Ikke i bruk
Forumet er livet
Og jeg er spent på om dere liker demJa, veldig spent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og jeg er spent på om dere liker demJa, veldig spent
Det er faktisk det. 10 000 om dagen burde også være overkommelig.Da er jo 200.000 veldig overkommelig vel??
Mannen skravle for deg??Det funker liksom dårlig mens jeg lager mat, pusser tenner og sånn. Kan håpe mannen gjør det....
Gutta er vel straks tilbake fra trening, ferdig for 5 minutter siden og i dette været blir de sikkert ikke lenge etterpå, de blir av og til igjen og trener litt ekstra
Det tror jeg nok vi gjørOg jeg er spent på om dere liker dem
Prøver du å utfordre oss nå igjenDet er faktisk det. 10 000 om dagen burde også være overkommelig.
Det gjør vi helt sikkertOg jeg er spent på om dere liker dem
AlltidPrøver du å utfordre oss nå igjen
Jippi.Alltid
Dere skal få en fin utfordring, med premie, i løpet av oktober
Og jeg er spent på om dere liker dem
Mannen skravle for deg??
Jeg tror vi ville ha merker forskjellen
Alltid
Dere skal få en fin utfordring, med premie, i løpet av oktober
Kunne jo fått dem i kveld daDet gjør vi sikkert, vi bare veeeeeeeeenter på å få vite dem! Og håper du ikke drøyer lenge
Kunne jo fått dem i kveld da
Lov å håpe og spørre om det i alle fallKunne jo det.... sånn egentlig
Litt spenning her altså?!Spørsmålet er vel hvem av oss som kommer dit først
Det er jo bakdelen med disse runde tallene dine daSer ut som om det går fortere enn jeg fryktet.
Kanskje jeg må gi meg tidlig i kveld..
Jeg har fortsatt troen på degDet gjorde jeg nok ikke, men nå er det full fres... Vel, litt pause ved legging av unger trolig, mulig bading og foring også, vi får se... det blir i så fall hardt med 2525
Å ja sånn ja, det blir kanskje litt enklereJeg mente mer at han kunne fore og legge ungene
Sara ar alltid veldig flink til å klare i siste liten.Jeg har fortsatt troen på deg
Glem telling, bare SKRIV!!194 innkegg igjen, 193 etter dette.
Det er litt langt å telle...