Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. Han skal lære opp et firma å bruke produktene (jobben til samboeren lager vaskerobotter til fiskeoppdrettsanlegg). Så han reiser mye (mest mellom påske og vinterferie).Alta?! Jobben eller?
Jeg skal straks på jobb men skravler innimellom![]()
Du var ikke langt unna på forrige oppdatering nåHåper på d ja!![]()
Du var ikke langt unna på forrige oppdatering nå![]()
Da er du vel i mål om få minutter daSiste oppdatering jeg så hadde jeg 2199![]()
Da er du vel i mål om få minutter da![]()
Det gjør det helt klartHåper d! På den aller siste oppdateringen hadde jeg 17 innlegg igjen. Nærmer meg ihvertfall![]()
Er det greit med mye reising eller synes du det er slitsomt?Ja.. Han skal lære opp et firma å bruke produktene (jobben til samboeren lager vaskerobotter til fiskeoppdrettsanlegg). Så han reiser mye (mest mellom påske og vinterferie).
OkGjør det
Er det travle dager på jobb for tiden? Er det liksom likt hele året eller varierer det?
Hihi....det var nestenSiste oppdatering jeg så hadde jeg 2199![]()
Da har du snart klart det!Siste oppdatering jeg så hadde jeg 2199![]()
Urolige unger? Her og...Sitter i gangen og venter på at villbassene skal roe seg ned
Er de apekatter??Sitter i gangen og venter på at villbassene skal roe seg ned
Så flink du har hvertSiste oppdatering jeg så hadde jeg 2199![]()
De ville liksom helst ikke legge seg... Men det roer seg ned der inne nå.Urolige unger? Her og...
Skulle nesten tro det et øyeblikk. Men det roet deg heldigvisEr de apekatter??![]()
Så flink du har hvert![]()
MhmTusen takk! Slipper å stresse siste uka ihvertfall![]()
Jeg har veldig langt igjen. Må jobbe intenst. Da må her være noen å skravle medMhmNå er 13 stk over 2222... Skulle ønske jeg var der også..
Me too... Er så vidt over 1500..Jeg har veldig langt igjen. Må jobbe intenst. Da må her være noen å skravle med