Hun sa 23 sistJa, siden hun slutter før 22 som hin først antydet, så kan hun det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun sa 23 sistJa, siden hun slutter før 22 som hin først antydet, så kan hun det.
Sove 23, jobbe til 22, var det ikke det da? Men nå justert til jobbe 1945-2045 og da kan jeg skravle med henne om en timwHun sa 23 sist
Jepp, var nok det.Var det slik når du studerte også?
Jeg og Sara må hjelpe hverandre ja! Bare hun ikke skal legge seg når jeg er tilbakeDu kan sikkert få hjelp av Sara..
Snart i mål, jeg
Jeg har ombestemt meg jobber til 20:45-21-ishJa, siden hun slutter før 22 som hin først antydet, så kan hun det.
Sara har full kontrollSove 23, jobbe til 22, var det ikke det da? Men nå justert til jobbe 1945-2045 og da kan jeg skravle med henne om en timw
Ok, da har du bedre oversikt enn megSove 23, jobbe til 22, var det ikke det da? Men nå justert til jobbe 1945-2045 og da kan jeg skravle med henne om en timw
Noe må jo jeg også ha kontroll påSara har full kontroll
Jeg hadde detOk, da har du bedre oversikt enn meg
Skravlet for mye nå?Nå må jeg begynne å passe meg...
Sov godt i natt da, så får vi vel masse matprat i morgenNå må jeg begynne å passe meg...
Og jeg bare skravler som en gal mens du jobber, så skravler jeg med deg etter at du har jobbaJeg har ombestemt meg jobber til 20:45-21-ish
Vi har en avtaleOg jeg bare skravler som en gal mens du jobber, så skravler jeg med deg etter at du har jobba
Ikke riktig enda, men har ikke tenkt å gjøre det hellerSkravlet for mye nå?
Du får roe litt ned nå daIkke riktig enda, men har ikke tenkt å gjøre det heller
Forsvinner ikke helt enda, men om er par innlegg.Sov godt i natt da, så får vi vel masse matprat i morgen
Det er braVi har en avtale
Her, det er jo ny måned, nye premier ;-)Forsvinner ikke helt enda, men om er par innlegg.
Vi får se hvor jeg skriver i morgen.
Her eller på bloggen