Topp 100 - Skravletråden

Håper du kommer deg gjennom siste dagen:)
Er bare 4 timer så skal nok overleve. Men kjenner at det er veldig greit å gå ut i permisjon nå. :).
 
Hva er dagens planer, damer?

Lillesnuppa vil visst bare duppe på mamman sin, så her får jeg ikke gjort stort idag.

Når hun våkner og har fått mat, skal jeg benytte anledningen til å brette tøy når hun ligger i jungelgymmen litt, tenker jeg :)
 
Hva er dagens planer, damer?

Lillesnuppa vil visst bare duppe på mamman sin, så her får jeg ikke gjort stort idag.

Når hun våkner og har fått mat, skal jeg benytte anledningen til å brette tøy når hun ligger i jungelgymmen litt, tenker jeg :)
Skal gjøre litt husarbeid :) også får jeg besøk også skal vi i bursdag
 
Hva er dagens planer, damer?

Lillesnuppa vil visst bare duppe på mamman sin, så her får jeg ikke gjort stort idag.

Når hun våkner og har fått mat, skal jeg benytte anledningen til å brette tøy når hun ligger i jungelgymmen litt, tenker jeg :)
Egentlig ingen planer i det hele tatt.
Bare vaske klær, andre maskin går nå og slappe av, har hatt migrene i nesten en uke nå først og fremst på grunn av dårlig søvn, i dag skal det fikses.
Må bli fin til i morgen :)
 
Bekkenet kan dra til helv...!! Men! Siste dag på jobben i dag. Det skal jeg klare!

Hurra for siste jobbdag da ;)
Du har vært god som har holdt ut...
Mitt bekken kan og ryke og reise kjenner jeg, men jeg har enda 3 uker igjen med jobb :p
(20% sm nå da..)
 
D er viktig at hodet er på plass til i morgen ja :D
Det har vært mye bedre de siste dagene, migrenen kommer først på kvelden nå, så våre planer vil ikke bli ødelagte :)
Hadde egentlig tenkt å levere U til mannen etterpå med flasker og dratt på fest, men det tar jeg ikke sjansen på med dette hodet
 
Hva er dagens planer, damer?

Lillesnuppa vil visst bare duppe på mamman sin, så her får jeg ikke gjort stort idag.

Når hun våkner og har fått mat, skal jeg benytte anledningen til å brette tøy når hun ligger i jungelgymmen litt, tenker jeg :)
Jeg er ferdig med shopping, skal på middag hos mamma og nattevakt i kveld:D
 
Back
Topp