Jeg motiveres av tall, prosenter og fremdrift, vet du.Motivasjon til deg liker vi
Dvs, det et mest felles 2016 som utsettes for regnearkene jeg har for strikkeprosjektene mine...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg motiveres av tall, prosenter og fremdrift, vet du.Motivasjon til deg liker vi
Det burde det, på gode dagerDet er faktisk det. 10 000 om dagen burde også være overkommelig.
Gledings til detAlltid
Dere skal få en fin utfordring, med premie, i løpet av oktober
Det blir en heftig dag!Det burde det, på gode dager
Det er spennende altså! Jeg har troa på degFor nær til å gi opp, men ikke trygg på å klare det
Gledings til det
Og så skriver du og får innleggTelle gjør jeg ikke. Men regnet av og til. Når det plutselig ikke er noen igjen p svare et øyeblikk, så regner jeg
For det er der regneark-elskerene erJeg motiveres av tall, prosenter og fremdrift, vet du.
Dvs, det et mest felles 2016 som utsettes for regnearkene jeg har for strikkeprosjektene mine...
Hehe..Noe med dette med sånn siste liten minner meg om det året vi var med på dytt.no på jobb. Hver tirsdag kveld hoppet jeg hoppetau for å oppnå det snittet på 10 000 pr dag for den uka...
På julebordet deler vi ut "årets" diplom, og jeg fikk ikke uventet " årets skippertak"....
Jeg tror du klarer det, jegDet vil tiden vise
Jeg prøver i alle fall.
Ja, noe sånnOg så skriver du og får innlegg
Mens jeg ved sist regnestykke var på litt over et i minuttet....76 innlegg igjen etter dette.
Jobbe en time nå = null innlegg. Bør legge meg før kl 23. Står igjen med ca 2 timer til skravling. Må dermed klare mer enn ett innlegg hvert andre minutt... Skal holde hardt.
Du kan sikkert få hjelp av Sara..76 innlegg igjen etter dette.
Jobbe en time nå = null innlegg. Bør legge meg før kl 23. Står igjen med ca 2 timer til skravling. Må dermed klare mer enn ett innlegg hvert andre minutt... Skal holde hardt.
Det er vel mer sånn jeg er, og det kommer til uttrykk på de fleste feltHehe..
Så det er der du har det fra
Da har det gått fort, syns ikke det er lenge siden du hadde 205 igjen, jeg.Ca 130 igjen. Det skal holde hardt
Ja, siden hun slutter før 22 som hin først antydet, så kan hun det.Du kan sikkert få hjelp av Sara..
Snart i mål, jeg
Der ogsåFor det er der regneark-elskerene er
Var det slik når du studerte også?Det er vel mer sånn jeg er, og det kommer til uttrykk på de fleste felt