Nå sover de sikkert søtt![]()
Det hr de nok gjort lenge, heldigvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå sover de sikkert søtt![]()
Grattis med det14 med meg, for nå MÅ jeg være over altså!
Da er det nok lurt å ta kveldenJa, litt hvile trenger jeg, så jeg tar snart kveden nå. Mannen dra på butikken, guttungen skal på fjelltur i morgen ifølge krivet vi fikk hjem i dag som visstnok var levert før helga, men det var atså ikke det i praksis. Dt kom i dag. Og vi hadde visst ikke egnet tursjokolade (eller reelt sett, vi har ikke sjokolade) og lite frukt også.
Når han er tilbake legger jeg meg.
Ja veldig !God ettermiddager du sliten?
Håper du har fått litt hvile i kveldJa veldig !
Svigermor kom å hjalp meg, sovna i armene hennes med en gang omtrentHåper du har fått litt hvile i kveld![]()
Du eller snuppa?Svigermor kom å hjalp meg, sovna i armene hennes med en gang omtrent
SnuppaDu eller snuppa?![]()
Det blir det helt sikkertDet er jo ikke så mye stress å sende ham på tur da, så det går nok bra.
Den gjør nok det. Gleder meg litt til sene høstkvelder med lys og kakaoDa er det varmt ja
Kan vel ikke klage heller, kommer nok fort nok høstværet også![]()
De går visstnok bare i fint vær, så slår det om fortere enn tidligere antydet så avlyser de visstDet blir det helt sikkert
Håper de får en fin tur da.
Det er nå deilig med sånn sommer, sa jeg til min datter i morgen. Hun var enig i det. Gøy å kunne gå i,kjole uten noe mer, spreder i hagen og sånn.Den gjør nok det. Gleder meg litt til sene høstkvelder med lys og kakaoOgså blir det stas med snø. Er spent på juniors reaksjon på snø!
![]()
Jul er koselig!Ja friskt og godt med litt regn
Nå kan høsten komme og snart er det juuul!!![]()
Mine begynte å glede seg til jul sånn i mars eller deromkring...Jul er koselig!Gleder meg til minis første jul, og reaksjonen til junior når han ser juletre og gaver!
![]()
Mine begynte å glede seg til jul sånn i mars eller deromkring...
Det er noe magisk med barn og snø. Her elsker de å være ute i snøen, men når det er sommer kjeder de seg ofte. Jul ja, barna her begynner å glede seg til neste jul før julen i det hele tatt har startetDet er nå deilig med sånn sommer, sa jeg til min datter i morgen. Hun var enig i det. Gøy å kunne gå i,kjole uten noe mer, spreder i hagen og sånn.
Men der er mer gøy med snø, la hun til.
Ja, julen er magiskJul er koselig!Gleder meg til minis første jul, og reaksjonen til junior når han ser juletre og gaver!
![]()
Jeg gleder meg også til kakao, fyre i peisen og håper selvfølgelig på en hvit julDen gjør nok det. Gleder meg litt til sene høstkvelder med lys og kakaoOgså blir det stas med snø. Er spent på juniors reaksjon på snø!
![]()
Ble det tur på dem i dag?De går visstnok bare i fint vær, så slår det om fortere enn tidligere antydet så avlyser de visst
Men jeg satser på en fin tur.
Ikke helt det samme når jula ikke er hvit altså.. Må få unna julegavene snart!Jeg gleder meg også til kakao, fyre i peisen og håper selvfølgelig på en hvit jul![]()