I år skal jeg få unna både gavene og bakinga tidligIkke helt det samme når jula ikke er hvit altså.. Må få unna julegavene snart!![]()
Må slappe av litt før lillesøster kommer også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I år skal jeg få unna både gavene og bakinga tidligIkke helt det samme når jula ikke er hvit altså.. Må få unna julegavene snart!![]()
Sier det til meg selv hvert år, men ender opp i siste liten gang på gangI år skal jeg få unna både gavene og bakinga tidlig
Må slappe av litt før lillesøster kommer også![]()
Mine koser seg max ute nå inn sommeren også altså.Det er noe magisk med barn og snø. Her elsker de å være ute i snøen, men når det er sommer kjeder de seg ofte. Jul ja, barna her begynner å glede seg til neste jul før julen i det hele tatt har startet![]()
Minst 100 innlegg.God regnvåt morgen til alle her!
Noen med spennende mål eller planer??
Synes jeg har blitt ganske flink der. Jeg orker ikke stresse med handling de siste dagene før julaften. Da er det alt for mye folk. Var med mannen på det en gang, aldri igjenSier det til meg selv hvert år, men ender opp i siste liten gang på gang
Greit å få unna alt tidlig da ja..![]()
Hihi...for en nydelig sirkusartist!Her regna det i mårest, men nå har sola kommet![]()
Vi skal dra å bade i ettermiddag hvis været holder hele dagenVis vedlegget 132454
Junior har som mål å bli yogamester.
Da håper jeg du kommer i mål med alt idagMinst 100 innlegg.
Og å komme gjennom lista mi på jobb og begynne å rapportere.
Herlig daMine koser seg max ute nå inn sommeren også altså.
Men de gleder seg til jul og til vinter.
De begynte spontant å synge på låven sitter nissen en morgen i juni...
God dag søtaGod dagendelig fikk jeg gjort husarbeid
![]()
Ja det er detGod dag søtadeilig å få gjort litt!
JeppJa det er detda går energien oppover liksom
![]()
Send litt hit da. Jeg er sliten når jeg våkner.. Sliten, rett og slettJeppenergi sier vi ikke nei takk til!
Nei det er fint å ha ! Tenkte jeg kanskje skulle bake brød i kveldJeppenergi sier vi ikke nei takk til!
Huff daSend litt hit da. Jeg er sliten når jeg våkner.. Sliten, rett og slett
Det er gøyNei det er fint å ha ! Tenkte jeg kanskje skulle bake brød i kveldog lage babymat
Ja det er detDet er gøyog kjekt å ha!
Der kan jeg ikke hjelpeJa det er detbare finne en bra brød oppskrift