Topp 100 - Skravle september

Håper du fikk inn masse før det;)

Det gjorde jeg nok ikke, men nå er det full fres... Vel, litt pause ved legging av unger trolig, mulig bading og foring også, vi får se... det blir i så fall hardt med 2525

Du skravler fortere enn meg akkurat nå

Må jo det, jeg skal jo ha... 187 til.

Jeg legger meg om max 4 timer, hvorav nok en går bort i "ungene og sånn", så da på 3 timer. Det er 62 i timen, over et i minuttet, så det går ikke, så derav kan ikke en time gå gå bort til ungene, eller så mp jeg legge meg senere

Må jo det, jeg skal jo ha... 187 til.

Jeg legger meg om max 4 timer, hvorav nok en går bort i "ungene og sånn", så da på 3 timer. Det er 62 i timen, over et i minuttet, så det går ikke, så derav kan ikke en time gå gå bort til ungene, eller så mp jeg legge meg senere
Skravle mens du legger dem :P

Skravle mens du legger dem :p

Det funker liksom dårlig mens jeg lager mat, pusser tenner og sånn. Kan håpe mannen gjør det....

Gutta er vel straks tilbake fra trening, ferdig for 5 minutter siden og i dette været blir de sikkert ikke lenge etterpå, de blir av og til igjen og trener litt ekstra

Det burde sikkert jeg også. Men tipper jeg jobber til da sånn ca og så må jeg roe ned litt før jeg kan legge meg;)

Ja, du må jo det, Må vøære slitsomt å måtte jobbe så mye kveld stadig vekk

Ja, du må jo det, Må vøære slitsomt å måtte jobbe så mye kveld stadig vekk
Ja, det innrømmer jeg lett :p
Men sånn må det være for å hverdagen til å gå opp. Og i morra kveld tror jeg at jeg slipper å jobbe :D

Back
Topp