jeg har klatret opp til 38 plass og jeg skal fortsette å klatre med dere 
 


nr 1 Nes H skrev:
ja vi må henge i..... sørge for å få overtaket på disse andre gruppene


Gratulere med 22 plass :D vi sniker oss høyere og høyere opp 
 
Da er jeg oppe på 10 plass 

Hvordan går det med dere??
 
hurra..... vi klatrer og klatrer :) je har karret meg til nr 19 jo, og vi har MANGE på lista :) 
 
Hurrrraaaaaaaaaaaaaa :)
go go go go!!! :D

emoticon
 


Klatremus Lillemann skrev:
Velkommen etter jenter! Jeg får nok ikke klatret høyere på en stund, er langt til tops..


Njaaa... I løpet av helgen har du nok tatt den 2 plassen!  
 
I løpet av helgen håper jeg på ihvertfall 5 juni jenter på topp 10, det hadde hvert kjempe morsomt om vi greide! :D
 


Klatremus Lillemann skrev:
Ja, det hadde vært rågøy!


Du er jo snart på 2 plass!!!! oi oi!!!

Og jeg håper på å nå 9 plassen snart ;) hehe 
 
Back
Topp