Toppen av frekkhet

Status
Stengt for ytterligere svar.
M

My heart

Guest
Når du selger et klesskap på Finn og den interesserte spør om jeg kan frakte det til henne?? Altså kjøre klesskapet til henne.. altså 3 timer unna, med bom og ferge.. pluss henger.

Hallo? Hvor frekk går det an å bli?

Et skap heg selger for 500

Men må betale 700 ca for å kjøre tur/ r for å levere det?

Makan
 
Syns ikke det er frekt i det hele tatt jeg. Hun spør, krever ikke. Det må da være lov.
 
Syns ikke det er frekt i det hele tatt jeg. Hun spør, krever ikke. Det må da være lov.

Hvem er det som er interessert å kjøre gjennom bom og ferge tur/ r for å levere et skap til «gi bort pris» og havne på minus av hele salget?

Ingen jeg kjenner hvertfall
 
Jeg syns det er litt frekt å spørre. For meg er det en selvfølge at den som kjøper, henter. Er ok om de spør om vi kan møtes på halvveien eller noe sånt. Litt behjelpelig kan jeg jo være.
 
Ja, jeg synes det er frekt. Synes Finn er håpløs sånn sett, mye (veldig) mye pruting, skal ha ting levert på døra :p jada, masse gode erfaringer på Finn :p:cool: ikke alle er sånn da, solgt masse via Finn og de fleste er hyggelige og null problem hverken med sending eller henting, men noen :p:confused:
 
Jeg syns ikke det er frekt å spørre, men det ville vært normalt å tilby å betale mer. Selvfølgelig leverer man ikke så langt unna uten å få reisen dekket og gjerne litt ekstra for bryet :)
 
Jeg synes det er frekt, jeg. Er da ingen som gidder det da, vel?
 
Så langt og med de utgiftene hadde jeg ikke gjort :) Mannen kjørte dog til byen engang og leverte noen stoler , men det er kun 7 min og noen kr i bompenger.
 
Absolutt frekt, men kanskje hun ikke visste at det var så mye styr for å komme til henne.
 
Det kan jo være hun/han spør tilfelle du skal den veien de nærmeste dagene eller bruke å reise den ruten?
Tenker at det er jo greit å spør.
 
Det er derfor jeg alltid skriver «må hentes» hvis jeg selger noe stort..:p Solgte en del møbler da jeg skulle flytte ut fra en 4etg uten heis. Da skrev jeg til og med at de måtte ta med bærehjelp fordi jeg ikke gadd å bære tingene ned :p (men da ga jeg bort flere ting også og jeg er veldig svak og lite til hjelp sånnsett..)
 
Hvem er det som er interessert å kjøre gjennom bom og ferge tur/ r for å levere et skap til «gi bort pris» og havne på minus av hele salget?

Ingen jeg kjenner hvertfall

Det er en helt annen ting. Men hun er ikke frekk som spør.
 
Hadde noen av dere kjørt så langt og levert? I tillegg betale for transport tur/ r og gå i minus med hele salget?
 
Skriv "må hentes" på annonsene dine fra nå, så slipper du flere fryktinngytende forespørsler :)
Men ja, jeg er enig i at det er merkelig å spørre om det kan leveres i den avstanden du snakker om her. :)
 
Det er derfor jeg alltid skriver «må hentes» hvis jeg selger noe stort..:p Solgte en del møbler da jeg skulle flytte ut fra en 4etg uten heis. Da skrev jeg til og med at de måtte ta med bærehjelp fordi jeg ikke gadd å bære tingene ned :p (men da ga jeg bort flere ting også og jeg er veldig svak og lite til hjelp sånnsett..)
Enig, skriver alltid "må hentes", men samtidig er jeg behjelpelig hvis de spør om jeg tilfeldigvis skal den ene eller andre veien :happy:
 
Hadde noen av dere kjørt så langt og levert? I tillegg betale for transport tur/ r og gå i minus med hele salget?
Nei, jeg hadde jo ikke gjort det. Men jeg syns ikke det er frekt å spørre (kunne jo tilbudt mer penger i bytte forsåvidt), frekt er hvis man forventer det :p
 
Hadde noen av dere kjørt så langt og levert? I tillegg betale for transport tur/ r og gå i minus med hele salget?

Hadde nok sjekka om noen jeg kjente godt (eller jeg selv) skulle den veien uansett, og tilbudt å levere det mot en liten ekstra sum hvis det klaffet greit med reisen som uansett skulle foretas.

Om det ikke passet hadde jeg svart at jeg dessverre måtte selge til noen andre hvis kjøper ikke kunne ordne med henting selv. Det er jo ikke verre enn det...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp