Hehe får Google litt å sånnDer kan jeg ikke hjelpe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe får Google litt å sånnDer kan jeg ikke hjelpe![]()
Er ikke du kokk da?Hehe får Google litt å sånn
Nei har ikke gjort så brød baking faktiskEr ikke du kokk da?baker vel brød i blinde
![]()
Hva liker du best å lage da?Nei har ikke gjort så brød baking faktisk![]()
Går nok fint allikevelNei har ikke gjort så brød baking faktisk![]()
trengs.Huff daskal få litt du også...
![]()
Men det er ikke bra for kroppen å være sliten lengetrengs.
Om jeg ikke får opp energinivået kommer folk på jobb til å sende meg til legen for sykemelding, men det eneste det vil hjelpe på er jo at de ikke ser meg siten like mange timer, jeg ER jo like dønn sliten uansett. Det går over.
HahaMå vel være over på neste oppdatering. Manglet bare 18 på forrige![]()
![]()
Det er sikkert det.Men det er ikke bra for kroppen å være sliten lenge
Ikke press deg på jobb! Bedre å være sliten i sofaen![]()
Men er litt usikker for gubben spiser så mye brød på jobbenGår nok fint allikevel![]()
Både mann og lege høres fornuftige utDet er sikkert det.
Vi får se, mannen vi jeg skal diskuterte det med legen i alle fall. Legen min er ikke vanskelig å få sykemelding av, slett ikke, hun overtalte meg til det i juni...
Sikkert lurt med en prat jaDet er sikkert det.
Vi får se, mannen vi jeg skal diskuterte det med legen i alle fall. Legen min er ikke vanskelig å få sykemelding av, slett ikke, hun overtalte meg til det i juni...
Så da trenger han ikke brød hjemme mener du??Men er litt usikker for gubben spiser så mye brød på jobben![]()
JoSå da trenger han ikke brød hjemme mener du??![]()
Å jaJomen da blir det så mye baking
![]()
Ja får se hva det blir tilÅ jamen kan jo bake litt og kjøpe litt??
Så da er jeg den ufornuftige da.Både mann og lege høres fornuftige ut![]()
Ingen sa noe om ufornuftigSå da er jeg den ufornuftige da.
Jeg er jo ikke syk. Bekkenet er til og med brukbart. Og akkurat i dag, snikveiing, har jeg til og med gått opp i vekt, jeg er en hel kilo over start! Offisielt veier jeg meg i morgen, når jeg er 21 uker. Jeg håper det holder. Jeg skal jo oppover i vekt
Jeg hører deg. Jeg gjør det. Jeg bare...Ingen sa noe om ufornuftig
Men høre litt på mann og lege også dadu vet hun snille piken på skulderen? Hun er ikke alltid egentlig på laget vårt...
![]()