Topp 100 - Skravle august

Ja, litt hvile trenger jeg, så jeg tar snart kveden nå. Mannen dra på butikken, guttungen skal på fjelltur i morgen ifølge krivet vi fikk hjem i dag som visstnok var levert før helga, men det var atså ikke det i praksis. Dt kom i dag. Og vi hadde visst ikke egnet tursjokolade (eller reelt sett, vi har ikke sjokolade) og lite frukt også.

Når han er tilbake legger jeg meg.
Da er det nok lurt å ta kvelden :)
Kjedelig når man finner ut slik i siste liten også. Blir ekstra stress det også. Håper han straks er tilbake igjen slik at du får lagt deg :)

Det er jo ikke så mye stress å sende ham på tur da, så det går nok bra.

Det er jo ikke så mye stress å sende ham på tur da, så det går nok bra.
Det blir det helt sikkert :)
Håper de får en fin tur da.

Da er det varmt ja :eek:
Kan vel ikke klage heller, kommer nok fort nok høstværet også :p
Den gjør nok det. Gleder meg litt til sene høstkvelder med lys og kakao :) Også blir det stas med snø. Er spent på juniors reaksjon på snø! :)

Det blir det helt sikkert :)
Håper de får en fin tur da.
De går visstnok bare i fint vær, så slår det om fortere enn tidligere antydet så avlyser de visst

Men jeg satser på en fin tur.

Den gjør nok det. Gleder meg litt til sene høstkvelder med lys og kakao :) Også blir det stas med snø. Er spent på juniors reaksjon på snø! :)
Det er nå deilig med sånn sommer, sa jeg til min datter i morgen. Hun var enig i det. Gøy å kunne gå i,kjole uten noe mer, spreder i hagen og sånn.

Men der er mer gøy med snø, la hun til.

Jul er koselig! :D Gleder meg til minis første jul, og reaksjonen til junior når han ser juletre og gaver! :)
Mine begynte å glede seg til jul sånn i mars eller deromkring...

Mine begynte å glede seg til jul sånn i mars eller deromkring...
Det er nå deilig med sånn sommer, sa jeg til min datter i morgen. Hun var enig i det. Gøy å kunne gå i,kjole uten noe mer, spreder i hagen og sånn.

Men der er mer gøy med snø, la hun til.
Det er noe magisk med barn og snø. Her elsker de å være ute i snøen, men når det er sommer kjeder de seg ofte. Jul ja, barna her begynner å glede seg til neste jul før julen i det hele tatt har startet :o

Jeg gleder meg også til kakao, fyre i peisen og håper selvfølgelig på en hvit jul ;)

De går visstnok bare i fint vær, så slår det om fortere enn tidligere antydet så avlyser de visst

Men jeg satser på en fin tur.
Ble det tur på dem i dag?
Ser ut som væromslaget har tatt turen hit, regna tidligere i dag:/

Back
Topp